Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВАРІАНТ 8

Завдання 1. Зробити висновок щодо якості цибулі ботанічного сорту «Ялтинський місцевий», яка надійшла 14 вересня у 300 ящиках № 3, якщо в середній пробі масою 25 кг виявлено цибулин: розміром по найбільшому поперечному діаметру 2,5 см - 0,9 кг; голих - 1,5 кг; з недостатньо підсохлою шийкою - 12 кг.

Визначити можливість реалізації даної партії цибулі.

Завдання 2. Розрахувати природні втрати маси під час зберігання 200 т яблук «Ренет Шампанський» в охолодженому сховищі до 15 травня, а також втрати маси такої ж кількості яблук під час зберігання в неохолоджуваному сховищі до 1 лютого.

У розрахунку природних втрат маси слід враховувати, що після закінчення терміну зберігання на основі оцінки якості яблук було списано по актах (активні втрати) внаслідок псування під час збе­рігання у холодильнику - 1% загальної маси; у неохолодженому складі - 0,8%.

Інвентаризацією встановлено, що в охолоджуваному сховищі на 15 травня маса яблук становила 191,8 т, в неохолоджуваному на 1 лютого - 193,2 т.

Визначити, чи регламентуються загальні втрати маси нормами природних втрат яблук.

ВАРІАНТ 9

Завдання 1. Визначити якість партії картоплі і зробити висновок щодо можливості її реалізації, якщо результати аналізу середньої проби партії пізньої картоплі є такі, %:

бульби кругло- овальної форми розміром 25-30 мм - 6;

з наростами - 3; з механіч­ними пошкодженнями - 1;

пошкоджених проволочником - 3;

пош­коджених паршею - 3;

пошкоджених сухою гниллю - 3;

з прилиплою землею до бульб - 6.

Завдання 2. Надійшла партія груш - 153 ящики (маса 1 ящика - 20 кг).

Розрахувати масу середньої проби.

ВАРІАНТ 10

Завдання 1. Для аналізу якості картоплі відібрано середній зразок масою 25 кг, в якому бульби кругло-овальної форми розміром 25-30 мм становлять 1,9 кг, пошкоджені паршею - 2 кг; порізані - 0,6 кг; із прилиплою землею - 0,4 кг.

Дати висновок щодо якості картоплі і можливості її реалізації.

Завдання 2. Надійшла партія слив - 758 ящиків (середня маса 1 ящика - 10 кг).

Визначити масу середнього зразка і кількість плодів для визначення пошкодження шкідниками всередині плодів.


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 478

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВАРІАНТ 6 | ВАРІАНТ 11

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.