Завдання 1. Під час дегустаційної оцінки плиткового чорного чаю було дано характеристику його органолептичних показників: слабкуватий аромат, грубуватий смак; настій чистий, коричневий з червонуватим відтінком; колір розвареного листя - досить рівний, темно-коричневий; зовнішній вигляд і розмір плитки повністю відповідає вимогам стандарту. Фізико-хімічні показники якості чаю такі: масова частка вологи - 8,4%, кофеїну - 1,9, таніну - 8,2%, феродомішок - у межах норм стандарту.
Зробити висновок щодо сортності чаю та можливості його реалізації.
Завдання 2. Під час перевірки роздрібного торговельного підприємства у продажу виявлено сіль кухонну йодовану, термін реалізації якої скінчився 3 дні тому.
Який термін реалізації йодованої кухонної солі? Які Ваші дії щодо реалізації продукту? Яку сіль випускають з добавками? Які добавки дозволені стандартом?
ВАРІАНТ 4
Завдання 1. На базу 15 січня надійшла партія набору спецій для ухи та холодця, розфасованого масою нетто по 50 г у пакети з паперу, ламінованого поліетиленом у дощатих ящиках, вистелених усередині обгортковим папером. Під час контрольної перевірки якості встановлено, що фактична маса нетто пакетів становила 48 г, а вологість суміші не перевищувала 4%. За органолептичними показниками, вмістом металодомішок, станом упаковки, маркування та іншими показниками продукція задовольняла вимоги стандарту.
Чи підлягає ця партія спецій реалізації, якщо дата її випуску, згідно з маркуванням - 21 жовтня попереднього року? Пояснити причини зменшення маси нетто пакетів із сумішшю спецій. Як слід розмістити товар на складі для подальшого зберігання? Яким повинен бути температурно-вологісний режим зберігання і протягом якого терміну цей товар має бути повністю реалізований?
Завдання 2. На продовольчу базу надійшов від заготівельної організації перець чорний горошком. Під час приймання за якістю було виявлено гнилі плоди і сторонні домішки.