Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Бюджетний календар 29 страница

— проведення розрахунків за міжбюджетними трансфертами бюджету;

— перерахування залишків надходжень на рахунки для здійснення ви­датків для кожного місцевого бюджету.

2.5. Платники податків (юридичні та фізичні особи) сплачують пла­тежі у безготівковій або готівковій формі на відповідні аналітичні рахунки, відкриті на балансі управлінь Державного казначейства України. Платежі здійснюються платниками через установи банків, у яких вони обслуговують­ся, установи Державного комітету зв'язку та інформатизації України та ус­танови Ощадного банку за місцезнаходженням платника (місцем проживан­ня платника ).

2.6. При безготівковій формі оплати розрахункові документи, які пода­ються платниками до установ банків, оформляються відповідно до вимог Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, за­твердженої постановою Правління Національного банку України від 29.03.2001 N 135 та зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 25.04.2001 за № 568/5559, зі змінами та доповненнями.

2.7. Підставою для зарахування платежів, сплачених до місцевого бюд­жету готівкою, є такі документи:

копії платіжних доручень відділень Ощадбанку або банку та корінці прибуткових документів (повідомлення) про приймання установою банку платежів місцевих бюджетів готівкою;

— копії квитанцій за формою 24 та формою 10, видані органами місце­вого самоврядування платникам податків разом з описом до них;

— платіжні доручення установ Державного комітету зв'язку та інфор­матизації України на перекази з додатком до них талонів поштових переказів (при сплаті платежів через установи зв'язку).

2.8. Розрахункові документи про сплату платежів до бюджету, отри­мані установами банків або органами Державного казначейства України, ви­конуються у порядку, встановленому Інструкцією про безготівкові розрахун­ки в Україні в національній валюті, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 29.05.2001 № 135 та зареєстрованою у

Міністерстві юстиції України 25.04.2001 за N368/5559, зі змінами та допов­неннями.

2.9. Зарахування всіх надходжень до місцевих бюджетів, у тому числі позичок місцевих бюджетів та запозичень, повинно здійснюватись виключно через рахунки, відкриті в органах Державного казначейства Ук­раїни.

3. Операції за платежами до загального фонду місцевих бюджетів.

3.1. Платежі до місцевих бюджетів, які згідно з рішенням ради в дохо­дами загального фонду місцевих бюджетів на відповідний рік, зараховуються на аналітичні рахунки, відкриті в управліннях Державного казначейства Ук­раїни за балансовим рахунком 3141 "Надходження до загального фонду місцевих бюджетів" Плану рахунків. Інформація щодо надходження та по­вернення надміру та/або помилково сплачених платежів до місцевих бюд­жетів одночасно відображається на відповідних аналітичних рахунках, відкритих за рахунком бюджетного обліку 6121 "Доходи загального фонду місцевого бюджету".

Кредитовий залишок за рахунком бюджетного обліку 6121 "Доходи за­гального фонду місцевого бюджету" відображає інформацію щодо надход­жень, з урахуванням повернень платежів загального фонду місцевих бюд­жетів, наростаючим підсумком з початку року.

Кредитовий залишок за кожним аналітичним рахунком, відкритим на даному балансовому рахунку, відповідно відображає інформацію про надход­ження з урахуванням повернень кожного виду доходів. За окремими аналітич­ними рахунками допускається від'ємний залишок, який свідчить, що повер­нень платежів у поточному бюджетному періоді з цього рахунку (за рахунок надходжень до загального фонду) відбулося більше, ніж надходжень. Від'ємний залишок за рахунком бюджетного обліку 6121 "Доходи загального фонду місцевого бюджету" у цілому не допускається.

3.2. Повернення надміру та/або помилково сплачених до місцевого бюд­жету платежів здійснюється управліннями Державного казначейства Ук­раїни у порядку, визначеному абзацом шостим підпункту 2.1.

Відділення Державного казначейства за місцем реєстрації платника го­тує платіжне доручення про повернення надміру та/або помилково сплаче­них платежів до місцевого бюджету (додаток 1) та щоденно засобами теле­комунікаційного зв'язку передає його до відповідного управління Державного казначейства України.

