Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Висновок

Як ви думаєте, чи все добре у дітей у цій групі? Ну ж бо, підкажіть, що треба зробити дітям, щоб іграшки від них не повтікали? (відповіді дітей).

Ось і скінчилася у нас особлива сила, нашу подорож завершено. Подякуйте ще раз своєму сердечку і повертаймося у групу.

- Діти, вам сподобалася казка? Як ви вважаєте, чи можуть іграшки з нашої групи повтікати? Чому? Як потрібно поводитись з іграшками, щоб вони не повтікали від нас?

- Мені здається, що сьогодні на занятті ви зрозуміли, що іграшки потрібно берегти та не ображати. І я хочу запропонувати вам виготовити для наших групових іграшок друзів.

- Ось погляньте, які іграшки виготовила я. У мене тут різнокольорові м’ячики, намисто для ляльок та лялька-неваляйка. Якщо ви захочете виготовити якусь свою іграшку, я заперечувати не буду.

- Вихователь показує вироби й читає вірші про іграшки.

С. Маршака «М’яч»:

Мій веселий м’яч дзвінкий,

Скачеш ти куди мерщій?

Жовтий, синій і зелений.

Утікаєш чом від мене?

Г. Лагдзиня «Маша-неваляша»

Ми поклалиляльку Машу,

Нашу Машу-неваляшу,

Ми поклали спочивати.

Досить, Машо, настоялась,

Час у ліжечко лягати!

Та не спиться ляльці Маші,

Тій рум’яній неваляні!

Маша піднімається,

Крутиться, качається…..

 

Розглядаємо з дітьми кожний виріб і уточнюємо уявлення дітей про те, який вони мають вигляд. М’ячі та намисто круглої форми, різного кольору та різні за величиною, а у ляльки-неваляйки є тулуб(велика куля), голова(трохи менша куля) і руки (дві найменші кулі).

-24-

 

Згадуємо з дітьми, як розділити шматок солоного тіста на частини, потім діти визначаються, що саме будуть ліпити і вихователь нагадує, що всі наші іграшки мають круглу форму, а для того, щоб вона стала круглою, потрібно взяти частину солоного тіста, покласти його на долоні і методом розкачування між долонями коловими рухами зробити кулю. Вихователь розповідає по кожній іграшці окремо.

Самостійна робота дітей. (Звучить тиха, спокійна музика)

Індивідуальна допомога.

Підсумок заняття.

Вихователь дає позитивну оцінку виробам дітей і пропонує покласти свої іграшки на спеціально облаштоване місце, щоб наші групові іграшки, коли прокинуться вночі, знайшли собі друзів і неодмінно захотіли погратися з ними.

 


Читайте також:

  1. IV Висновок
  2. IV. Висновок
  3. IV. Висновок
  4. Аналізуючи малюнок, зробіть висновок, яке твердження правильне.
  5. Аудиторський висновок
  6. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  7. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  8. Безумовно-позитивний висновок
  9. Висновок
  10. Висновок
  11. Висновок
  12. Висновок




Переглядів: 377

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа «Плями» | Березень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.