Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В) Зразки тестових завдань для перевірки кінцевого рівня знань

1. Назвіть основні етапи життєвого циклу, які проходить Plasmodium falciparum в організмі остаточного хазяїна:

A. Тканинна шизогонія;

B. Утворення макро- і мікрогаметоцитів;

C. Утворення оокінети;

D. Спорогонія;

E. Утворення ооцисти;

F. C+D.

 

2. Назвіть основні стадії життєвого циклу,які проходять малярійні плазмодії в організмі проміжного хазяїна:

A. Утворення оокінети;

B. Тканинна шизогонія;

C. Еритроцитарна шизогонія;

D. Утворення гамонтів;

E. Утворення макро- і мікрогаметоцитів;

F. B+C+D + Е.

 

3. Які видові ознаки характерні для Pl. ovale?

A. Гаметоцити напівмісяцевої форми;

B. Уражені еритроцити збільшені;

C. Наявність бахромчатого краю еритроцитів;

D. Шизонт ділиться на 12-24 мерозоїта;

E. Наявність стадії амебоподібного шизонта;

F. B+C.

 

4. Які видові ознаки характерні для Pl. vivax?

A. Амебоподібний шизонт;

B. Уражені еритроцити збільшені;

C. Шизонти стрічкоподібної форми;

D. При діленні шизонта утворюється 12-24 мерозоїтів;

E. Гамонти напівмісяцевої форми.

 

5. Яким хазяїном по відношенню до малярійного плазмодія є людина?

A. Остаточним;

B. Проміжним;

C. Резервуарним;

D. Додатковим;

E. Факультативним.

 

6. Які видові ознаки характерні для Pl. falciparum?

A. Уражені еритроцити збільшені, з зернистістю Шюффнера;

B. Уражені еритроцити не збільшені;

C. Молоді кільцеподібні шизонти мілкі, може бути по декілька в еритроциті;

D. Гаметоцити напівмісяцевої форми;

E. Стрічкоподібні шизонти;

F. B+C+D.

 

7. Чим обумовлені рецидиви малярії у хворих, які раніше лікувались?

A. Здатністю мерозоїтів тривалий час знаходитись в клітинах печінки;

B. Здатністю гаметоцитів тривалий час знаходитись в плазмі крові;

C. Здатністю деяких видів плазмодіїв до параеритроцитарної шизогонії;

D. Наявністю в еритроцитах одночасно кількох стадій розвитку трофозоїта;

E. Здатністю малярійних плазмодіїв взаємодіяти з іншими паразитами крові.

 

8. Які видові ознаки характерні для Pl. malariae?

A. Амебоподібний шизонт;

B. При діленні шизонта утворюється 12-24 мерозоїти;

C. При діленні шизонта утворюється 6-12 (частіше 8) мерозоїтів;

D. Шизонти стрічкоподібної форми;

E. Напівмісяцеві гамонти;

F. C+D.

 

9. У хворого на малярію брали кров для дослідження в період підвищення температури та ознобу. Які стадії еритроцитарної шизогонії переважатимуть?

A. Шизонти;

B. Кільця;

C. Амебоподібні трофозоїти;

D. Розпад шизонтів і звільнення мерозоїтів;

E. Жодна з відповідей невірна.

 

10. У жінки народилася мертва дитина з багатьма видами аномалій розвитку. Яке протозойне захворювання могло спричинити внутрішньоутробну загибель плоду?

А. Амебіаз;

B. Токсоплазмоз;

C. Трихомоноз;

D. Лямбліоз;

E. Балантидіаз.

 

11. При розтині ссавців та вживанні в їжу недостатньо провареного м'яса можна заразитися:

А. Лямбліозом;

B. Балантидіазом;

C. Лейшманіозом;

D. Токсоплазмозом;

E. Трипаносомозом.

 

12. При яких збудниках протозойних захворювань людини вражається
головний мозок і очі:

А. Токсоплазма;

B. Лейшманія;

C. Лямблія;

D. Амеба;

E. Трихомонада.

 

13. В організмі людини малярійний плазмодій проходить декілька стадій розвитку. На одній із стадій паразит має таку морфологію: займає більше половини еритроцита, має нестандартну форму внаслідок появи псевдоніжок, рухомий; вакуоля зменшується, в цитоплазмі містяться зерна темно-коричневого пігменту, що утворилися внаслідок розщеплення гемоглобіну. Вкажіть описану стадію малярійного плазмодія.

A. Спорозоїт

B. Кільцеподібний трофозоїт;

C. Амебоподібний трофозоїд;

D. Зрілий трофозоїт;

E. Шизонт

 

14. В організмі людини малярійний плазмодій проходить декілька стадій розвитку. На одній із стадій паразит має таку морфологію: займає не більше 1/3-1/5 діаметра еритроцита; при фарбуванні за методом Романовського-Гімзи в центрі трофозоїта знаходиться безбарвна вакуоля, цитоплазма розташована у вигляді обідка блакитного кольору, ядро темно-червоне. Вкажіть описану стадію малярійного плазмодія.

A. Спорозоїт

B. Кільцеподібний трофозоїт;

C. Амебоподібний трофозоїд;

D. Зрілий трофозоїт;

E. Шизонт

 

15. В організмі людини малярійний плазмодій проходить декілька стадій розвитку. На одній із стадій паразит має таку морфологію: ядро розділяється, навколо кожного дочірнього ядра відокремлюється цитоплазма з утворенням мерозоїтів. Пігмент виштовхується з цитоплазми і збирається в купку збоку від центру еритроцита. Вкажіть описану стадію малярійного плазмодія.

A. Спорозоїт

B. Кільцеподібний трофозоїт;

C. Амебоподібний трофозоїд;

D. Зрілий трофозоїт;

E. Шизонт

 

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 801

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Заняття № 26

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.