МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Анкета вивчення гігієнічних навичок дітей і підлітківІз запропонованих варіантів відповідей з кожним з питань, що наведені, необхідно вибрати та відмітьте ті, як найбільш властиві для способу життя дитини або підлітків. 1. Тривалість Вашого нічного сну (в залежності від віку школярів): Початкова школа Основна школа Старша школа Бали а) більше 11годин; а) більше 9 годин; а) більше 9 годин; 2 б) 8-9 годин; б) 8-9 годин; б) 8-9 годин; 3 в) менше 8 годин; в) менше 8 годин; в) менше 8 годин. 1 2. Процедури загартовування (контрастний душ, обливання, обтирання до пояса), як правило, Ви: а) не проводите; 0 б) проводите не постійно; 1 в) проводите постійно. 3 3. Ранкову гімнастику, як правило, Ви: а) не робите зовсім; 0 б) робите інколи; 2 в) робите постійно. 3 4. Зуби Ви: а) не чистите; 0 б) чистите 1 раз на добу; 1 в) чистите більше 2 разів на добу. 3 5. В робочі ( навчальні) дні Ви звичайно буваєте на свіжому повітрі: а) менше 1 години; 1 б) 1 -2 години; 2 в) більше 2 годин. 3 6. Чи спите Ви вдень? а) ніколи; 1 б) деколи; 2 в) майже завжди. 3 7. На підготовку до наступних занять вдома (домашнього завдання) Ви витрачаєте: а) не готуєте зовсім; 1 б) до 1 години; 2 в) 1 - 3 години. 3 г) більше 3 годин. 1 8. На перегляд телепередач Ви витрачаєте: а) практично не дивитесь; 3 б) до 1 години; 2 в) 1 - 2 години; 1 г) 3 години і більше. 0 9. Ви зазвичай приймаєте їжу: а) менше 2 разів на добу; 0 б) 3-4 рази на добу; 3 в) більше 4 разів на добу. 2 10. За добу Ваша рухова активність (ходіння, біг і тощо) в цілому складає: а) менше 2 годин; 1 б) 2-6 годин; 3 в) більше 6 годин. 2 11. Під час перебування у навчальному закладі Ваше харчування, як правило, складається з: а) зовсім не приймаєте їжу; 0 б) їжі, яку принесли з дому; 2 в) тістечок, що купляєте у буфеті; 1 г) другої страви; 3 д) обід з трьох страв. 3 12. Чи приймаєте Ви вітамінні препарати: а) ні; 0 б) деколи; 1 в) в зимово-весняний період; 2 г) цілодобово. 1 13. Під час перерви у навчальному закладі, як правило, Ви: а) готуєтесь до наступного уроку; 0 б) спілкуєтеся з друзями не виходячи з класу; 1 в) спокійно ходите по школі; 3 г) активно граєте з друзями ( бігаєте, стрибаєте тощо); 2 14. У вільний час, як правило, Ви: а) дивитесь телевізор; 0 б) виконуєте додаткові факультативні завдання; 0 в) читаєте, малюєте або в’яжете; 1 г) граєте в настільні ігри, займаєтесь в технічному гуртку; 2 д) допомагаєте батькам по господарству 2 е) займаєтесь бізнесом; 1 ж) граєте у футбол, хокей та інші ігри на свіжому повітрі; 3 з) займаєтесь у спортивній секції. 3 и) займаєтесь, граєте за комп’ютером 0 15. У вихідні дні, як правило, Ви: а) дивитесь телевізор; 0 б) виконуєте додаткові факультативні завдання; 0 в) читаєте, малюєте або в’яжете; 1 г) граєте в настільні ігри, займаєтесь у технічному гуртку; 2 д) допомагаєте батькам по господарству, на дачі; 2 е) займаєтесь бізнесом; 1 ж) граєте у футбол, хокей та інші ігри на свіжому повітрі; 3 з) займаєтесь у спортивній секції. 3 и) займаєтесь, граєте за комп’ютером 0 16. В кінці навчального дня Ви, як правило, почуваєте себе? а) погано; 0 б) задовільно; 1 в) добре. 3 17. В кінці вихідних днів Ви, як правило, почуваєте себе: а) погано; 0 б) задовільно; 1 в) добре. 3 Читайте також:
|
||||||||
|