МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Принципи та методи навчанняМЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ
Принципи та методи навчання Високий рівень підготовки спеціалістів з вищою освітою забезпечується постійним удосконаленням навчального процесу на основі комплексного застосування нових методів, організаційних форм і засобів навчання. Теоретичними основами методики викладання товарознавства харчових продуктів є загальні принципи вузівської дидактики: єдність теорії і практики навчання, наочність, доступність опанування наукових знань, систематичність і послідовність, свідомість і активність, поєднання індивідуального і колективного у навчанні. Дотримання цих принципів під час викладання дисциплін з товарознавства є передумовою для підготовки спеціалістів сучасного рівня, формування адекватної вимогам ринкової ситуації їх компетенції. Навчальний процес вищої школи передбачає різноманітні види і форми навчальної роботи, органічно пов'язані між собою. Методи навчання, тобто способи керування навчальною діяльністю студентів, класифікують таким чином: · методи, які забезпечують передачу, сприйняття, опанування знань і формування переконань (лекції, консультації, самостійна робота студентів, сприйняття ними комп'ютерних програмованих матеріалів, теле- і радіопередач); · методи застосування і засвоєння знань, вироблення вмінь і навичок, поглиблення переконань (лабораторні роботи, семінарські і практичні заняття у комп'ютерному класі, праця на виробництві); · методи обліку знань, рівня сформованості переконань і професійної підготовки студентів (поточний контроль знань і вмінь студентів на лабораторно-практичних заняттях, співбесіда на консультаціях, оцінка контрольних і курсових робіт, підсумковий контроль на заліках та іспитах, під час захисту дипломних робіт). Різні методи навчання - це складна система, частини якої перебувають у постійній взаємодії. Тому їх слід розглядати у педагогічно неподільній єдності. Лабораторні заняття (лат. labor - праця, робота) є основним методом самостійної роботи студентів у навчальний час. їх мета - поглибити та закріпити теоретичні знання, здобуті студентами на лекціях і в процесі самостійної роботи з навчально-методичною літературою, забезпечити умови для впровадження та закріплення навичок дослідницької роботи, вміння вирішувати завдання щодо забезпечення раціональної організації торговельно-технологічних процесів. Лабораторні заняття - дієвий засіб формування у студентів дослідницьких інтересів і розвитку в них творчого підходу до науки і практичної діяльності.
Читайте також:
|
||||||||
|