МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Види контролю у фізичному вихованні.ОБЛІК І КОНТРОЛЬ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ СТУДЕНТІВ
План.
1. Мета і завдання перевірки й оцінки ефективності педагогічного процесу з фізичного виховання студентів вищого навчального закладу. 2. Види контролю у фізичному вихованні. 3. Види фізичних вправ, що виносяться на перевірку й оцінку. 4. Особливості перевірки й оцінки фізичної підготовленості студентів. 5. Облік і звітність з фізичної культури (документи обліку, види обліку та їхня характеристика).
1. Мета і завдання перевірки й оцінки ефективності педагогічного процесу з фізичного виховання студентів вищого навчального закладу. Мета перевірки й оцінки ефективності педагогічного процесу з фізичного виховання студентів – виявити якість засвоєння ними навчальної програми з фізичної культури ВНЗ. Основні завдання перевірки й оцінки ефективності педагогічного процесу з фізичної культури у вищій школі полягають у визначенні: - рівня розвитку й удосконалювання фізичних і спеціальних якостей (швидкості, сили, витривалості, спритності, гнучкості), сформованості прикладних вмінь і навичок; - ступеня розвитку морально-вольових і психологічних якостей (впевненості у своїх силах, рішучості, сміливості, цілеспрямованості, ініціативи, винахідливості, витримки і самовладання); - ступеня зміцнення здоров’я студентів та їх загартування; - ступеня реалізації на практиці конкретних заходів для поліпшення фізичного виховання і навчання студентів;
- якості організації, матеріально-технічного і методичного забезпечення та проведення навчальних занять з фізичної культури у вищому навчальному закладі; - стійкості організму студентів до впливу несприятливих факторів у процесі навчання. Спеціальні завдання перевірки й оцінки: - підтримка високої працездатності студентів протягом навчального дня, тижня; - освоєння навчальних дисциплін в умовах обмеженої рухливості та впливу інших несприятливих факторів тощо. Всі вищезазначені показники не повинні бути нижчими за мінімально встановлені навчальною програмою.
У фізичному вихованні розрізняють такі види контролю: - попередній (первинний, нульовий); - оперативний; - потоковий (поточний); - етапний; - підсумковий; - комплексний. Контроль– система заходів, спрямованих на виявлення ефективності якісних і кількісних характеристик процесу фізичного виховання і навчання студентів у вищій школі, що передбачає вимір і оцінку різних показників фізичної підготовленості, стану і т.д. студента. Попередній контроль – система заходів, спрямованих на діагностику різних показників (досягнень) на початку одного з етапів навчально-виховного процесу студентів (початок року, семестру, вивчення нового розділу). Він дозволяє цілеспрямовано враховувати індивідуальні особливості студентів у подальшій роботі з фізичного виховання. Оперативний контроль – система заходів у рамках одного навчального заняття з фізичної культури, що спрямована на визначення тимчасового впливу на студента (педагогічного, психічного або фізіологічного), а також на оцінку і порівняння результатів цього впливу з запланованим. Оперативний контроль передбачає швидке усунення виявлених відхилень від еталонного зразка, плану. Потоковий контроль – система заходів, що спрямована на щоденну оцінку і порівняння результатів педагогічного впливу з запланованим і оперативним усуненням недоліків. Етапний контроль – система заходів, спрямованих на виявлення рівня досягнень студентів за визначений період часу з метою виправлення недоліків у їх подальшій діяльності з фізичної культури. Він проводиться через кілька занять після різних етапів навчання студентів рухових дій. Підсумковий контроль – система заходів, що спрямовані на встановлення ефективності педагогічного впливу на студентів за семестр або рік з метою визначення успішності виконання поставлених завдань, виявлення позитивних і негативних сторін процесу фізичного виховання і його складових, практичної реалізації семестрового та річного планів роботи з фізичного виховання студентів. Підсумковий контроль дозволяє визначити знання, методичні і практичні навички, загальну фізичну підготовленість, психофізичну готовність майбутніх фахівців різного профілю до професійної діяльності. На підставі комплексної перевірки студентам виставляється залік. Комплексний контроль – система заходів, що спрямовані на вимір і оцінку різних показників і визначають ефективність підготовки студентів до, під час і після процесу фізичного виховання і навчання. Складовими комплексного контролю є педагогічні, медико-біологічні, психологічні дослідження.
Читайте також:
|
||||||||
|