Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Класами неорганічних сполук

Наведемо конкретний приклад, запишемо формулу води у вигляді НОН:

S Ca

¯ ¯

SO3 + HOH + CaO

¯ ¯

H2SO4 + Ca(OH)2

¯

CaSO4

 

Порівнюючи формули кислоти й води, можна зробити висновок, що кислота утворюється за­міною гідроксильної групи у воді на кислотний залишок. Аналогічно основа утворюється замі­ною атома Гідрогену у воді на метал, а сіль — за­міною атомів Гідрогену в кислоті на метал або гідроксильної групи в основі на кислотний за­лишок, або гідроксильної групи води на кис­лотний залишок, а атома Гідрогену на метал.

ПІДСУМКИ

Необхідно зрозуміти

1. Усі неорганічні речовини поділяють на прості та складні.

2. До складних речовин належать оксиди, кислоти, основи, солі.

3. Назва складної речовини являє собою назву катіона й аніона.

Треба вміти

1. Розрізняти класи неорганічних сполук.

2. Записувати рівняння хімічних реакцій, що характеризують властивості різних класів неорганічних сполук.

Слід запам’ятати

1. Визначення класів неорганічних сполук.

2. Хімічні властивості різних класів неорганічних сполук.


Читайте також:

  1. VIII. Реакції, в результаті яких утворюються високомолекулярні сполуки
  2. Азоновмістні органічні сполуки.
  3. Азосполуки
  4. Азот, фосфор, біогенні елементи та їх сполуки, органічні речовини
  5. Ароматичні сполуки і фітонциди
  6. АТОМНО-МОЛЕКУЛЯРНЕ ВЧЕННЯ. КЛАСИФІКАЦІЯ НЕОРГАНІЧНИХ СПОЛУК
  7. Барбітурати і споріднені з ними сполуки.
  8. Будова атомів та хімічний зв’язок між атомами визначають будову сполук, а отже і їх фізичні та хімічні властивості.
  9. БУДОВА МОЛЕКУЛ ВИСОКОМОЛЕКУЛЯРНИХ СПОЛУК
  10. Валентність — це здатність атомів одного елемента сполу­чатися з певним числом атомів інших елементів під час утворення хімічних сполук.
  11. Взаємне заміщення аміно- і гідроксисполук
  12. Види гемоглобіну та його сполук, їх фізіологічна роль.




Переглядів: 398

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук | ПРИКЛАДИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.