МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Складання головної рами причіпної косарки.Не дивлячись на прогресуючий випуск навісних косарок, причіпні косарки продовжують виготовляти ще у великих кількостях. Їх відправляють споживачам у вигляді окремих пакувальних місць, до числа яких входить основний вузол машини — головна рама на колесах (рис. 6), зборку якої розглянемо як приклад організації масового складання. Деталь - раму 3 після механічної обробки і промивки від стружки і масла подають пневматичним підйомником на першу позицію конвеєра (внутрішня поверхня масляної ванни 13 рами пофарбована нітроемаллю в ливарному цеху до механічної обробки). Зборку виконують на вертикально-замкнутому привідному конвеєрі пластинчастого типу, зворотна вітка якого проходить під підлогою. На кожній пластині конвеєра встановлена підставка з трьома призмами, в які укладають раму її трубчастими поверхнями.
Рис. 6. Рама косарки (зібраний вузол).
Всю зборку здійснюють на чотирьох станціях. На першій станції (ліва сторона конвеєра, рис. 7) в раму вставляють ексцентриковий вал 4 (рис. 6) з наперед насадженим на нього шарикопідшипником. На кінець валу намотують малу конічну шестерню 8. Тут же вставляють вал перемикання муфти, на який надягають сальник і вилку муфти. На другій станції (права сторона конвеєра, рис. 7) на ексцентриковий вал напресовують другий шарикопідшипник 8 (рис. 6). Запресування проводять пневматичним молотком, у якого замість бойків вмонтовано спеціальну оправку, що передає зусилля на обидва кільця підшипника 1, На цей же кінець валу надягають гумовий сальник і насаджують ексцентрик 6, Потім до ковша рами кріплять болтами кришку 7, загвинчуючи болти пневматичним гайковертом. На третій станції (ліва сторона конвеєра, рис. 7) вставляють наперед зібраний комплект передавального валу, що складається з власне валу, підшипника, запресованого на його лівий кінець, і втулки, надітої на цей підшипник. Втулка підшипника має зовнішню різьбу, за допомогою якої весь комплект вкручують в різьбове гніздо рами. При цьому вал проходить в отвори великої конічної шестерні 12 (рис. 6) і муфти перемикання 11, які раніше були поміщені в масляну ванну. На правий кінець вказаного вище валу напресовують підшипник. На цій же станції регулюють зчеплення конічних шестерень підгвинченням різьбової втулки підшипника, після чого осьове положення втулки фіксують нагвинчуванням лівої кришки 14, яка служить контргайкою. Потім надягають педаль 10 і перевіряють правильність включення і виключення муфти. У разі потреби здійснюють підгонку шляхом підгинання педалі.
Рис. 7. Схема дільниці збирання і фарбування рам косарок: 1 — миюча машина для промивання рам; 2, 4, 6, 14 і 16 — монорельси з пневматичними підйомниками; 3 — конвеєр для збирання рам; 5 — стенди для обкатки зібраних рам; 7 — малярний підвісний конвеєр; 8, 9 і 10 — розпилювальні камери для ґрунтування, першої і другої черги фарбування; 11, 12, 13 і 17 — сушильні камери; 15 — стенд для збирання рами з колесами; 18 — транспортер для опускання рам на навантажувальну платформу; 19 — малярний конвеєр для фарбування коліс.
На четвертій позиції роботу виконують з правої і з лівої сторін конвеєра. На цій позиції в основний канал рами вставляють головну вісь 9, просуваючи її через велику циліндричну шестерню 2, раніше вставлену в масляну ванну рами. На кожний кінець осі 9 надягають по роликовій втулці 1 і фланець храпового механізму. Цим закінчується збирання рами на конвеєрі. Зібраний вузол знімають з конвеєра пневматичним підйомником і по монорельсу 4 (рис. 7) подають на обкатувальний стенд 5. Обкатку вузла проводять на протязі 10 хв. В процесі обкатки остаточно регулюють механізм включення муфти, перевіряють правильність зачіплення зубчатих коліс і нагрів підшипників. Тут же вкручують масльонки. Після випробувань внутрішні поверхні рами продувають стиснутим повітрям, масляну ванну закривають кришкою, (болти загвинчують гайковертом) і вузол підвішують на підвіску малярного ланцюгового підвісного конвеєра 7. Для запобігання від фарбування виступаючі кінці осей змащують солідолом. Вузли проходять через три фарбувальні (8, 9 і 10) і три сушильні камери (11, 12 і 13). Ґрунтування і фарбування проводять пульверизатором. Сушіння здійснюють гарячим повітрям, що підігрівається в калориферах. На стенді 15 пофарбовані рами складають з колесами, а також проводять комплектування вузла іншими деталями в пакувальне місце. Готове пакувальне місце транспортером 18 подається на вантажний майданчик.
Читайте також:
|
||||||||
|