МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
НОМІНАЛІЗМ РЕАЛІЗМ- реально існують окремі речі; - реально існують лише загальні ідеї; - загальні ідеї – це лише імена речей; - речі – це лише втілення ідей; - загальні поняття створює людина; - окремі речі створює людина; - загальні поняття існують в розумі Бога; - загальні поняття не існують реально. 14. Виберіть правильний варіант формулювання змісту так званої “теорії подвійної істини”: а) існує два роди істини – істини людського розуму та істини божественного одкровення; ці істини існують автономно, тобто самостійно, лише де – ніде вступаючи у взаємодію; б) існує два роди істин, що подані у Святому письмі – істини відкриті, прямі, доступні та істини приховані, утаємничені. 15. “Не слід збільшувати сутності без потреби… Там, де щось можна пояснити простіше, а не складніше, перевагу слід надати простому поясненню”. – Це є формулювання: а) вихідного принципу середньовічної екзегетики; б) принципу під назвою “бритва Оккама”; в) принципу симфонії розуму та віри Фоми Аквінського; г) одного із аргументів Іустина Філософа; д) позиції, проголошеної Тертуліаном. 16. Спробуйте пояснити, чому та в чому саме схоластика відіграла позитивну роль у формуванні засад новоєвропейської науки. Для таких пояснень використайте тези – підказки, наведені нижче (ті, які ви вважаєте правильними): а) схоластика сприяла подальшому розвитку логіки: б) схоластика не ставилась вороже до інтелектуальних новацій; в) схоластика не лише проголошувала певні тези, а й вимагала їх обговорення та доведення; г) схоластика вперше подавала світ як систему взаємодіючих сил; д) схоластика підпорядковувала пізнання найпершим догматам християнської релігії. 17. За найпершими світоглядними орієнтирами епоха європейського Відродження була: а) епохою християнського світобачення; б) епохою світського, атеїстичного світобачення; в) епохою наукового емпіричного світосприйняття; г) епохою панування релігії в усіх сферах суспільного життя; д) епохою панування мислення “здорового глузду”. 18. Із наведених нижче варіантів оберіть правильні: “Характерними ознаками гуманізму слід вважати”: а) опору на факти та ясну логіку; б) піднесення значущості земного життя людини та її самовдосконалення як особистості; в) висування на перший план освіти та моральних засад людського життя; г) наголос на тому, що людина є перш за все творчою істотою; д) сповідування принципу співвідношення макрокосму та мікрокосму. 19. Розвиток концепції єдиної світової душі, загальної світової симпатії та гармонії було на першому плані в концепціях: а) гуманізму; б) натурфілософії; в) ренесансного неоплатонізму; г) неосхоластики; д) неотомізму. 20. Тезу про те, що книга природи написана перш за все мовою математики, висував та розвивав: а) Джордано Бруно; б) Марсіліо Фічіно; в) Бернардіно Телезіо; г) Галілео Галілей; д) Йоган Кеплер.
Читайте також:
|
||||||||
|