Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Складання і виконання бюджету, бюджетний контроль

Згідно з чинним законодавством України бюджетний процес складається з таких стадій: складання і розгляду проектів бюджетів; затвердження і виконання бюджету; складання, розгляду і затвердження звіту про виконання бюджету.

Таким чином, бюджетний процес - це регламентована законодавством діяльність державних органів по складанню, розгляду, затвердженню бюджету, а також складанню, розгляду і затвердженню звіту про його виконання.

Бюджетна резолюція в загальному вигляді окреслює пріоритети бюджетної політики держави на наступний період і має своє відображення в Постанові Верховної Ради.

Після складання проекту бюджету починається наступна стадія бюджетного процесу - розгляд проекту бюджету.

Кабінет Міністрів України на своєму засіданні розглядає проект державного бюджету України, приймає рішення щодо проекту бюджету і надає його Президенту України. Президент розглядає проект державного бюджету і в разі згоди з ним вносить його Верховній Раді до 1 вересня.

До проекту Закону про Державний бюджет України додаються такі інформаційні матеріали:

· прогноз доходів і видатків Державного бюджету України на три наступні роки, розроблений виходячи з основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на цей період;

· перелік законів, окремих статей законів та інших нормативних актів, яким суперечить проект Закону про Державний бюджет України, з зазначенням причини розбіжностей. Якщо причиною є недостатність коштів, зазначають обсяг фінансування в процентному відношенні до визначеного законодавством;

· перелік податків, зборів, інших обов’язкових платежів з зазначенням ставок і пільг;

· перелік загальнодержавних, міжгалузевих та інших програм, що фінансуються з бюджету, в разі, якщо розпорядниками коштів є два і більше суб’єкти; дані щодо фінансових повноважень кожного суб’єкта і загальні витрати на програму.

Далі починається наступна стадія бюджетного процесу - затвердження бюджету.

Перед затвердженням проекту бюджету в цілому Верховна Рада України затверджує:

· граничний розмір дефіциту Державного бюджету України та джерела його покриття;

· суми доходів Державного бюджету України відповідно до бюджетної класифікації;

· суми дотацій, субвенцій та розміри відрахувань від регулюючих доходів до бюджетів Автономної Республіки крім, областей, міст Києва і Севастополя;

· розмір оборотної касової готівки Державного бюджету України.

Після цього Верховна Рада України голосує Закон про Державний бюджет в цілому, але бюджету ще немає, є тільки його проект.

Закон про Державний бюджет України публікується для загального відома.

Наступна стадія бюджетного процесу - виконання бюджету. Вона є основною. Виконати бюджет - це означає забезпечити повне і своєчасне надходження всіх передбачених у бюджеті доходів і направлення коштів на фінансування видатків, включених у бюджеті.

Державний бюджет України виконується за кошторисом доходів і видатків з поквартальним розподілом, який складає Міністерство фінансів України відповідно до показників цього бюджету, затвердженого Верховною Радою України. Державний бюджет України виконується за видатками в тих самих пропорціях щодо загальної суми видатків бюджету, які затверджені Верховною Радою України. Контроль за пропорційним фінансуванням здійснюється щокварталу.

Контроль за виконанням Державного бюджету України здійснюється у порядку, визначеному законодавством України.

Бюджетне фінансування покладається на спеціально для цього уповноважених посадових осіб (керівників міністерств, відомств, установ, організацій) - розпорядників коштів. За своїм правовим станом розпорядники коштів розподіляються на головних розпорядників та нижчестоячих розпорядників коштів, які в свою чергу розподіляються на дві групи (два ступеня) .

Звіт про виконання Державного бюджету України за минулий рік надається Президенту України, Верховній Раді у вигляді письмового звіту.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  11. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  12. III. Виконання бюджету




Переглядів: 373

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи побудови бюджетної системи | Заходи щодо вирішення питань бездефіцитності бюджету

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.