Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Структура залікового кредиту – модулю 3 – Популяційно-видовий, біогеоценотичний та біосферний рівні організації життя

Тема Лекції Практичні заняття Самостій­на робота студента Індивідуальна робота
Змістовий модуль 5 “Медико-біологічні основи паразитизму. Медична протозоологія”
23. Медико-біологічні основи паразитизму. Медична протозоологія. Підцарство Найпростіші (Protozoa). Тип Саркоджгутикові (Sarcomastigophora). Клас Справжні амеби (Lobosea) Тип Війконосні (Ciliophora). Представники класу Щілиннороті (Rimostomatea) – паразити людини   ­1,5  
24. Представники класу Тваринні джгутикові (Zoomastigophora) – паразити людини 0,5  
25. Тип Апікомплексні (Apicomplexa). Представники класу Споровики (Sporozoea) – паразити людини   0,5 1,5  
Всього за змістовий модуль 5  
Змістовий модуль 6 “Медична гельмінтологія”
26. Медична гельмінтологія. Плоскі черви - паразити людини. Тип Плоскі черви (Plathelminthes). Клас Сисуни (Trematoda) – печінковий, ланцетоподібний і легеневий сисуни 0,25  
27. Медична гельмінтологія. Плоскі черви - паразити людини. Тип Плоскі черви (Plathelminthes). Клас Сисуни (Trematoda) –котячий, китйський сисуни, шистосоми, нанофиетес, метагоніум 0,25  
28. Клас Стьожкові черви (Cestoidea)– бичачий, свинячий, карликовий ціп’яки 0,25 0,5  
29. Клас Стьожкові черви (Cestoidea)– широкий стьожак, ехінокок, альвокок – збудники захворювань людини 0,25 0,5  
30. Тип Круглі черви (Nemathelminthes). Клас Власне круглі черви (Nematoda) – аскарида людська, гострик, волосоголовець, кривоголовка, некатор -збудники захворювань людини 0,5  
31. Тип Круглі черви (Nemathelminthes). Клас Власне круглі черви (Nematoda) – трихінела, ришта, філярії - збудники захворювань людини 0,5  
Всього за змістовий модуль 6  
Змістовий модуль 7 “Медична арахноентомологія”
32. Медична арахноентомологія. Членистоногі (Arthropoda) як збудники та переносники збудників інфекцій та інвазій. Клас Павукоподібні (Arachnoidea). Кліщі (Acarina) – збудники хвороб та переносники збудників захворювань людини  
33. Клас Комахи (Insecta): воші (Anoplura), бло­хи (Aphaniptera), клопи (Hemiptera), тарганові (Blattoidea) – збудники хвороб та переносники збудників захворювань людини 0,5  
34. Клас Комахи (Insecta): двокрилі (Diptera) – збудники хвороб та переносники збудників захворювань людини 0,5  
35. Практичні навички змістових модулів 5, 6 і 7: “Медична протозоологія”, “Медична гельмінто­логія” та «Медична арахноентомологія»  
Всього за змістовий модуль 7  
Змістовий модуль 8 “Взаємозв’язок індивідуального та історичного розвитку. Біосфера та людина”
36. Синтетична теорія еволюції. Популяційна структура людства Підготов­ка огляду наукової літератури
37-38. Філогенез основних систем органів хребетних.  
39. Біосфера як система, що забезпечує існування людини. Основи загальної екології й екології людини
40. Контроль засвоєння модуля 3 “Популяційно-видовий, біогеоценотичний і біосферний рівні організації життя”  
Всього за змістовий модуль 8  
Разом за модуль 3  
Разом за навчальну дисципліну  

Тематичний план лекцій

№ з/п Тема Кількість годин
Змістовий модуль 5. Медико-біологічні основи паразитизму. Медична протозоологія
Медико-біологічні основи паразитизму. Найпростіші – паразити людини
Змістовий модуль 6. Медична гельмінтологія
Медична гельмінтологія. Плоскі та круглі черви – паразити людини
Змістовий модуль 7. Медична арахноентомологія
Медична арахноентомологія. Членистоногі як збудники та переносники збудників інфекцій та інвазій
Змістовий модуль 8. Взаємозв’язок індивідуального та історичного розвитку. Біосфера та людина
Синтетична теорія еволюції. Особливості дії еволюційних факторів у популяціях людей
Біосфера як система, що забезпечує існування людини
  Разом

