МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Принципи та методи навчанняМЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ
Принципи та методи навчання Високий рівень підготовки спеціалістів з вищою освітою забезпечується постійним удосконаленням навчального процесу на основі комплексного застосування нових методів, організаційних форм і засобів навчання. Теоретичними основами методики викладання товарознавства харчових продуктів є загальні принципи вузівської дидактики: єдність теорії і практики навчання, наочність, доступність опанування наукових знань, систематичність і послідовність, свідомість і активність, поєднання індивідуального і колективного у навчанні. Дотримання цих принципів під час викладання дисциплін з товарознавства є передумовою для підготовки спеціалістів сучасного рівня, формування адекватної вимогам ринкової ситуації їх компетенції. Навчальний процес вищої школи передбачає різноманітні види і форми навчальної роботи, органічно пов'язані між собою. Методи навчання, тобто способи керування навчальною діяльністю студентів, класифікують таким чином: · методи, які забезпечують передачу, сприйняття, опанування знань і формування переконань (лекції, консультації, самостійна робота студентів, сприйняття ними комп'ютерних програмованих матеріалів, теле- і радіопередач); · методи застосування і засвоєння знань, вироблення вмінь і навичок, поглиблення переконань (лабораторні роботи, семінарські і практичні заняття у комп'ютерному класі, праця на виробництві); · методи обліку знань, рівня сформованості переконань і професійної підготовки студентів (поточний контроль знань і вмінь студентів на лабораторно-практичних заняттях, співбесіда на консультаціях, оцінка контрольних і курсових робіт, підсумковий контроль на заліках та іспитах, під час захисту дипломних робіт). Різні методи навчання - це складна система, частини якої перебувають у постійній взаємодії. Тому їх слід розглядати у педагогічно неподільній єдності. Лабораторні заняття (лат. labor - праця, робота) є основним методом самостійної роботи студентів у навчальний час. їх мета - поглибити та закріпити теоретичні знання, здобуті студентами на лекціях і в процесі самостійної роботи з навчально-методичною літературою, забезпечити умови для впровадження та закріплення навичок дослідницької роботи, вміння вирішувати завдання щодо забезпечення раціональної організації торговельно-технологічних процесів. Лабораторні заняття - дієвий засіб формування у студентів дослідницьких інтересів і розвитку в них творчого підходу до науки і практичної діяльності.
Читайте також:
|
||||||||
|