Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розв’язання

У матриці (див. табл. 1, приклад 5.2) всі елементи стратегії А1 домінують над А2 та А3, оскільки всі її елементи не менші від елементів стратегії А2 та А3 Отже, стратегії А2 та А3 є невигідними, порівнюючи зі стратегією А1, і може бути відкинутими (гравець А ніколи ними не скористається). Тож, платіжну матрицю в спрощеному вигляді зображено в табл. 2.

Таблиця 2

Перетворена платіжна матриця

Стратегія гравців В1 В2 В3 В4 В5
А1
А4

 

У цій матриці 1, 4 і 5 стовпці (В1, В4, В5) домінують над 2 стовпцем (В2). Оскільки, стовпці характеризують стратегії гравці В, що прагне зменшити виграш гравця В, то ці стратегії свідомо йому не вигідні. Після їхнього виключення одержуємо матрицю:

Стратегія гравців В2 В3
А1
А4

у якій немає домінуючих стратегій.

Визначимо нижню і верхню ціни гри, одержимо:

; , звідки

Аналогічно:

; , звідки

Оскільки, , то ця гра не має сідлової точки і розв’язком її буде змішана стратегія.

 


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.
  3. Алгоритм розв’язання
  4. Алгоритм розв’язання
  5. Алгоритм розв’язання задачі
  6. Алгоритм розв’язання задачі
  7. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  8. Аналіз причин виникнення проблеми та обґрунтування її розв’язання програмним методом
  9. Варіанти для самостійного розв’язання
  10. Визначення оптимального варіанта розв’язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів
  11. Визначення оптимального варіанта розв’язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів
  12. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма




Переглядів: 370

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прийняття рішень у конфліктних ситуаціях | Задача 2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.