Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види контролю у фізичному вихованні.

ОБЛІК І КОНТРОЛЬ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ СТУДЕНТІВ

 

План.

 

1. Мета і завдання перевірки й оцінки ефективності педагогічного процесу з фізичного виховання студентів вищого навчального закладу.

2. Види контролю у фізичному вихованні.

3. Види фізичних вправ, що виносяться на перевірку й оцінку.

4. Особливості перевірки й оцінки фізичної підготовленості студентів.

5. Облік і звітність з фізичної культури (документи обліку, види обліку та їхня характеристика).

 

1. Мета і завдання перевірки й оцінки ефективності педагогічного процесу з фізичного виховання студентів вищого навчального закладу.

Мета перевірки й оцінки ефективності педагогічного процесу з фізичного виховання студентів – виявити якість засвоєння ними навчальної програми з фізичної культури ВНЗ.

Основні завдання перевірки й оцінки ефективності педагогічного процесу з фізичної культури у вищій школі полягають у визначенні:

- рівня розвитку й удосконалювання фізичних і спеціальних якостей (швидкості, сили, витривалості, спритності, гнучкості), сформованості прикладних вмінь і навичок;

- ступеня розвитку морально-вольових і психологічних якостей (впевненості у своїх силах, рішучості, сміливості, цілеспрямованості, ініціативи, винахідливості, витримки і самовладання);

- ступеня зміцнення здоров’я студентів та їх загартування;

- ступеня реалізації на практиці конкретних заходів для поліпшення фізичного виховання і навчання студентів;

 

- якості організації, матеріально-технічного і методичного забезпечення та проведення навчальних занять з фізичної культури у вищому навчальному закладі;

- стійкості організму студентів до впливу несприятливих факторів у процесі навчання.

Спеціальні завдання перевірки й оцінки:

- підтримка високої працездатності студентів протягом навчального дня, тижня;

- освоєння навчальних дисциплін в умовах обмеженої рухливості та впливу інших несприятливих факторів тощо.

Всі вищезазначені показники не повинні бути нижчими за мінімально встановлені навчальною програмою.

 

У фізичному вихованні розрізняють такі види контролю:

- попередній (первинний, нульовий);

- оперативний;

- потоковий (поточний);

- етапний;

- підсумковий;

- комплексний.

Контроль– система заходів, спрямованих на виявлення ефективності якісних і кількісних характеристик процесу фізичного виховання і навчання студентів у вищій школі, що передбачає вимір і оцінку різних показників фізичної підготовленості, стану і т.д. студента.

Попередній контроль – система заходів, спрямованих на діагностику різних показників (досягнень) на початку одного з етапів навчально-виховного процесу студентів (початок року, семестру, вивчення нового розділу).

Він дозволяє цілеспрямовано враховувати індивідуальні особливості студентів у подальшій роботі з фізичного виховання.

Оперативний контроль – система заходів у рамках одного навчального заняття з фізичної культури, що спрямована на визначення тимчасового впливу на студента (педагогічного, психічного або фізіологічного), а також на оцінку і порівняння результатів цього впливу з запланованим.

Оперативний контроль передбачає швидке усунення виявлених відхилень від еталонного зразка, плану.

Потоковий контроль – система заходів, що спрямована на щоденну оцінку і порівняння результатів педагогічного впливу з запланованим і оперативним усуненням недоліків.

Етапний контроль – система заходів, спрямованих на виявлення рівня досягнень студентів за визначений період часу з метою виправлення недоліків у їх подальшій діяльності з фізичної культури.

Він проводиться через кілька занять після різних етапів навчання студентів рухових дій.

Підсумковий контроль – система заходів, що спрямовані на встановлення ефективності педагогічного впливу на студентів за семестр або рік з метою визначення успішності виконання поставлених завдань, виявлення позитивних і негативних сторін процесу фізичного виховання і його складових, практичної реалізації семестрового та річного планів роботи з фізичного виховання студентів.

Підсумковий контроль дозволяє визначити знання, методичні і практичні навички, загальну фізичну підготовленість, психофізичну готовність майбутніх фахівців різного профілю до професійної діяльності. На підставі комплексної перевірки студентам виставляється залік.

Комплексний контроль – система заходів, що спрямовані на вимір і оцінку різних показників і визначають ефективність підготовки студентів до, під час і після процесу фізичного виховання і навчання.

Складовими комплексного контролю є педагогічні, медико-біологічні, психологічні дослідження.

 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. Автоматизація контролю та діагностування вузлів РЕА
  4. Антиконкурентні дії органів влади, управління і контролю
  5. Аудиторська оцінка системи внутрішнього контролю
  6. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  7. Біржова валютна торгівля та ступінь валютного регулювання і контролю
  8. ВАРІАНТИ ТЕСТІВ ДЛЯ ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  9. Ваучерна система обліку і контролю грошових коштів
  10. Види державного контролю
  11. Види економічного контролю
  12. Види і методи контролю у сфері послуг




Переглядів: 10373

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура стратегічного плану | Інвестиційні ресурси, їх класифікація та принципи формування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.