МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орієнтовна карта обстеження умов харчування1. Прізвище, ім’я, по-батькові __________________________________________________ 2. Вік _______________________________ 3. Стать ________________________________ 4. Початок роботи ________________закінчення _____________ перерва______________ 5. Число вихідних днів ________________________________________________________ 6. Перелік страв, які входять до раціону харчування:
7. Кількість хліба, що вживаються під час прийму їжі (г) ________________________ 8. Снідає __________________(г); 9. Обідає __________________(г); 10. Вечеряє _________________(г), (вдома, в їдальні, на роботі, всухом’ятку; час сніданку, обіду і вечері – вписати) 11. Чи вживає алкоголь:
12. Тютюнопаління: кількість цигарок на добу ________________ не вживає ____________________________ 13. Вживання харчових продуктів за день на одну людину: включаючи сніданок, обід та вечерю:
14. Скарги: а) з боку органів травлення______________________________________________________ б) з боку серцево-судинної системи_______________________________________________ в) інші скарги _________________________________________________________________ 15. Чим хворів та коли ___________________________________________________________ 16. Чим хворіє, скільки часу_____________________________________________________ Суттєве місце у роботі сімейного лікаря займають питання щодо адекватного проведення оцінки рівня гігієнічних навичок як передумови формування здорового способу життя, особливо серед працівників дитячого і підліткового населення..
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|