МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Бюджетний календар 30 страницаПроблема тимчасової нестачі грошових коштів, яка виникає перед місцевими бюджетами, та покладення на органи Державного казначейства покриття касових розривів у процесі управління грошовими потоками місцевих бюджетів є ключовою при ухваленні рішення про переведення коштів місцевих бюджетів на казначейське обслуговування. При цьому такі операції мають здійснюватися шляхом використання тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів на рахунках Державного казначейства замість залучення кредитів на банківському ринку, як це прийнято в усьому світі. Саме функція процесу управління грошовими потоками повинна забезпечувати оптимізацію здійснення платежів з видатків у межах асигнувань, передбачених місцевими бюджетами. Роль казначейства полягає пе у виконанні окремих видаткових повноважень, а, радше, в комплексному обслуговуванні всіх учасників бюджетного процесу. Облік бюджетних зобов'язань та контроль бюджетних повноважень В органах Державного казначейства з 1 січня 2001 р. запроваджено облік зобов'язань розпорядників коштів державного бюджету. Облік зобов'язань розпорядників коштів та контроль за їх дотриманням здійснюється органами Державного казначейства згідно з вимогами «Порядку обліку зобов'язань розпорядників коштів бюджету в органах Державного казначейства» (далі - Порядок). Зобов'язання - це будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операції! протягом бюджетного періоду, стосовно яких необхідно виконати платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому (п. 8 ст. 2 Бюджетного кодексу України). Зобов'язання розпорядників поділяються на: — договори, угоди, контракти тощо, прийняті розпорядниками в межах бюджетних асигнувань, передбачених їм у відповідному бюджеті на поточний бюджетний рік; - фінансові зобов'язання, а саме: рахунки-фактури, платіжні вимоги, акти виконаних робіт тощо, тобто документи, які отримує розпорядник на виконання зареєстрованих зобов'язань (договорів, угод, контрактів тощо). Основна мета Порядку - здійснювати облік зобов'язань розпорядників коштів бюджету в межах бюджетних асигнувань, одержаних розпорядниками бюджетних коштів відповідно до затвердженого бюджетного розпису, та удосконалювати механізм використання бюджетних коштів. Головні розпорядники коштів розподіляють бюджетні асигнування і доводять їх своїм підвідомчим установам, що слугує основою для складання кошторису. Кошторис - основний плановий документ установи, який падає повноваження щодо отримання доходів і здійснення видатків, визначає обсяг і спрямування коштів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення цілей, тобто взяття зобов'язань на відповідний бюджетний період. Органи Державного казначейства здійснюють облік зобов'язань розпорядників коштів державного бюджету на рахунках позабалансового обліку Плану рахунків бухгалтерського обліку виконання державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом Державного казначейства України №119. Відповідно до вимог Порядку обліку зобов'язань розпорядників коштів бюджету в органах Державного казначейства, розпорядники коштів державного бюджету мають право брати зобов'язання щодо видатків державного бюджету в межах кошторисних призначень, виходячи з потреби у забезпеченні виконання пріоритетних заходів та з урахуванням здійснення платежів для погашення зобов'язань за минулі періоди. У разі скорочення бюджетних асигнувань розпорядники повинні вжити заходів щодо ліквідації або скорочення обсягу взятих зобов'язань, які перевищують уточнені плани асигнувань. Будь-які зобов'язання, взяті розпорядниками коштів без відповідних бюджетних асигнувань або ж з перевищенням повноважень, встановлених Бюджетним кодексом України та законом про Державний бюджет України, не вважаються бюджетними зобов'язаннями. Видатки державного бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються. Порядок розрахунково-касової о обслуговування розпорядників і одержувачів бюджетних коштів З метою забезпечення контролю за цільовим спрямуванням бюджетних коштів органи Державного казначейства України в процесі розрахунково-касового обслуговування розпорядників бюджетних коштів здійснюють контроль: — на етапі реєстрації зобов'язань розпорядників бюджетних коштів, у тому числі фінансових; — на етапі здійснення оплати рахунків розпорядників бюджетних коштів та одержувачів. Здійснення касових видатків розпорядників та одержувачів бюджетних коштів відповідно до кошторисів доходів і видатків, планів асигнувань або планів використання бюджетних коштів проводиться органами Державного казначейства України з реєстраційних, спеціальних реєстраційних рахунків розпорядників бюджетних коштів (одержувачів) шляхом проведення платежів з