Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заходи щодо вирішення питань бездефіцитності бюджету

Бюджетний дефіцит - це перевищення видатків бюджету над його доходами. В сучасному світі немає держави, яка б у ті чи інші періоди своєї історії не стикалася б з бюджетним дефіцитом.

Негативні наслідки (фінансові, економічні, соціальні) великого бюджетного дефіциту потребують здійснення системи заходів по його подоланню, проведення активної фінансової політики, використання загальноприйнятих в світовій практиці методів боротьби з дефіцитом. Прагнення до рівноваги бюджетних доходів і видатків шляхом збалансованості державного бюджету - це сьогодні одна з головних задач.

При розробці стратегії боротьби з бюджетним дефіцитом необхідно керуватися такими принципами:

· бюджетний дефіцит - зло, але ще більшим злом для економіки і фінансів країни є вигадане його усунення шляхом чисто математичних операцій, тому що в цьому випадку замість ”лікування” економіки її ”хвороба” переходить у приховану форму, боротися з якою значно складніше;

· баланс бюджету і навіть перевищення бюджетних доходів над видатками не треба розглядати як невід’ємну рису здорової, динамічно розвинутої економіки. Світовий досвід показує, що на окремих етапах розвитку суспільства, в умовах, специфічних для кожної країни, цілком допустимим є бюджетний дефіцит;

· розмір бюджетного дефіциту не повинен перевищувати гранично допустимий розмір, визначений як 2-3 % валового національного продукту. Наявність дефіциту, який перевищує гранично допустимий розмір, потребує здійснення таких заходів, які привели б до його якнайшвидшого скорочення;

· для покриття бюджетного дефіциту можуть використовуватися різноманітні форми державного кредиту (як внутрішнього, так і зовнішнього). Робота друкуючого верстата, яка приводить до емісії, не обумовленої потребами товарообігу, повинна розцінюватися як захід, грубо порушуючий закони грошового обігу, тому вона є недопустимою. Дефіцит може покриватися тільки на позиковій основі шляхом розміщення на фінансовому ринку державних цінних паперів;

· для подолання державного дефіциту необхідно ”лікування” економіки, тому що без забезпечення динамізму неможливо добитися фінансової сталості країни, які б прогресивні фінансові заходи не виконувалися при цьому.

До програми конкретних заходів по скороченню бюджетного дефіциту необхідно включити і послідовно провадити в життя такі заходи, які б, з одного боку, стимулювали приплив грошових коштів в бюджетний фонд країни, а з другого - сприяли скороченню державних видатків. До цих заходів відносяться:

· зміна напрямів інвестування бюджетних коштів в галузі народного господарства для значного підвищення фінансової віддачі від кожної бюджетної гривні;

· більш широке використання фінансових пільг і санкцій, які дозволяють більш повно зважати на специфічні умови господарювання і стимулюють зростання суспільного виробництва;

· різке скорочення сфери державної економіки і державного фінансування; повне припинення урядової допомоги іноземним державам;

· зниження військових видатків;

· збереження фінансування тільки найважливіших соціальних програм;

· мораторій на прийняття нових соціальних програм, які потребують значного бюджетного фінансування.



Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. II. Загально-шкільні заходи
  3. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  4. III. Виконання бюджету
  5. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  6. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  7. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  8. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  9. Адміністративно-запобіжні заходи
  10. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  11. Алгоритм розробки методичних основ бюджетування
  12. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.




Переглядів: 355

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Складання і виконання бюджету, бюджетний контроль | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.