Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В) Зразки тестових завдань для перевірки кінцевого рівня знань

1. Органічна (біологічна) доцільність - відповідність (гармонія) між структурою, функціями, поведінкою організмів і середовищем їх існування є:

А. Одвічною властивістю організмів;

В. Результатом внутрішнього прагнення організмів до самовдосконалення;

С. Результатом дії природного добору;

В. Результатом прямого пристосування за Ламарком;

Е. А + В.

2. У якій послідовності здійснювалися важливі явища еволюції органічного

світу?

1. Формування ноосфери;

2. Вимирання динозаврів;

3. Вихід тварин на сушу;

4. Поява фотосинтезу;

5. Вихід рослин на сушу.

А. 5,4,3,2,1;

В. 5,4,2,3,1;

С. 4,2,5,1,3;

D. 4,5,3,2,1;

E. 1,5,4,3,2.

 

3. Вкажіть, яке твердження не відповідає поняттю ідеальної популяції:

А. Генофонд популяції не змінюється протягом великої кількості поколінь;

В. Концентрація генів рА і qа є постійною;

С. В популяції панує панміксія;

D. Популяція залишається стабільною протягом великої кількості поколінь;

Е. Під дією природного добору виживають особини з корисними спадковими змінами і гинуть непристосовані.

 

4. Вкажіть фактори расогенезу:

A. Суспільний спосіб життя;

B. Спадкова мінливість;

C. Географічна ізоляція;

D. Праця;

E. Міграція

5. Що доводить належність людських рас до одного виду?

1. Плодюче потомство від змішаних шлюбів;

2. Протиставлення великого пальця;

3. Різна здатність до абстрактного мислення;

4. Редукція хвостового відділу хребта;

5. Наявність однакових груп крові по системі АВО.

А. 1,4;

В. 1,5;

С. 2,3;

D. 1,2,3;

Е. 2,3,4.

6. Пристосування людських рас до умов середовища є результатом:

А. Модифікаційної мінливості;

В. Природного добору і збереження особин з корисними ознаками;

С. Близькоспорідненість добору;

D. Збільшення чисельності гомозигот в популяції;

Е. Добір проти гомозигот на користь гетерозигот.

7. Які з наведених ознак характеризують неандертальця?

1. Час існування 1,5 - 0,5 млн. років тому;

2. Час існування 300 - 30 тис років тому;

3. Об'єм мозку 750-900см3;

4. Об'єм мозку 1200 - 1400 см3;

5. Покатий лоб;

6. Масивні щелепи.

А. 1,3,5;

В. 1,3,6;

С. 2,4,5;

D. 2,4,6;

Е. 1,4,6.

8. Виділяють два основних способи видоутворення - алопатичне і симпатричне. Які з наведених характеристик притаманні симпатричному видоутворенню?

1. В основі лежить просторова ізоляція;

2. Новий вид виникає всередині ареалу вихідного виду;

3. В основі лежить сезонна ізоляція;

4. В основі лежить автополіплоїдія;

5. Новий вид виникає з однієї або групи суміжних популяцій, розміщених на периферії ареалу вихідного виду;

6. В основі лежить алоплоїдія.

А. 1,3,5,6;

В. 2,3,4,6;

С. 1,2,4,6;

D. 2, 4,5;

Е. 1,5.

9. Важливими доказами еволюції за Дарвіном є рудименти і атавізми. Які з вказаних особливостей будови людини відносяться до атавізмів?

1. Наявність хвоста;

2. Апендикс;

3. Куприкова кістка;

4. Густий волосяний покрив на тілі;

5. Багатососковість;

6. Складка мигальної перетинки.

А. 1,4;

В. 2,3;

С. 1,4,5;

D. 2,3,6;

Е. 1,2,6.

10. Вкажіть неправильний варіант найдавніших людей:

1. Пікентроп;

2. Синантроп;

3. Гейдельберзька людина;

4. Австралопітек адоарський;

5. Австралопітек бойса;

6.Неандерталець.

А. 1,2,3;

В. 3,4,5;

С. 2,4,6;

D. 4,5,6;

Е. 1,2,6.

11. Виберіть вірну відповідь. Кому належать знаряддя олдувайської епохи (перші примітивні знаряддя праці):

А. Класичному австралопітеку;

В. Неандертальцям;

С. Людині умілій;

D. Кроманьйонцям;

Е. Рамапітекам.

12. Позначте фактори, що забезпечили формування людських рас:

А. Суспільний спосіб життя, мова, культура;

В. Праця, ізоляція, релігія;

С. Розподіл праці, мова, спадкова мінливість;

D. Спадкова мінливість, ізоляція, природний добір;

Е. Боротьба за існування, модифікаційна мінливість, ізоляція.

13. Серпоподібна клітинна анемія розповсюджена в районах поширення малярії. Це є наслідком:

А. Добору проти гомозигот;

В. Стабілізуючого добору;

С. Несумісності батьків за групами крові системи АBО;

В. Добору проти гетерозигот;

Е. Несумісності батьків за Rh-фактором.

14. Доказом походження людини від тварин є:

1. Подібність в будові людини і тварини;

2. Подібність зародків людини і тварини;

3. Наявність у людини рудиментарних органів;

4. Атавізми;

5. Клітинна будова;

6. Фенотиповий поліморфізм.

А. 1,2,4,6;

В. 1,2,3,4,5;

С. 3,4,5,6;

D. 1,2,3,5;

Е. 2,4,6.

 

15. Пусковим механізмом до першої стадії видоутворення є ізоляція:

A. Географічна;

B. Екологічна;

C. Тимчасова (сезонна);

D. Репродуктивна (генетична);

E. Постзиготична.

 

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 796

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А) Методика проведення заняття | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.