Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТРЕНІНГ

 

Як часто вам доводилось чути висловлювання типу |У неї блискуче майбутнє| або |У нього було яскраве минуле|? Подібні вирази - це більш, ніж метафори. Вони є точними описами засобу мислення що говорить. ці описи є ключем до пізнання того, як корисним образом змінювати структуру вашого власного досвіду. Наприклад, прямо зараз відзначте, як ви малюєте для себе картину належної вам приємної події, а потім зробіть цю картину яскравішою і помітьте, як змінюються ваші відчуття. Коли ви збільшуєте яскравість цього зображення, ви сильніше |прагнете |до. нього? Більшість людей сильніше реагують на більш яскраві картини. деякі сильніше реагують на більш тусклі зображення. Тепер возьміть приємний спомин з свого минулого і буквально зробіть кольори яскравішими і контрастнішими. Як наявність |яскравого минулого| міняє інтенсивність вашої реакції на нього? Якщо, розфарбовуючи свій спомин в більш яскраві кольори, ви не помічаєте різниці в відчуттях - спробуйте побачити його в чорно-білому варіанті. В той час як зображення втрачає свій колір, ваша реакція, скоріше всього, стає слабішою. От ще одне типове вираження:| Додайте трохи світла в своє життя|. Подумайте про інший приємний спомин, і буквально осипте цей образ маленькими осяйними зірочками - і зверніть увагу, як це впливає на вашу емоційну реакцію. (От про що знають фахівці по рекламі і дизайнери одягу з блискучими деталями). |Залиште своє минуле позаду| - звичайна порада з приводу неприємних подій. Виберіть спомин, що все ще змушує вас погано себе почувати, - а потім відзначте, де ви його зараз бачите і наскільки далеко від вас розміщене зображення. Можливо, воно знаходиться перед вами, досить близько. Тепер візьміть цей образ і фізично відсуньте його далеко за себе. Як це міняє ваше відношення до цього спомину? Такі деякі, самі вхідні, приклади простоти і сили нових паттернів НЛП - |субмодальностей|, розроблених Річардом Бендлером за останні декілька років. Однією з самих ранніх моделей НЛП була ідея |Модальностей| або |Репрезентативних систем|. Ми думаємо про будь-яку подію, використовуючи репрезентації в системах сприймання - зорові (образи), слухові (звуки) і кінестетичні(відчуття). В останні десять років на більшості НЛП-ТРЕНИНГОВ преподано безліч різноманітних, швидких і практичних засобів використання цього знання про модальності для зміни стану і поведінки. Субмодальності - це більш дрібні елементи всередині кожної модальності. Наприклад, деякими з зорових субмодальностей є яскравість, колір, розмір, відстань, розташування і фокус. Знання про субмодальності відкриває ціле царство засобів зміни, ще більш швидких, простих і конкретних.

 

 


Читайте також:

  1. Алгоритм створення тренінгової програми
  2. Атрибути тренінгу
  3. Етапи проведення тренінгу
  4. Загальне визначення соціально - психологічного тренінгу
  5. Компоненти тренінгового процесу
  6. Мета і завдання тренінгових груп. Роль гри в проведенні тренінгів.
  7. Основи соціально – психологічного тренінгу.Дискусійні ігрові методи, соціометрія, її суть та значення.
  8. Основні етапи тренінгового заняття.
  9. Основні принципи тренінгу
  10. Оцінювання тренінгу
  11. План роботи – головна умова активності тренінгового заняття
  12. Планування тренінгу




Переглядів: 475

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
НАВЧАННЯ, ЗАБУВАННЯ І ПЕРЕВИВЧЕННЯ | УПРАВЛІННЯ ВЛАСНИМ МОЗКОМ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.