Управління Державного казначейства України здійснює перерахування за належністю коштів з відповідних аналітичних рахунків, відкритих за ба­лансовим рахунком 3141 "Надходження до загального фонду місцевих бюд­жетів", па поточні рахунки платників податків, відкриті в установах банку, де обслуговуються зазначені платники.

3.3. Повернення платежів здійснюється з відповідного аналітичного ра­хунку в меж ах поточних надходжень за день.

У разі недостатності або відсутності коштів на відповідному аналітичному рахунку проводиться підкріплення з відповідного рахунку 3142 "Кошти загального фонду місцевих бюджетів" на підставі меморіальних документів на перерахування коштів на відповідний аналітичний рахунок 3141 "Надходження до загального фонду місцевих бюджетів".

Порядок повернення надміру та/або помилково сплачених платежів до бюджету у готівковій формі викладено в розділі 11.

3.4. Для щоденного акумулювання платежів, які надійшли до загального фонду місцевих бюджетів, в управлінні Державного казначейства України відкриваються аналітичні рахунки за балансовим рахунком 3142 "Кошти за­гального фонду місцевих бюджетів" (на один із відкритих аналітичних ра­хунків зараховуються доходи, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів згідно зі статтею 66 Бюджетного кодексу Ук­раїни, а кількість інших рахунків для акумулювання платежів залежить від рішення ради про відповідний бюджет і має забезпечити процес його виконан­ня) для кожного місцевого бюджету.

35. Залишки коштів, що склалися на відповідних аналітичних рахунках, відкритих, за балансовим рахунком 3141 "Надходження до загального фонду місцевих бюджетів", на кінець операційного дня у регламентований час засобами програмного забезпечення на підставі меморіальних документів перераховуються (списуються) на рахунки, відкриті за балансовим рахунком 3142 "Кошти загального фонду місцевих бюджетів", окремо для кожного місцевого бюджету.

3.6. Суми коштів, зараховані на рахунки, відкриті за балансовим рахун­ком 3142 "Кошти загального фонду місцевих бюджетів", направляються на здійснення видатків, передбачених місцевими бюджетами, шляхом перераху­вання цих коштів у такій послідовності:

1) на рахунки для зарахування міжбюджетних трансфертів (дотацій вирівнювання; субвенцій; коштів, що передаються до Державного бю­джету України та місцевих бюджетів з інших місцевих бюджетів, інших дотацій), передбачених у відповідному бюджеті.

Перерахування коштів до Державного бюджету України з бюджету АРК, обласних, районних бюджетів, бюджетів районів у містах та бюд­жетів місцевого самоврядування здійснюється органами Держаного казна­чейства України за рахунок надходжень доходів, що враховуються при виз­наченні обсягів міжбюджетних трансфертів, з окремого аналітичного ра­хунку, відкритого за балансовим рахунком 3142 "Кошти загального фонду місцевих бюджетів ";

2) залишок коштів після перерахування міжбюджетних транс­фертів на рахунки, відкриті відповідним місцевим бюджетам в ус­тановах банків за групою балансових рахунків 254 "Кошти місце­вих бюджетів та бюджетні кошти клієнтів, що утримуються з місцевих бюджетів" Плану рахунків бухгалтерського обліку ко­мерційних банків України. За згодою сторін кошти з аналітичних рахунків, відкритих за балансовим рахунком 3142 "Кошти загаль­ного фонду місцевих бюджетів" можуть бути перераховані на ра­хунки, відкриті за балансовим рахунком 3922 "Інші рахунки фінансових органів" Плану рахунків в органах Державного казна­чейства України, як в установах банків, без надання підтверджувальних документів.

4. Операції за платежами спеціального фонду місцевих бюджетів.

4.1. Платежі до місцевих бюджетів, які згідно із законом України про Державний бюджет України на відповідний рік та рішенням відповідної ра­ди є доходами спеціального фонду місцевого бюджету на відповідний рік, крім власних надходжень розпорядників коштів бюджету, зараховуються на аналітичні рахунки, відкриті в управліннях Державного казначейства України за балансовим рахунком 3151 "Надходження коштів спеціального фонду місцевих бюджетів, які направляються на спеціальні видатки"Пла­ну рахунків. Інформація щодо надходження та повернення платежів одно­часно відображається на відповідних аналітичних рахунках, відкритих за рахунком бюджетного обліку 6122 "Доходи спеціального фонду місцевого бюджету, які направляються на спеціальні видатки". Кредитовий залишок за рахунком бюджетного обліку 6122 "Доходи спеціального фонду місцевого бюджету, які направляються на спеціальні видатки" відображає інфор­мацію про надходження з урахуванням повернень доходів до спеціального фонду місцевих бюджетів наростаючим підсумком з початку року. Креди­товий залишок відповідно за кожним аналітичним рахунком, відкритим на даному балансовому рахунку, відображає інформацію про надходження з урахуванням повернень кожного виду доходів.