Тематичний план практичних занять

№ з/п Тема Кількість годин
Змістовий модуль 5. Медико-біологічні основи паразитизму. Медична протозоологія
23. Тип Саркоджгутикові (Sarcomastigophora). Клас Справжні амеби (Lobosea) Тип Війконосні (Ciliophora). Представники класу Щілиннороті (Rimostomatea) – паразити людини.
24. Представники класу Тваринні джгутикові (Zoomastigophora) – паразити людини
25. Тип Апікомплексні (Apicomplexa). Представники класу Споровики (Sporozoea) – паразити людини  
Змістовий модуль 6. Медична гельмінтологія
Тип Плоскі черви (Plathelminthes). Клас Сисуни (Trematoda) – печінковий, ланцетоподібний та легеневий сисуни
Тип Плоскі черви (Plathelminthes). Клас Сисуни (Trematoda) – котячий, китйський сисуни, шистосоми, нанофиетес, метагоніум
Клас Стьожкові (Cestoidea) – бичачий, свинячий, карликовий ціп’яки – збудники захворювань людини
Клас Стьожкові (Cestoidea) – широкий стьожак, ехінокок, альвеокок – збудники захворювань людини
Тип Круглі черви (Nemathelminthes). Клас Власне круглі черви (Nematoda) – гострик, аскарида людська, волосоголовець, кривоголовка, некатор – збудники захворювань людини
Тип Круглі черви (Nemathelminthes). Клас Власне круглі черви (Nematoda) –трихінела, ришта, родина філярії – збудники захворювань людини
Змістовий модуль 7. Медична арахноентомологія
Тип Членистоногі (Arthropoda). Клас Павукоподібні (Arachnoidea). Кліщі (Acarina) – збудники хвороб та переносники збудників захворю­вань людини
Клас Комахи (Insecta): воші (Anoplura), блохи (Aphaniptera), клопи (Hemiptera), таргани (Blattoidea) – збудники хвороб та переносники збудників захворю­вань людини
Клас Комахи (Insecta): двокрилі (Diptera) – переносники збудників та збудники хвороб людини
Практичні навички змістових модулів 5 і 6 і 7 “Медична протозоологія”, “Медична гельмінтологія” та “Медична арахноентомологія”
Змістовий модуль 8. Взаємозв’язок індивідуального та історичного розвитку. Біосфера та людина
Синтетична теорія еволюції. Популяційна структура людства
Філогенез основних систем органів хребетних
Біосфера як система, що забезпечує існування людини. Екологія людини
Контроль засвоєння модуля 3 “Популяційно-видовий, біогеоценотичний і біосферний рівні організації життя”
  Разом
       

Тематичний план самостійної (індивідуальної) роботи студентів

№ з/п Тема Кількість годин
Змістовий модуль 5. Медико-біологічні основи паразитизму. Медична протозоологія
1. Підготовка до практичних занять - теоретична підготовка та опрацювання практичних навичок
2. Опрацювання тем, які не входять до плану аудиторних занять  
2.1 Методи лабораторної діагностики захворювань, викликаних паразитичними найпростішими
Змістовий модуль 6. Медична гельмінтологія
1. Підготовка до практичних занять - теоретична підготовка та опрацювання практичних навичок
Підготовка до практичних навичок змістових модулів 5 і 6
Змістовий модуль 7. Медична арахноентомологія
1. Підготовка до практичних занять - теоретична підготовка та опрацювання практичних навичок
2. Опрацювання тем, які не входять до плану аудиторних занять  
ёЗмістовий модуль 8. Взаємозв’язок індивідуального та історичного розвитку. Біосфера та людина
1. Підготовка до практичних занять - теоретична підготовка та опрацювання практичних навичок
Опрацювання тем, які не входять до плану аудиторних занять  
2.1 Походження людини. Людські раси як віддзеркалювання адаптаційних закономірностей розвитку людини
2.2 Отруйні для людини рослини і тварин
Підготовка до контролю засвоєння модуля 3
  Разом

Розподіл балів, які присвоюються студентам:

Згідно з наказом № 396 від 26.10.10 по Вінницькому національному медичному університету введена єдина універсальна шкала перерахунку традиційних оцінок з 5-бальної системи (за практичні заняття перед модулем) у рейтингові бали (120) поточної успішності. Встановлена мінімальна кількість балів до модуля – 72.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  3. CMM. П'ять рівнів зрілості
  4. I. До первісного життя
  5. II. Злочини проти життя та здоров'я особи
  6. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  7. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  8. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  9. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  10. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  11. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  12. IY.3. Общество и его структура.




Переглядів: 579

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Войнова Євгенія Іванівна | Заняття №23

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.