цих рахунків, відкритих в органах Державного казначейства України. Відповідно до покладених завдань, Державне казначейство контролює цільове направлення бюджетних коштів на стадії проведення платежу на підставі підтвердних документів, наданих розпорядниками бюджетних коштів. Відповідальність за цільове використання бюджетних коштів несуть розпорядники та одержувачі бюджетних коштів (рис. У ). Документи на здійснення видатків приймаються органами Державного казначейства від: розпорядників бюджетних коштів: • за видатками загального фонду та іншими коштами спеціального фонду відповідно до зареєстрованих в органах Державного казначейства зобов'язань, згідно з кошторисними призначеннями та помісячними планами асигнувати», у межах залишку коштів па рахунку за певним кодом економічної класифікації видатків; • за спеціальним фондом (крім інших коштів спеціального фонду) відповідно до кошторисних призначень та в межах загального залишку коштів на спеціальному реєстраційному рахунку. одержувачів бюджетних коштів - відповідно до зареєстрованих в органах Державного казначейства зобов'язань і згідно з планом використання бюджетних коштів у межах залишків наявних на рахунку коштів. Перевірка підтвердних документів на оплату рахунків розпорядників коштів бюджету здійснюється в органах Державного казначейства за наявності: зареєстрованих зобов'язань; — залишків коштів на рахунках розпорядників коштів у розрізі кодів економічної класифікації видатків за загальним фондом відповідного бюджету або залишків коштів за спеціальним фондом відповідного бюджету; — відповідності змісту операцій, представлених підтвердними документами, кодам економічної класифікації видатків, зазначеним у призначенні платежу. При цьому перевіряється законність підстави (наявність підтвердних документів, нормативно-правових актів тощо) для здійснення платежів, відповідність платежів вимогам обліку і контролю за зобов'язаннями, а також правильність оформлення розрахункових документів. Підставою для здійснення платежу розпорядників та одержувачів бюджетних коштів с платіжні доручення, підготовлені власниками рахунків, та підтвердні документи, які потверджують цільове направлення коштів (рахунки, рахунки-фактури, накладні, товарно-транспортні накладні, трудові угоди, договори на виконання робіт, акти виконаних робіт, звіти про результати здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти тощо). Порядок оформлення і подання цих документів до органів Державного казначейства регламентується вимогами щодо обліку зобов'язань, згідно з якими розпорядник коштів бюджету як споживач має сплатити належну суму виконавцю робіт та послуг або постачальнику товарів за умови виконання договірних умов. Платіжні доручення подаються до органів Державного казначейства в двох примірниках або в кількості примірників, потрібній для всіх учасників безготівкових розрахунків, за встановленою Національним банком України формою. В окремих випадках, за погодженням з Державним казначейством України, платіжне доручення подасться у довільній формі за умови обов'язковою забезпечення наявності та графічного розташування усіх елементів (рамки, лінії, текстові елементи) згідно з вимогами щодо заповнення реквізитів платіжних доручень. Крім того, подані в органи Держказначейства від розпорядників та одержувачів бюджетних коштів платіжні доручення перевіряються казначеями на правильність заповнення реквізитів та відповідність зразкам підписів і відбитка печатки. При невиконанні будь-якої з цих вимог орган Державного казначейства України відмовляє в оплаті та повергає документи на доопрацювання. В оплаті рахунків розпорядників бюджетних коштів може бути відмовлено: • за відсутності затверджених та взятих па облік кошторисів видатків та планів асигнувань; — за відсутності або недостатності коштів на відповідних рахунках бюджетних установ чи організацій та/або бюджетних чи кошторисних призначень, крім установлених випадків; - у разі обмежень здійснення бюджетних видатків, що визначаються чинними і нормативно-правовими актами; при неподанні необхідних підтвердних документів для оплати рахунків; при недотриманні або порушенні встановленого порядку використання коштів загального та/або спеціального фондів бюджету; -- за відсутності в бухгалтерському обліку виконання бюджетів взятих розпорядниками бюджетних коштів зобов'язань; - якщо документи на оплату видатків оформлені неправильно та/або не потверджують цільового направлення коштів; — у разі неподання розпорядниками бюджетних коштів фінансової звітності про виконання кошторисів доходів і видатків та використання бюджетних коштів. В оплаті рахунків одержувачів бюджетних коштів може бути відмовлено: за відсутності затвердженого та погодженого плану використання бюджетних коштів; - за