4.2. Повернення надміру та/або помилково сплачених платежів, які надійшли до спеціального фонду місцевого бюджету, здійснюється уп­равлінням Державного казначейства України в порядку, визначеному абзацом шостим підпункту 2.1.

Відділення Державного казначейства України за місцем реєстрації платника готує платіжне доручення про повернення надміру та/або помил­ково сплачених платежів до місцевого бюджету (додаток 1) та щоденно засо­бами телекомунікаційного зв'язку передає його до відповідного управління Державного казначейства.

Управління Державного казначейства України здійснює перерахування за належністю коштів з відповідних аналітичних рахунків, відкритих за ба­лансовим рахунком 3151 "Надходження коштів спеціального фонду місцевих бюджетів, які направляються на спеціальні видатки", на поточні рахунки платників податків, відкриті в установах банку, де обслуговуються зазначені платники.

У разі недостатності або відсутності коштів на відповідних аналітич­них рахунках, відкритих за балансовим рахунком 3151, повернення може здійснюватись за рахунок підкріплення з відповідного рахунку, відкритого за балансовим рахунком 3152 "Кошти спеціального фонду місцевих бюджетів, які направляються на спеціальні видатки".

4.3. Для щоденного акумулювання платежів, які надійшли до спеціаль­ного фонду місцевого бюджету, управління Державного казначейства Ук­раїни відкривають рахунки за балансовим рахунком 3152 ".Кошти спеціаль­ного фонду місцевих бюджетів, які направляються на спеціальні видатки" (кількість рахунків для акумулювання залежить від рішення ради про відповідний бюджет і має забезпечити процес його виконання) для кожного місцевого бюджету.

4.4. Залишки коштів, що склалися на відповідних аналітичних рахунках, відкритих за балансовим рахунком 3151 "Надходження коштів спеціальною фонду місцевих бюджетів, які направляються на спеціальні видатки", на кінець операційного дня у регламентований час засобами програмного забезпе­чення шляхом формування меморіальних документів перераховуються (спи­суються) на рахунки, відкриті за балансовим рахунком 3152 "Кошти спеціального фонду місцевих бюджетів, які направляються на спеціальні ви­датки" для подальшого направлення їх на здійснення відповідних видатків шляхом перерахування цих коштів:

1) на рахунки для зарахування міжбюджетних трансфертів (суб­венцій на утримання об'єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об'єктів спільного користування; субвенцій на виконання власних повноважень територіальних гро­мад сіл, селищ, міст та їх об'єднань; субвенцій на виконання інвес­тиційних проектів; інших субвенцій), передбачених у відповідному бюджеті;

2) залишок коштів після перерахування міжбюджетних трансфертів на рахунки, відкриті відповідним місцевим бюджетам в установах банків за групою балансових рахунків 254 "Кошти місцевих бюджетів та бюджетні кошти клієнтів, що утримуються з місцевих бюд­жетів" Плану рахунків бухгалтерського обліку комерційних банків України. За згодою сторін кошти з аналітичного рахунку, відкритого за балансовим рахунком 3152 "Кошти спеціального фонду місцевих бюджетів у які направляються на спеціальні видатки", можуть бути перераховані на рахунок, відкритий за балансовим рахунком 3922 "Інші рахунки фінансових органів" Плану рахунків в органах Держав­ного казначейства України, як в установах банків, без подання підтверджу вальних документів.

5. Операції за платежами, які розподіляються між загальним та спеціальним фондами місцевих бюджетів.

