МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
Державне регулювання міжнародної торгівліМіжнародні виставки/ярмарки У світовій практиці такими інструментами, як виставки та ярмарки, користуються майже всі компанії, задіяні у міжнародній діяльності, або ті, які планують вийти на світовий ринок. Виставка— це показ, яким би не була його назва, основа мета котрого полягає в ознайомлені публіки шляхом демонстрації із засобами, які маються в розпорядженні людства, для задоволення його потреб, а також з метою сприяння прогресу в одній або кількох сферах діяльності або майбутніх перспектив. Ярмарок — це міжнародна економічна виставка зразків, яка незалежно від її назви у відповідності з традиціями країни, на території якої він проводиться, являє собою великий ринок товарів широкого вжитку та /або обладнання, діє у визначені терміни протягом обмеженого періоду в одному і тому ж місті та на якій експонентам дозволяється представляти зразки своєї продукції для укладання торговельних угод у національному та міжнародному масштабах. Рівні регулювання міжнародної торгівлі: Фірмовий— це угода між фірмами про розподіл ринку сировини, матеріалів, збуту товарів, сфер впливу, цінової політики. Національний— при якому зовнішня торгівля кожної країни здійснюється у відповідності з національно-правовим забезпеченням регулювання зовнішньоекономічної діяльності. Міжнаціональний— проявляється в укладенні відповідних угод між державами, групами держав. Наднаціональний— здійснює стратегію світового співтовариства чи заходів з регулювання міжнародної торгівлі шляхом створення міжнародних спеціальних інституціональних структур, відповідних угод (Всесвітні торгові організації-- ГАТТ/СОТ, міжнародна торгова палата — МТП). Міжнародні торгові відносини регулюються за допомогою двох груп інструментів: тарифне регулювання; нетарифне регулювання. Таблиця 4 ВИДИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ
Міжнародні торгові відносини регулюються за допомогою двох груп інструментів (рис. 4): 1) тарифне регулювання; 2) нетарифне регулювання. Рис. 4. Методи регулювання міжнародної торгівлі Мито— це обов'язковий грошовий збір, що отримує держава через мережу митних закладів з товарів під час перетину ними кордону країни. Функції мита: • захищає національних товаровиробників від іноземної конкуренції (протекціоністське мито); • надходження коштів до бюджету держави (фіскальне мито); • є засобом покращання умов доступу національних товарів на зарубіжні ринки Класифікація мита: 1. За способом збору: • адвалорні — збираються з ціни товару (наприклад, 20 % від вартості); • специфічні - збираються з ваги, обсягу або якої-небудь іншої характеристики товару (наприклад, 20 дол США за тонну). Інколи використовуються мита змішаного типу, коли товар одночасно обкладається адвалорним і специфічним митами (наприклад, 20 % вартості, але не більше ніж 10 дол. США за тонну). 2. За об'єктом обкладання: • імпортні— накладаються на імпортні товари під час їх за везення у країну; • експортні — накладаються на експортні товари під час їх вивезення за межі митної території держави; • транзитні — накладаються на товари, що перевозяться транзитом через територію країни. 3. За видами: • сезонні — для регулювання торгівлі продукцією сезонного характеру; • антидемпінгові — застосовуються, якщо на територію країни товар ввозиться за демпінговими цінами; • компенсаційні — накладаються на імпорт тих товарів, під час виробництва яких прямо або непрямо використовувалися субсидії, якщо імпорт завдає шкоди національним товаровиробникам аналогічних товарів. 4. За характером надходження: • автономні — вводяться на основі односторонніх рішень органів державної влади країни; • конвенційні — встановлюються на базі двосторонніх або багатосторонніх угод; • преференційні — це пільгові мита, які встановлюються на основі багатосторонніх угодна товари, що походять з країн, які розвиваються. 5. За типами ставок: • постійні — які не змінюються залежно під обставин; • змінні— які можуть змінюватися в установлених органами державної влади випадках, наприклад, зі зміною рівня світових цін. Читайте також:
|
||||||||||||||
|