відсутності або недостатності коштів на відповідних рахунках одержувачів, крім установлених випадків; — у разі обмежень здійснення бюджетних видатків, що встановлюються чинними нормативно-правовими актами; при неподанні необхідних підтвердних документів для оплати рахунків; — якщо документи на оплату видатків оформлені неправильно та/або не потверджують цільового направлення коштів; — у разі неподання одержувачами бюджетних коштів фінансової звітності про використання бюджетних коштів: за відсутності в бухгалтерському обліку виконання бюджетів взятих одержувачами бюджетних коштів зобов'язань. Органи Державного казначейства України повідомляють своїх клієнтів про відмову в оплаті у письмовій формі. Платіжне доручення, не прийняте до виконання у зв'язку з неправильним заповненням реквізитів (якщо не заповнено хоча б один із реквізитів, відсутні підтвердні документи, щодо яких передбачено подання разом із платіжним дорученням), органи Державного казначейства повертають розпоряднику коштів без виконання в день його отримання. На зворотному боці платіжного доручення робиться запис про причину повернення без виконання та зазначається дата його повернення за підписами головного бухгалтера або його заступника та виконавця з проставленням штампу органу Державного казначейства. Платіжне доручення та всі підтвердні документи, подані разом із ним і не прийняті до виконання, не пізніше наступного робочого дня повертаються розпорядникам бюджетних коштів (одержувачам, іншим клієнтам), від яких вони надійшли. Вимоги щодо заповнення розрахункових документів, що подаються органам Державного казначейства, аналогічні вимогам, установленим для установ банків і визначеним Правилами заповнення розрахункових документів на паперових носіях, їх реєстрів і заяви на відкриття акредитива (додаток № 8 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України. Розпорядники і одержувачі бюджетних коштів відповідають за правильність заповнення розрахункового документа, у тому числі номерів рахунків і кодів банків, суми податку на додану вартість і кодів бюджетної класифікації та достовірність даних у підтвердних документах, які є підставою для здійснення платежу органами Державного казначейства. Після проведення всіх контрольних операцій на відповідність платіжного зобов'язання бюджетним призначенням на першому примірнику прийнятих платіжних доручень ставиться відмітка про дозвіл на проведення платежу з рахунків бюджету у вигляді відбитка штампа казначея «Підлягає оплаті». Після здійснення платежу па платіжних дорученнях та підтвердних документах, за якими проведено оплату, ставиться відмітка у вигляді відбитка штампа казначея «Оплачено». Списання коштів з рахунку платника здійснюється на підставі першого примірника розрахункового документа, який залишається на зберіганні в органі Державного казначейства, а з розрахункових документів у електронному вигляді на підставі розрахункового документа з доданням примірника на паперових носіях. Розрахункові документи повинні подаватися як у паперовій формі, так і у електронному вигляді. Реквізити розрахункового документа в електронному вигляді повинні повністю відповідати реквізитам документа у паперовій формі. При здійсненні видатків шляхом проведення платежів з рахунків розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів орган Державного казначейства надає розпоряднику, одержувачу бюджетних коштів або іншому клієнту виписки за результатами попереднього операційного дня. Для оформлення документів на отримання заробітної плати, стипендії, допомоги, видатків па службові відрядження та інших коштів, призначених на видатки, які не можуть бути проведені безготівковою оплатою, розпорядники бюджетних коштів, одержувачі коштів бюджету та інші клієнти подають до органів Державного казначейства заявку па видачу готівки. Заявки подаються органам Державного казначейства вдвох примірниках, один з яких після видачі готівки повертається розпоряднику бюджетних коштів, одержувачу коштів державного бюджету або іншим клієнтам з відповідним відбитком штампа казначея, зберігається як обов'язковий документ і є додатком до бухгалтерських регістрів, що підтверджують обсяг та цільове направлення бюджетних коштів. При отриманні заробітної плати та прирівняних до неї платежів разом із заявкою па видачу готівки розпорядники бюджетних коштів та одержувачі коштів бюджету повинні подавати платіжні доручення на одночасне перерахування платежів, утримуваних із заробітної плати працівників та нараховуваних на фонд оплати праці податків до бюджету і зборів до державних цільових фондів, або документально підтверджувати їх попередню сплату. Крім того, у інформації до цього реквізиту зазначається, що податки до бюджету та збори до державних цільових фондів, утримані із заробітної