5.1. Платежі, які відповідно до рішення місцевої ради в поточному році розподіляються між: загальним та спеціальним фондами даного бюджету, за­раховуються на аналітичні рахунки, відкриті за балансовим рахунком 3161 "Кошти, які розподіляються між загальним і спеціальним фондами місцевих бюджетів" Плану рахунків. Інформація про надходження з урахуванням по­вернень одночасно відображається на аналітичних рахунках, відкритих за рахунком бюджетного обліку 6123 "Доходи місцевого бюджету, які підляга­ють розподілу між: загальним та спеціальним фондами".

Кредитовий залишок за рахунком бюджетного обліку 6123 "Доходи місцевого бюджету, які підлягають розподілу між загальним та спеціальним фондами" відображає інформацію про надходження платежів, які розподіля­ються між: загальним та спеціальним фондами місцевого бюджету нароста­ючим підсумком з початку року.

5.2. Повернення надміру та/або помилково сплачених платежів, які роз­поділяються між загальним та спеціальним фондами місцевих бюджетів, здійснюється управліннями Державного казначейства України у порядку, виз­наченому абзацом шостим підпункту 2.1.

Відділення Державного казначейства України за місцем реєстрації платника готує платіжне доручення про повернення надміру та/або помил­ково сплачених платежів до місцевого бюджету (додаток 1) та щоденно засо­бами телекомунікаційного зв'язку передає його до відповідного управління Державного казначейства України.

Управління Державного казначейства України здійснює перераху­вання за належністю коштів з відповідних аналітичних рахунків, відкри­тих за балансовим рахунком 3161 "Кошти, які розподіляються між за­гальним і спеціальним фондами місцевих бюджетів", на поточні рахунки платників податків, відкриті в установах банку, де обслуговуються зазна­чені платники.

53. Залишки коштів за день з аналітичних рахунків, відкритих за балансовим рахунком 3161 "Кошти, які розподіляються між загальним і спеціальним фондами місцевих бюджетів", розподіляються управліннями Державного казначейства України між загальним та спеціальним фонда­ми місцевих бюджетів за встановленими нормативами відповідного бюд­жету.

Кошти, які належать загальному фонду місцевих бюджетів, перерахо­вуються на аналітичні рахунки, відкриті за балансовим рахунком 3141 "Над­ходження до загального фонду місцевих бюджетів".

Кошти, які належать спеціальному фонду місцевих бюджетів, перера­ховуються на аналітичні рахунки, відкриті за балансовим рахунком 3151 "Надходження коштів спеціального фонду місцевих бюджетів, які направля­ються на спеціальні видатки".

5.4. За результатами розподілу платежів між загальним та спеціаль­ним фондами місцевих бюджетів формується Відомість розподілу платежів між загальним та спеціальним фондами місцевого бюджету, які надійшли на аналітичні рахунки 3161 "Кошти, які розподіляються між загальним і спеціальним фондами місцевих бюджетів" (додаток 2), та засобами програм­ного забезпечення у регламентованому режимі проводиться перерахування розподілених коштів на відповідні аналітичні рахунки.

6. Операції за платежами, які розподіляються між рівнями місцевих бюджетів

6.1. Платежі, які згідно із законом України про Державний бюджет Ук­раїни на відповідний рік та рішенням місцевої ради у поточному році роз­поділяються між рівнями місцевих бюджетів, зараховуються на аналітичні рахунки, відкриті за балансовим рахунком 3321 "Кошти, які підлягають роз­поділу між рівнями бюджету" Плану рахунків. Інформація про надходження з урахуванням повернень одночасно відображається на аналітичних рахунках, відкритих за рахунком бюджетного обліку 6221 "Доходи, які підлягають роз­поділу між рівнями бюджету". Кредитовий залишок за рахунком бюджетно­го обліку 6221 "Доходи, які підлягають розподілу між рівнями бюджету" відо­бражає інформацію про надходження платежів, які підлягають розподілу між рівнями місцевих бюджетів.

6.2. Повернення надміру та/або помилково сплачених платежів, які роз­поділяються між рівнями місцевих бюджетів, здійснюється управліннями Дер­жавного казначейства України у порядку, визначеному абзацом шостим підпункту 2.1.

Відділення Державного казначейства за місцем реєстрації платника го­тує платіжне доручення про повернення надміру та/або помилково сплаче­них платежів до місцевого бюджету (додаток 1) та щоденно засобами теле­комунікаційного зв'язку передає його до відповідного управління Державного казначейства України.

