МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задача №9Визначити вартість електровоза ВЛ8 витратним методом (без ПДВ). Електровоз, що оцінюється, знаходиться в справному технічному стані. Тому що електровоз ВЛ8 знятий з виробництва, як вартість заміщення виступає ціна нового електровоза ДЭ1: 12102000 грн. із ПДВ. Вартість ліквідації електровоза ВЛ8 досягає 81000 грн. без ПДВ. Функціональний знос об'єкта оцінки в порівнянні з базовим аналогом визначається як показник недовикористання за розрахунковою продуктивністю одиниці рухомого складу. Коефіцієнт гальмування (Чилтона) дорівнює 0,75. Технічні параметри електровозів представлені в таблиці: Таблиця 20 Характеристика електровозів
Вихідні данні за варіантами наведено в таблиці: Таблиця 21 Характеристика електровозів
Розрахунковий добовий пробіг для електровоза ВЛ8 складає 390 км, а для електровоза ДЭ1 433 км. Для оцінки зносу використовується метод стадії ремонтного циклу. Призначений ресурс Електровоза ВЛ8 складає 3960 тис. км пробігу. По системі планово-попереджувальних ремонтів електровоз проходить капітальний ремонт в обсязі КР1 з міжремонтним ресурсом 660 тис. км і в обсязі КР2 з ресурсом 1980 тис. км. Методичні вказівки: Для розрахунку продуктивності за допомогою тягового розрахунку за технічними параметрами електровозів визначається маса потяга брутто. Маса потягу визначається за формулою:
, (33)
де - сила тяги локомотива, кГс; - маса локомотива, т; - питомий опір електровоза, кГс/т; - питомий опір вагонів, кГс/т; - величина керівного підйому, о/оо. Питомі опори електровоза і вагонів визначаються за формулами:
, (34) , (35)
де - швидкість на розрахунковому підйомі; - осьове навантаження (приймається 22,5 т/вісь). Розрахункова продуктивність електровозів визначається як добуток розрахункового середньодобового пробігу і розрахункової маси потяга брутто. Коефіцієнт придатності, що враховує моральний знос електровоза ВЛ8 у порівнянні з електровозом ДЕ1 визначається за формулою:
, (36)
де - розрахункова продуктивність електровоза ВЛ8 (за паспортними даними і типовими умовами експлуатації), тис. т-км брутто в добу; - розрахункова продуктивність електровоза ДЭ1, тис. т-км брутто в добу; - коефіцієнт гальмування ціни (Чилтона). Залишкова вартість заміщення електровоза ВЛ8 за методом стадії ремонтного циклу визначається за формулою:
, (37)
де - залишкова вартість заміщення оцінюваного електровоза (витратний підхід); - вартість нового електровоза ДЭ1 без ПДВ; - коефіцієнт придатності, що враховує моральний знос електровоза ВЛ8 у порівнянні з електровозом ДЭ1; -загальна вартість капітальних ремонтів за системою планово-попереджувальних ремонтів (у цінах на дату оцінки), грн.; - призначений ресурс пробігу для електровоза ВЛ8; - фактичний пробіг оцінюваного електровоза з початку експлуатації; -загальна вартість виконаних капітальних ремонтів (у цінах на дату оцінки), грн.; - вартість ліквідації оцінюваного електровоза, грн. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|