плати та нараховані на фонд оплати праці, перераховуються повністю або (у разі недостатності коштів на рахунку платника для перерахування утриманих сум повністю) що вони перераховуються пропорційно сумі виплаченої заробітної плати. Відповідальність задані, зазначені в реквізиті платіжного доручення «Призначення платежу», несе платник. Після отримання матеріальних цінностей, придбаних за готівку, до органів Державного казначейства України подаються документи, які підтверджують здійснені видатки та взяття на облік (за потреби) матеріальних цінностей (акт придбання матеріальних цінностей, прибуткова накладна, роздавальна відомість з підписами осіб, що одержали матеріальні цінності тощо). Залишок невикористаних готівкових коштів повертається уповноваженими особами розпорядників бюджетних коштів безпосередньо на цей самий рахунок за відповідними документами, при заповненні яких обов'язково вказується номер реєстраційного (спеціального реєстраційного) рахунку, на який повинні бути зараховані кошти. Органи Державного казначейства перераховують зазначені кошти на рахунки їх власників. При застосуванні системи безготівкової виплати заробітної плати кошти перераховуються (за згодою працівників установ та організацій) на вкладні рахунки (рахунки фізичних осіб, відкриті в установах банків). Обслуговування таких операцій здійснюється за окремим порядком, визначеним відповідним органом Державного казначейства України та погодженим з банком (який обслуговує ні операції). При цьому до органів Державного казначейства подаються платіжні доручення, до яких додається реєстр з переліком номерів рахунків фізичних осіб. При перерахуванні коштів на рахунки групи 257 «Кошти до виплати» Плану рахунків комерційних банків України або вкладні рахунки кошти, обов'язкові до перерахування з утримання із заробітної плати і прирівняних до неї платежів (прибутковий податок з громадян, збір па обов'язкове пенсійне страхування, обов'язкове соціальне страхування тощо), перераховуються органами Державного казначейства на підставі платіжних доручень, які подаються розпорядниками бюджетних коштів, одержувачами коштів державного бюджету та іншими клієнтами. 9.2. Звітність про виконання місцевих бюджетів Структура, періодичність та терміни подання Структура, періодичність та терміни подання звітності про виконання місцевих бюджетів визначаються Державним казначейством України відповідно до вимог, встановлених для подання звітності про виконання Державного бюджету України в статтях 58-61 Кодексу (пункт 1 статті 80). Звіти про виконання місцевих бюджетів та інші фінансові звіти складають територіальні органи Державного казначейства України за правилами та формами, встановленими Державним казначейством за погодженням з Міністерством фінансів України та Рахунковою палатою. Зведені показники звітів про виконання бюджетів одночасно передаються територіальними органами Державного казначейства України відповідно Міністерству фінансів України, фінансовим органам місцевих державних адміністрацій та виконавчих органів відповідних рад на умовах положень статей 58-61 Кодексу (пункт 2 статті 80). Стаття 58 містить загальні вимоги до надання звітності: — зведення, складання та надання звітності про виконання місцевих бюджетів здійснюється органами Державного казначейства України: розпорядники бюджетних коштів відповідно до єдиної методології звітності складають та подають детальні звіти, що містять бухгалтерські баланси, дані про виконання кошторисів, результати діяльності та іншу інформацію за формами, встановленими законодавством України; — єдині форми звітності про виконання місцевого бюджету встановлюються Державним казначейством України за погодженням з Міністерством фінансів України; звітність про виконання місцевих бюджетів є оперативною, місячною, квартальною та річною. Стаття 59 визначає, що місячна звітність про виконання місцевих бюджетів подасться Державним казначейством України відповідним місцевим фінансовим органам у терміни: — місячна звітність про виконання місцевого бюджету не пізніше 15 числа місяця, наступного за звітним; — зведені показники звітів про виконання бюджетів, інформація про виконання захищених статей місцевого бюджету, про використання коштів з резервного фонду надається Державним казначейством України не пізніше 25 числа місяця, наступного за звітним. Звіт про бюджетну заборгованість надається не пізніше 15 числа другого місяця, наступного за звітним. Статтею 60 визначаються складові частини квартального звіту про виконання місцевих бюджетів: — звіт про фінансовий стан (баланс) місцевого бюджету; — звіт про рух грошових коштів; — звіт про виконання місцевого бюджету; — інформація про стан боргу Автономної Республіки Крим та місцевого самоврядування; зведені показники звітів