Управління Державного казначейства України здійснює перерахування за належністю коштів з відповідних аналітичних рахунків, відкритих за ба­лансовим рахунком 3321 "Кошти, які підлягають розподілу між рівнями бюд­жету", на поточні рахунки платників податків, відкриті в установах банку, де обслуговуються зазначені платники.

6.3. Залишки коштів па аналітичних рахунках, відкритих за балансовим рахунком 3321 "Кошти, які підлягають розподілу між рівнями бюджету", у кінці дня за встановленими нормативами розподіляються між рівнями місце­вих бюджетів.

6.4. За результатами розподілу платежів між рівнями місцевого бюд­жету формується Відомість розподілу платежів між рівнями місцевого бюд­жету, які надійшли на аналітичні рахунки 3321 "Кошти, які підлягають роз­поділу між рівнями бюджету" (додаток 3).

7. Операції за коштами, тимчасово віднесеними на доходи місцевого бю­джету, що підлягають розподілу.

7.1. Платежі, які тимчасово відносяться на доходи місцевого бюджету і підлягають розподілу, зараховуються на аналітичні рахунки, відкриті за ба­лансовим рахунком 3421 "Кошти, тимчасово віднесені на доходи місцевого бю­джету, що підлягають розподілу" Плану рахунків.

Інформація про надходження з урахуванням повернень одночасно відоб­ражається на аналітичних рахунках, відкритих за рахунком бюджетного обліку 6421 "Кошти, тимчасово віднесені на доходи місцевого бюджету, що підлягають розподілу". Кредитовий залишок за рахунком бюджетного обліку 6421 "Кошти, тимчасово віднесені на доходи місцевого бюджету, що підляга­ють розподілу" дає інформацію про надходження платежів, які тимчасово відносяться на доходи місцевого бюджету і підлягають розподілу, наростаю­чим підсумком з початку року.

7.2. Повернення надміру та/або помилково сплачених платежів, які тимчасово віднесені на доходи місцевого бюджету і підлягають розподілу, здійснюється з відповідних аналітичних рахунків до їх розподілу в межах по­точних надходжень за день.

7.3. Залишки коштів на аналітичних рахунках, відкритих за балансовим рахунком 3421 "Кошти, тимчасово віднесені на доходи місцевого бюджету, що підлягають розподілу", у кінці дня розподіляються за нормативами, установ­леними відповідними законодавчими актами України.

Після розподілу кошти, що відносяться на доходи місцевого бюджеті, засобами програмного забезпечення зараховуються:

— на відповідні аналітичні рахунки, відкриті за балансовим рахунком 3141 "Надходження до загального фонду місцевих бюджетів

— на відповідні аналітичні рахунки, відкриті за балансовим рахунком 3151 "Надходження коштів спеціального фонду місцевих бюджетів, які направляються на спеціальні видатки".

Частина коштів, яка належить іншим одержувачам (фондам), перера­ховується па рахунки власників.

7.4. За результатами розподілу коштів, тимчасово віднесених на дохо­ди місцевого бюджету, формується Відомість розподілу коштів, тимчасово віднесених на доходи місцевого бюджету, які надійшли на аналітичні рахунки 3421 "Кошти, тимчасово віднесені на доходи місцевого бюджету, що підляга­ють розподілу" (додаток 4).

8. Операції за іншими платежами, які тимчасово віднесені на доходи місцевого бюджету.

8.1. Інші платежі, які тимчасово віднесені на доходи місцевого бюджету, зараховуються на аналітичні рахунки, відкриті за балансовим рахунком 3422 "Інші кошти, тимчасово віднесені на доходи місцевого бюджету" Плану рахунків.

Інформація про надходження з урахуванням повернень інших платежів, які тимчасово віднесені на доходи місцевого бюджету, одночасно відобра­жається на аналітичних рахунках, відкритих за рахунком бюджетного обліку 6422 "інші кошти, тимчасово віднесені на доходи місцевого бюджету". Кредитовий залишок за рахунком бюджетного обліку 6422 "Інші кошти, тим­часово віднесені на доходи місцевого бюджету" відображає інформацію про надходження піших платежів, які тимчасово віднесені па доходи місцевого бю­джету, наростаючим підсумком з початку року.

