Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВАРІАНТ 12

Завдання 1. До хлібного відділу універсаму надійшли дві партії мііба Молочного і білково-пшеничного. Під час органолептичної оцінки середніх проб виявилося, що хліб білково-пшеничний має і рицини 0,5-1 см, м'якушку - трохи вологу, у хлібі Молочному є ИСІІИКІ пори і порожнечі.

Дати висновок щодо якості і можливості реалізації партій хліба, що надійшли.

Завдання 2. На продовольчій базі макаронні вироби (локшина І с) зберігалися 13 місяців. За даними експертизи вироби за органо-лептичними показниками відповідали вимогам стандарту. При визначенні фізико-хімічних показників кислотність становила 5°Н, вологість - 14%. Під час варіння вироби втрачали форму і набували мильного запаху.

Дати висновок щодо якості локшини та можливості її реалізації.

ВАРІАНТ 13

Завдання 1. До хлібного магазину надійшла партія хліба Ахлоридний. Оскільки 100 одиниць хліба має такі показники: форма без притків, поверхня гладка з наколами, світло-коричневого кольору, м'якушка - ледь волога, з наявністю порожнин і маленьких грудочок, еластична, то хліб має кислуватий та сторонній запах.

Вологість - 45%, кислотність - 3,2°, пористість - 72%.

Дати висновок щодо якості хліба Ахлоридного та рекомендації щодо його вживання відповідно до захворювання. Якими норматив­ними документами Ви будете користуватися для оцінки якості Ахлоридного хліба.

Завдання 2. Для оцінки якості хліба Українського було визначено такі його фізико-хімічні показники: кислотність - 9°Н; вологість - 50%; поруватість - 42%.

За органолептичними показниками хліб відповідав вимогам стандарту.

Дати висновок щодо якості хліба Українського та можливості його реалізації.

ВАРІАНТ 14

Завдання 1.До універсаму надійшло 12 мішків пшеничного борошна по 50 кг в кожному. Борошно мало білий колір, зольність - 0,70, вміст клейковини - 26%, вміст металодомішок - 3,2%.

Яку масу має середній зразок? Дати висновок щодо якості борошна і визначити його ґатунок. За яким стандартом визначають вимоги до якості борошна?

Завдання 2. До магазину надійшла партія сухарів у кількості 60 кг, розфасованих у коробки по 600 г. Під час оцінки якості було встановлено, що сухарі мали тріщини, підгорілий колір, кількість лому в одиниці упаковки - 3 сухарі, сухарів зменшеного розміру - 8,5%, кількість окрайців - 1 сухар.

Визначити відхилення від номінальної маси в менший бік у фасованих сухарях (0,27%).

Провести відбір середньої проби. Дати висновок щодо якості сухарів Московських і прийняти рішення щодо їх реалізації.


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 492

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВАРІАНТ 10 | ВАРІАНТ 15

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.