про виконання бюджетів; звіт про кредити та операції, що стосуються гарантійних зобов'язань. Органи стягнення відповідно до пункту 3 статті 80 Кодексу надають місцевим фінансовим органам такі звіти: — місячний звіт про фактичні надходження податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів до бюджету, місячний звіт про податкову заборгованість, включаючи суми недоїмки та переплат (у галузевому і територіальному розрізі, а також у розрізі джерел доходів та форм власності), не пізніше 12 числа місяця, наступного за звітним; — квартальний звіт про втрати доходів внаслідок податкових пільг, а також про суми реструктуризованої та списаної податкової заборгованості (у галузевому і територіальному розрізі, а також у розрізі джерел доходів та форм власності) і суми відстрочених та розстрочених платежів не пізніше 35 днів після закінчення кварталу. Стаття 61 Кодексу визначає структуру річного звіту про виконання місцевих бюджетів, зокрема: • звіт про фінансовий стан (баланс) місцевого бюджету; • звіт про виконання місцевого бюджету; • звіт про рух грошових коштів; • інформація про виконання захищених статей видатків місцевого бюджету; • звіт про бюджетну заборгованість; • звіт про використання коштів з резервного фонду бюджету; • інформація про стан боргу Автономної Республіки Крим, місцевого самоврядування; • звіт про кредити та операції, що стосуються місцевих гарантій щодо виконання боргових зобов'язань; • зведені показники звітів про виконання бюджетів; • інформація про виконання місцевих бюджетів; • інша необхідна інформація для пояснення звіту, обсяг і форму якої визначає Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідна місцева рада. Квартальний та річний звіти про виконання місцевого бюджету подаються до Верховної Ради Автономної Республіки Крим та відповідної ради Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевою державною адміністрацією, виконавчим органом відповідної ради чи міським, селищним, сільським головою (у разі якщо відповідні виконавчі органи не створені) у двомісячний термін після завершення відповідного бюджетного періоду. Перевірка звіту здійснюється Рахунковою палатою Верховною Радою Автономної Республіки Крим (щодо використання органами виконавчої влади коштів бюджету Автономної Республіки Крим) чи комісією з питань бюджету відповідної ради, після чого відповідні ради затверджують звіт про виконання бюджету або приймають інше рішення з цього приводу (пункт 4 статті 80 Кодексу). Місячна звітність Відповідно до Бюджетного кодексу України, Законів України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та «Про Державний бюджет України на 2002 рік», інших нормативно-правових актів форми місячної фінансової звітності, порядок їх заповнення та подання встановлені Інструкцією, затвердженою наказом Державного казначейства № 18 від 31 січня 2002 року. Відповідно до зазначеної Інструкції головні розпорядники бюджетних коштів, установи, організації, які отримують кошти місцевого бюджету, місячний звіт про виконання кошторисів подають у такому обсязі за формами: • №2мм «Звіт про виконання кошторису установи»; • №4-1мм «Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами»; • №4-2мм «Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ»; • №4-Змм «Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду»; • №7мм «Звіт про заборгованість бюджетних установ»; • №8мм «Звіт про фінансові зобов'язання бюджетних установ». Госпрозрахункові підприємства та організації (одержувачі бюджетних коштів), що отримують кошти загального фонду місцевих бюджетів, складають місячну фінансову звітність про використання отриманих бюджетних коштів за формою №2мм, а про використання коштів спеціального фонду - за формою №4-Зміст. При цьому підприємства та організації, що не мають статусу бюджетної установи за отримані бюджетні кошти загального фонду, подають до органів Державного казначейства України звіт за формою №8мм. Форма №2чм «Звіт про виконання кошторису установи» складається установами, що отримують кошти загального фонду місцевих бюджетів. Звіт складається за кожним кодом тимчасової класифікації видатків місцевих бюджетів у розрізі кодів економічної класифікації видатків. План асигнувань відображається за скороченою економічною класифікацією видатків: 1110 «Оплата праці працівників бюджетних установ», 1120 «Нарахування па заробітну плату», 1160 «Оплата комунальних послуг та енергоносіїв», 1340 «Поточні трансферти населенню», 5000 «Інші видатки». У разі прийняття скорочення (обмеження) видатків загального фонду заповнюється відповідна графа. Касові видатки за звітний період відображаються у розрізі кодів економічної класифікації як сальдо видатків загального фонду бюджету, що проведені шляхом перерахування коштів з реєстраційних (поточних) рахунків, зменшених на суми, що надійшли на реєстраційні рахунки на відновлення касових видатків. Залишок коштів на кінець звітного періоду відображається в розрізі кодів економічної класифікації видатків. Звіти про надходження і використання коштів спеціального фонду складаються установами, які отримують кошти місцевих бюджетів у розрізі кодів тимчасової класифікації видатків місцевих бюджетів за формами: • №4-1 мм «Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами»; • №4-2мм «Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ»; • ЛЗД-Змм «Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду». Форма№4-1мм «Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами» складається установами, що отримують плату за послуги, які надаються бюджетними установами відповідно до чинного законодавства України. Вони мають постійний характер і обов'язково плануються у кошторисі та використовуються за цільовим призначенням. Форма №4-1мм включає плату за послуги, надання яких пов'язане з виконанням основних функцій та завдань бюджетної установи; кошти, що отримуються бюджетними установами від господарської та/або виробничої діяльності; плату за оренду майна бюджетних установ; кошти, що отримуються бюджетними установами від реалізації майна. Форма №4-2мм «Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ» складається установами, що отримують гранти та дарунки (благодійні внески), а також кошти на виконання окремих доручень (суми за дорученнями). Ці кошти не мають постійного характеру та плануються лише у випадках попереднього укладення угод або за календарними планами проведення централізованих заходів. Форма №4-Змм «Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду» складається установами, які за розподілами головних розпорядників коштів отримують кошти, що відносяться до інших надходжень спеціального фонду бюджету. Форма №4-Змм складається у розрізі кодів економічної класифікації видатків. Форми №4-1мм та №4-2мм складаються за кодами економічної класифікації видатків тільки за касовими видатками. Надходження коштів до спеціального фонду відображається за кожним джерелом надходжень. Бюджетні установи складають та подають звіти за формою К«4мм відповідно до джерел надходжень спеціального фонду, які є в даній установі. Зведені місячні звіти за формами №2мм, №4мм, №7мм головними розпорядниками коштів до Державного казначейства України не подаються. Форма №7мм «Звіт про заборгованість бюджетних установ» складається установами, що отримують кошти місцевих бюджетів па підставі даних бухгалтерського обліку про фактичну дебіторську та кредиторську заборгованість, що виникла у зв'язку з виконанням кошторису за поточний та минулі роки. Звіт складається в розрізі кодів економічної та тимчасової класифікації видатків місцевих бюджетів і містить інформацію про заборгованість бюджетних установ як за видатками, так і за нарахованими доходами. Дебіторська та кредиторська заборгованість відображає суму дебіторської заборгованості установи, що виникла при виконанні кошторису за поточний та минулі роки і перебуває на бухгалтерському обліку за станом на дату складання звіту. При цьому, прострочена кредиторська заборгованість па звітну дату із загальної суми кредиторської заборгованості установи виділяється окремо. Заборгованість із простроченим терміном оплати - це заборгованість, яка залишилась на обліку після строку, встановленого для оплати. Якщо строк оплати не встановлено, то заборгованість вважається простроченою після 30 днів з дня виписання рахунка на оплату. Звіти за формою №7мм складаються окремо за загальним і спеціальним фондами. Форма №8мм «Звіт про фінансові зобов'язання бюджетних установ» складається всіма установами, що отримують кошти загального фонду місцевих бюджетів. Звіт складається за кожним кодом тимчасової класифікації видатків місцевих бюджетів у розрізі кодів економічної класифікації видатків. Звіт складається установами, які обслуговуються в органах Державного казначейства України. У звіті відображається сума фінансових зобов'язань, які зареєстровані протягом поточного року в органі Державного казначейства України. Операції за звітний період, проведені в натуральній формі, відображаються за окремими формами фінансової звітності. Відповідальність за правильність відображення в звітах зазначених операцій несуть розпорядники бюджетних коштів. Форми фінансової звітності про операції в натуральній формі повинні бути складені в національній валюті. При цьому звіти повинні містити дані як про надходження, так і касові видатки в рівному обсязі. Форми фінансової звітності про операції, проведені в іноземній валюті, повинні бути складені в національній валюті за курсом Національного банку України за загальним порядком. Читайте також:
|
||||||||
|