8.2. Повернення надміру та/або помилково сплачених інших платежів, які тимчасово віднесені па доходи місцевого бюджету, здійснюється з відповідних аналітичних рахунків у межах залишку коштів на цих. рахунках.

8.3. Залишки коштів па аналітичних рахунках, відкритих за балансовим рахунком 3422 "Інші кошти, тимчасово віднесені на доходи місцевого бюдже­ту", у кінці дня розподіляються за нормативами, установленими відповідними законодавчими актами України, та/або перераховуються за призначенням.

9. Операції за власними надходженнями розпорядників коштів місцевих бюджетів.

9.1. Власні надходження розпорядників, які утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів, зараховуються на рахунки, відкриті в установах банків на ім'я розпорядників коштів.

9.2. Розпорядники коштів місцевих бюджетів подають до фінансових органів звіти про виконання спеціального фонду кошторису в частині власних надходжень.

9.3. Фінансові органи на підставі даних звітів, отриманих від розпоряд­ників, відображають у бухгалтерському обліку з виконання місцевих бюд­жетів операції щодо зарахування власних надходжень розпорядників до до­ходів спеціального фонду місцевих бюджетів.

10. Операції з повернення у готівковій формі надміру та/або помилко­во сплачених до місцевого бюджету платежів.

10.1. Повернення у готівковій формі надміру та/або помилково сплаче­них платежів до місцевих бюджетів здійснюється органами Державного каз­начейства України па підставі висновків органів стягнення.

Кошти з відповідного аналітичного рахунку, з якого необхідно зробити повернення, можуть перераховуватися платіжними дорученнями на вкладні рахунки платників податків, відкриті в установах банків, або відправлятися поштовими переказами.

При поверненні платежів фізичним особам у готівковій формі з ра­хунків, відкритих на ім'я органів Державного казначейства України за гру­пою 257 "Кошти до виплати" Плану рахунків бухгалтерського обліку ко­мерційних банків України, органи Державного казначейства на підставі вис­новків органів стягнення виписують чеки на отримання готівки особами, указаними у висновках.

10.2. На підставі належно оформлених чеків на отримання готівки фізичні особи, на ім'я яких виписано чеки, отримують готівку з рахунків, відкритих на ім'я органів Державного казначейства України в установах банків за балансовими рахунками групи 257. Чеки на отримання готівки вва­жаються дійсними протягом 10 днів.

10.3. На підставі виписки з рахунку групи 257 "Кошти до виплати" про­водиться списання коштів з відповідних аналітичних рахунків.

11. Оформлення змін, що виникають у процесі виконання місцевих бюд­жетів за доходами.

11.1. Облік планових показників за доходами місцевого бюджету здійснюється па підставі розпису місцевого бюджету на аналітичних рахун­ках, відкритих за рахунками позабалансового обліку групи 932 "Планові по­казники за доходами місцевого бюджету".

11.2. Унесення змін до розпису місцевого бюджету можливе у випадках та порядку, встановлених Бюджетним кодексом України, законом України про Державний бюджет України на відповідний рік, рішенням місцевої ради про бюджет та іншими нормативно-правовими актами.

11.3. Фінансові органи надають управлінню (відділенню) Державного казначейства України рішення місцевої ради щодо внесення змін у розпис до­ходів загального та/або спеціального фонду відповідного місцевого бюджету та помісячний розпис доходів загального фонду місцевого бюджету і повідо­мляють про внесені зміни за формою довідок (додатки 5, 6).

11.4. Управління (відділення) Державного казначейства України здійснюють реєстрацію довідок, про що на оригіналі довідки ставиться відби­ток печатки (додаток 7), та відображають унесені зміни в обліку виконання місцевого бюджету на відповідних аналітичних рахунках, відкритих за рахун­ками позабалансового обліку.

12. Облік та складання звітності про виконання місцевих бюджетів

12.1. Для ведення аналітичного обліку операцій за доходами та перера­хуванням трансфертів до інших рівнів місцевих бюджетів відкриваються осо­бові картки за формами, наведеними в додатках 8, 9. Зазначені картки відкриваються до кожного аналітичного рахунку.

