Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВАРІАНТ 9

Завдання 1. До хлібного магазину о 10 год ранку надійшли 4 контейнери хліба Гражданського з порушенням графіку завезення на 1 год 10 хв. Під час кількісного приймання хліба було виявлено відхилення від маси нетто 10 шт. на 300 г. Під час продажу хліба в межах встановленого терміну реалізації було виявлено на його поверхні тріщини шириною 1,5 см, підгоріла шкуринка, а також деякі вироби були забруднені з вини робітників магазину.

Провести товарознавчу експертизу хліба Гражданського. Порахувати масу середньої проби, чи відповідає відхилення від маси хліба.

Обґрунтувати порушення графіку завезення хліба до магазину. Назвати приховані дефекти і зовнішні недоліки виробничого харак­теру. Обґрунтувати рішення щодо продажу хліба та оформлення документів на приймання та повернення хліба постачальнику. Назвати прогресивні способи зберігання.

Завдання 2. На базу надійшла партія перлової крупи. За органо­лептичними показниками крупа відповідала вимогам стандарту. Для визначення номера крупи прохід крізь через сито з діаметром отвору 2,5 мм - 41 г, схід - 9 г і крізь сито з діаметром отвору 1 мм - 40 г, схід - 0,9 г. Під час визначення вмісту доброякісного ядра (маса 20 г) виявилося: частинок квіткових плівок - 0,01 г, дефектних ядер - 0,02 г.

Визначити номер крупи, вміст доброякісного ядра. Зробити висновки щодо якості крупи. Зазначити правила приймання крупи за кількістю і якістю. Як Ви розумієте приховані недоліки у крупи? Що слід зробити з цією продукцією.


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 519

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВАРІАНТ 7 | ВАРІАНТ 10

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.