Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінка рівня сформованості гігієнічних навичок у школяра

15–22 бали – дуже погано, режим потребує негайної принципової корекції;

23 – 30 балів – незадовільно, режим потребує значної корекції;

31 – 38 балів – задовільний, але потребує диференційованої корекції:

більше 38 балів – добре, хоча можлива корекція.

 

У педіатричній практиці велике значення має вивчення особливостей життя та визначення різноманітних, зрушень у стані здоров’я дитини на підставі використання найрізноманітніших скрінінгових програм. Однією з найбільш простих є анкета для батьків, що наведена нижче, яка дозволяє виявити передумови д розвитку до нозологічних та патологічних проявів алергічного ґенезу.

Анкета для батьків

Просимо Вас надати відповідь на ряд запитань, пов’язаних з особливостями життя Вашої дитини. На бланку відповідей відповідно у певній графі відмітьте наявність (“Так”, “+“) або відсутність (“Ні”, “+“) тих чи інших проявів та ознак.

1. Укажіть чи мали місце які-небудь ускладнення протягом періоду вагітності. Якщо так, то які.

2. Вкажіть чи мали місце які-небудь ускладнення у період народження та впродовж періоду новонародженості. Якщо так, то які.

3. Відмітьте особливості харчування дитини протягом першого року життя (природне, штучне).

4. Укажіть наявність алергічних захворювань у батька.

5. Укажіть наявність алергічних захворювань у матері.

6. Укажіть наявність алергічних захворювань по лінії батька.

7. Укажіть наявність алергічних захворювань по лінії матері.

8. Відмітьте наявність проявів алергічного діатезу (висипання, прояви гіперемії (почервоніння) шкіри, екзема).

9. Відмітьте наявність алергічних проявів у відповідь на введення прикормів та соків.

10. Відмітьте наявність алергічних проявів у зв’язку з вживанням окремих харчових продуктів.

11. Відмітьте наявність алергічних проявів у зв’язку з використанням окремих медичних препаратів.

12. Відмітьте наявність алергічних проявів у відповідь на проведення профілактичних щеплень.

13. Відмітьте наявність проявів алергічного риніту.

14. Відмітьте наявність проявів алергічного кон’юнктивіту.

15. Вкажіть частоту виникнення гострих респіраторно-вірусних захворювань (число захворювань протягом року) у дитини.

16. Відмітьте наявність запальних захворювань органів дихання впродовж першого року життя. Якщо так, то які.

17. Відмітьте наявність запалювальних захворювань органів дихання після першого року життя. Якщо так, то які.

18. Відмітьте наявність у дитини проявів нестачі повітря вночі.

19. Відмітьте наявність у дитини запальних захворювань інших органів і систем протягом періоду до першого року. Якщо так, то які.

20. Відмітьте наявність у дитини геліометеотропних реакцій (зміни у стані здоров’я, що зумовлені змінами погодних умов).

21. Характеристика житлових умов (відмінні, добрі, задовільні, незадовільні).

22. Відмітьте наявність в квартирі тварин та птахів.

 

Ще одним надзвичайно потужним інструментом щодо проведення скринінг діагностики стану здоров’я дітей і підлітків слід вважати проведення скринівг опитування щодо стану здоров’я школярів


Читайте також:

  1. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  2. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  3. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  4. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  5. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  6. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  7. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  8. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  9. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  10. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  11. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  12. VІI. Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння від прислівників із вправи VI.




Переглядів: 635

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Анкета вивчення гігієнічних навичок дітей і підлітків | Скринівг опитування щодо стану здоров’я школярів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.