Відображені в зазначених вище особових картках облікові дані повинні відповідати аналогічним даним оборотно-сальдової відомості (додаток 10) і сальдової відомості (додаток 11), що є підставою для складання щоденної форми звіту "Звіт про виконання місцевих бюджетів за доходами" (додаток 12 ) (далі - звіт), яка складається органами Державного казначейства Україна за кожним місцевим бюджетом. Зазначений звіт передається фінансовим та податковим органам у встановленому порядку. Дані звіту за ос­танній робочий день місяця є підставою для складання звітності про вико­нання відповідних місцевих бюджетів (у частині доходів). Звіт про виконан­ня місцевих бюджетів (у частині доходів) на відповідну звітну дату фінан­сові органи звіряють з бухгалтерським обліком органів Державного казначей­ства України.

12.2. До повного запровадження казначейського обслуговування місцевих бюджетів звітність про виконання місцевих бюджетів складається фінансо­вими органами за формами та порядком, установленими Державним казна­чейством України.

Для кращого розуміння інструктивного матеріалу на рис. 8 наведено загальну схему зарахування коштів місцевих бюджетів на рахунки органів Державного казначейства.

 

Основні положення казначейського обслуговування місцевих бюджетів

за видатками

Донедавна місцевим бюджетам були притаманні хронічне перефінансування одних статей видатків та недофінансування інших, постійне накопи­чення кредиторської заборгованості, значні зловживання при проведенні фінансових операцій з коштами бюджетів та їх нецільове використання. У зв'язку з цим виникла потреба прийняти рішення щодо необхідності переве­дення на казначейське обслуговування касових операцій місцевих бюджетів.

Відповідно до положень Бюджетного кодексу, повноваження органів Державного казначейства в частині обслуговування операцій місцевих бюд­жетів за видатками зосереджуються на посиленні контролю за рухом коштів місцевих бюджетів, своєчасному запобіганні їх нецільового використання та впровадженні нових засад управління бюджетними зобов'язаннями.

Здійснення фінансових операцій за видатками місцевих бюджетів при казначейському обслуговуванні має такі особливості:

• усі кошти місцевих бюджетів накопичуються на рахунках, що відкри­ваються в територіальних відділеннях Державного казначейства на ім'я розпорядників коштів місцевих бюджетів;

• розпорядники бюджетних коштів позбавлені можливості отримувати бюджетне фінансування на банківські рахунки і самостійно вирішувати питання доцільності та обсягу використання наявних державних коштів;

• оплату видатків виконують органи Державного казначейства після одержання від розпорядників коштів розрахункових документів;

• органи Державного казначейства здійснюють контроль за відповідністю касових видатків розпорядників коштів напрямам та обсягу встановлених бюджетних призначень, виділеним асигнуван­ням та прийнятим зобов'язанням;

• органи Державного казначейства здійснюють платіж на користь суб'єктів господарської діяльності, які виконали роботи або надали послуги бюджетним установам.

Основне завдання органів Державного казначейства України при каз­начейському обслуговуванні місцевих бюджетів полягає в сприянні виконан­ню бюджетної політики місцевого самоврядування та здійсненні ефективно­го управління коштами місцевих бюджетів. При цьому основним завданням цієї діяльності повинно бути створення оптимальної системи оперативного управління місцевими фінансами і забезпечення своєчасних розрахунків за зобов'язаннями місцевих органів влади та розв'язання проблеми короткост­рокової незбалансованості місцевих бюджетів (покриття касових розривів).

Функціонування казначейської системи за видатками місцевих бюд­жетів полягає в забезпечення того, щоб усі трансакції з бюджетними кошта­ми були належно санкціоновані, задокументовані, зареєстровані в інфор­маційній системі і, головне, не перевищували обсягів встановлених бюджет­них призначень та відповідали їм.


Читайте також:

  1. I. ОБРАЗОВАНИЕ СОЕДИНЕННЫХ ШТАТОВ 14 страница
  2. Reference 1 страница
  3. Reference 10 страница
  4. Reference 2 страница
  5. Reference 3 страница
  6. Reference 4 страница
  7. Reference 5 страница
  8. Reference 6 страница
  9. Reference 7 страница
  10. Reference 8 страница
  11. Reference 9 страница
  12. References 1 страница




Переглядів: 280

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Бюджетний календар 28 страница | Бюджетний календар 30 страница

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.031 сек.