МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орієнтовна карта обстеження умов харчування1. Прізвище, ім’я, по-батькові __________________________________________________ 2. Вік _______________________________ 3. Стать ________________________________ 4. Початок роботи ________________закінчення _____________ перерва______________ 5. Число вихідних днів ________________________________________________________ 6. Перелік страв, які входять до раціону харчування:
7. Кількість хліба, що вживаються під час прийму їжі (г) ________________________ 8. Снідає __________________(г); 9. Обідає __________________(г); 10. Вечеряє _________________(г), (вдома, в їдальні, на роботі, всухом’ятку; час сніданку, обіду і вечері – вписати) 11. Чи вживає алкоголь:
12. Тютюнопаління: кількість цигарок на добу ________________ не вживає ____________________________ 13. Вживання харчових продуктів за день на одну людину: включаючи сніданок, обід та вечерю:
14. Скарги: а) з боку органів травлення______________________________________________________ б) з боку серцево-судинної системи_______________________________________________ в) інші скарги _________________________________________________________________ 15. Чим хворів та коли ___________________________________________________________ 16. Чим хворіє, скільки часу_____________________________________________________ Суттєве місце у роботі сімейного лікаря займають питання щодо адекватного проведення оцінки рівня гігієнічних навичок як передумови формування здорового способу життя, особливо серед працівників дитячого і підліткового населення..
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|