МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Державне регулювання міжнародної торгівліМіжнародні виставки/ярмарки У світовій практиці такими інструментами, як виставки та ярмарки, користуються майже всі компанії, задіяні у міжнародній діяльності, або ті, які планують вийти на світовий ринок. Виставка— це показ, яким би не була його назва, основа мета котрого полягає в ознайомлені публіки шляхом демонстрації із засобами, які маються в розпорядженні людства, для задоволення його потреб, а також з метою сприяння прогресу в одній або кількох сферах діяльності або майбутніх перспектив. Ярмарок — це міжнародна економічна виставка зразків, яка незалежно від її назви у відповідності з традиціями країни, на території якої він проводиться, являє собою великий ринок товарів широкого вжитку та /або обладнання, діє у визначені терміни протягом обмеженого періоду в одному і тому ж місті та на якій експонентам дозволяється представляти зразки своєї продукції для укладання торговельних угод у національному та міжнародному масштабах. Рівні регулювання міжнародної торгівлі: Фірмовий— це угода між фірмами про розподіл ринку сировини, матеріалів, збуту товарів, сфер впливу, цінової політики. Національний— при якому зовнішня торгівля кожної країни здійснюється у відповідності з національно-правовим забезпеченням регулювання зовнішньоекономічної діяльності. Міжнаціональний— проявляється в укладенні відповідних угод між державами, групами держав. Наднаціональний— здійснює стратегію світового співтовариства чи заходів з регулювання міжнародної торгівлі шляхом створення міжнародних спеціальних інституціональних структур, відповідних угод (Всесвітні торгові організації-- ГАТТ/СОТ, міжнародна торгова палата — МТП). Міжнародні торгові відносини регулюються за допомогою двох груп інструментів: тарифне регулювання; нетарифне регулювання. Таблиця 4 ВИДИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ
Міжнародні торгові відносини регулюються за допомогою двох груп інструментів (рис. 4): 1) тарифне регулювання; 2) нетарифне регулювання. Рис. 4. Методи регулювання міжнародної торгівлі Мито— це обов'язковий грошовий збір, що отримує держава через мережу митних закладів з товарів під час перетину ними кордону країни. Функції мита: • захищає національних товаровиробників від іноземної конкуренції (протекціоністське мито); • надходження коштів до бюджету держави (фіскальне мито); • є засобом покращання умов доступу національних товарів на зарубіжні ринки Класифікація мита: 1. За способом збору: • адвалорні — збираються з ціни товару (наприклад, 20 % від вартості); • специфічні - збираються з ваги, обсягу або якої-небудь іншої характеристики товару (наприклад, 20 дол США за тонну). Інколи використовуються мита змішаного типу, коли товар одночасно обкладається адвалорним і специфічним митами (наприклад, 20 % вартості, але не більше ніж 10 дол. США за тонну). 2. За об'єктом обкладання: • імпортні— накладаються на імпортні товари під час їх за везення у країну; • експортні — накладаються на експортні товари під час їх вивезення за межі митної території держави; • транзитні — накладаються на товари, що перевозяться транзитом через територію країни. 3. За видами: • сезонні — для регулювання торгівлі продукцією сезонного характеру; • антидемпінгові — застосовуються, якщо на територію країни товар ввозиться за демпінговими цінами; • компенсаційні — накладаються на імпорт тих товарів, під час виробництва яких прямо або непрямо використовувалися субсидії, якщо імпорт завдає шкоди національним товаровиробникам аналогічних товарів. 4. За характером надходження: • автономні — вводяться на основі односторонніх рішень органів державної влади країни; • конвенційні — встановлюються на базі двосторонніх або багатосторонніх угод; • преференційні — це пільгові мита, які встановлюються на основі багатосторонніх угодна товари, що походять з країн, які розвиваються. 5. За типами ставок: • постійні — які не змінюються залежно під обставин; • змінні— які можуть змінюватися в установлених органами державної влади випадках, наприклад, зі зміною рівня світових цін. Читайте також:
|
||||||||||||||
|