Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Принципи та методи навчання

МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ

 

Принципи та методи навчання

Високий рівень підготовки спеціалістів з вищою освітою забез­печується постійним удосконаленням навчального процесу на основі комплексного застосування нових методів, організаційних форм і засобів навчання.

Теоретичними основами методики викладання товарознавства харчових продуктів є загальні принципи вузівської дидактики: єдність теорії і практики навчання, наочність, доступність опанування науко­вих знань, систематичність і послідовність, свідомість і активність, поєднання індивідуального і колективного у навчанні. Дотримання цих принципів під час викладання дисциплін з товарознавства є передумовою для підготовки спеціалістів сучасного рівня, форму­вання адекватної вимогам ринкової ситуації їх компетенції.

Навчальний процес вищої школи передбачає різноманітні види і форми навчальної роботи, органічно пов'язані між собою. Методи навчання, тобто способи керування навчальною діяльністю студентів, класифікують таким чином:

· методи, які забезпечують передачу, сприйняття, опанування знань і формування переконань (лекції, консультації, самос­тійна робота студентів, сприйняття ними комп'ютерних про­грамованих матеріалів, теле- і радіопередач);

· методи застосування і засвоєння знань, вироблення вмінь і навичок, поглиблення переконань (лабораторні роботи, семі­нарські і практичні заняття у комп'ютерному класі, праця на виробництві);

· методи обліку знань, рівня сформованості переконань і профе­сійної підготовки студентів (поточний контроль знань і вмінь студентів на лабораторно-практичних заняттях, співбесіда на консультаціях, оцінка контрольних і курсових робіт, підсум­ковий контроль на заліках та іспитах, під час захисту дипломних робіт).

Різні методи навчання - це складна система, частини якої пере­бувають у постійній взаємодії. Тому їх слід розглядати у педагогічно неподільній єдності.

Лабораторні заняття (лат. labor - праця, робота) є основним мето­дом самостійної роботи студентів у навчальний час. їх мета - погли­бити та закріпити теоретичні знання, здобуті студентами на лекціях і в процесі самостійної роботи з навчально-методичною літературою, забезпечити умови для впровадження та закріплення навичок дослід­ницької роботи, вміння вирішувати завдання щодо забезпечення раціональної організації торговельно-технологічних процесів. Лабора­торні заняття - дієвий засіб формування у студентів дослідницьких інтересів і розвитку в них творчого підходу до науки і практичної діяльності.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 351

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Правила техніки безпеки під час роботи у лабораторіях

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.