МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція 3 в. Функції конфліктуВИСНОВОК Зараз суспільство переживає етап проникнення інтелектуальних інформаційних технологій в різні сфери діяльність людини. Як би не сприймався цей процес — як сприяючий або перешкоджаючий прогресу — він, мабуть, необоротний і нікого не залишає осторонь, викликаючи до життя цілий спектр проблем. Однією з найбільш насущних є проблема формування світогляду молодої людини. Саме забезпечення кожного і усіх загальним правом доступу до інформації є одним з основних атрибутів інформаційного суспільства. У відповідь на появу нових сфер науки і технологій потребують змін традиційні навчальні дисципліни. Виникає необхідність відходу від класичних підходів, що грунтувалися на конкретних дисциплінах і наближення до проблемно орієнтованих методів формування знань, а також зменшення дистанції між фундаментальними та прикладними дослідженнями. Професійна підготовка і дослідження в нових сферах знань потребують інтеграції цілої низки дисциплін, які раніше вважалися самостійними і непов'язаними між собою. Нові форми генерування знань потребують реорганізації наукових досліджень і підготовки фахівців, орієнтованих на вирішення складних міждисциплінарних проблем. Суспільство знань та інформації несе людству нові виклики та величезні можливості для вирішення його головних проблем і забезпечення подальшого розвитку. Але воно вимагає активної участі всіх в осмисленні та втіленні в життя нової парадигми. Тому дуже важливо, щоб наша країна не відставала від цих світових процесів і повною мірою скористалася благами цивілізації XXI ст. В уявленнях багатьох людей конфлікти асоціюються із суто негативними явищами: війнами, революціями, усобицями та скандалами. Тому, як правило, конфлікт уявляється як явище небажане і шкідливе. Насправді це не завжди так. Наслідки конфлікту можуть бути як негативними, так й позитивними. Сучасна точка зору полягає в тому, що навіть в організаціях з ефективним управлінням деякі конфлікти не лише можливі, а навіть можуть бути бажаними. Так, у багатьох ситуаціях конфлікт допомагає виявити різноманітність точок зору, дає додаткову інформацію, допомагає виявити більшу кількість альтернатив чи проблем. Це робить процес прийняття рішень більш ефективним, оскільки дає людям можливість висловити свої думки і тим самим задовольнити свої особисті потреби в повазі та владі. Конфлікт також може привести до більш ефективного виконання планів, стратегій і проектів, оскільки вислуховування різних точок зору щодо цих документів відбувається до їх фактичного виконання. Проте можлива й інша, негативна сторона конфлікту. Приміром, людина на засіданні комітету (ради) сперечається лише тому, що не сперечатися вона не може. При цьому конфлікт заважає досягненню мети організації в цілому. Читайте також:
|
||||||||
|