Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача №9

Визначити вартість електровоза ВЛ8 витратним методом (без ПДВ).

Електровоз, що оцінюється, знаходиться в справному технічному стані.

Тому що електровоз ВЛ8 знятий з виробництва, як вартість заміщення виступає ціна нового електровоза ДЭ1: 12102000 грн. із ПДВ.

Вартість ліквідації електровоза ВЛ8 досягає 81000 грн. без ПДВ.

Функціональний знос об'єкта оцінки в порівнянні з базовим аналогом визначається як показник недовикористання за розрахунковою продуктивністю одиниці рухомого складу. Коефіцієнт гальмування (Чилтона) дорівнює 0,75.

Технічні параметри електровозів представлені в таблиці:

Таблиця 20

Характеристика електровозів

Показник ВЛ8 ДЭ1
Осьова формула 20+20+20+20 (20-20)+(20-20)
Потужність тривалого режиму, кВт
Сила тяги у тривалому режимі, кГс
Швидкість у тривалому режимі, км/год 44,3
Швидкість конструкційна, км/год
Споряджена маса, т

 

Вихідні данні за варіантами наведено в таблиці:

Таблиця 21

Характеристика електровозів

Показник Варіант
"1" "2" "3" "4" "5" "6" "7" "8" "9" "0"
Керівний підйом
Вартість капітальних ремонтів, тис. грн.
в обсязі КР1 640,1 657,7 737,5 676,2 656,9 676,8 661,5 714,6 764,6 713,3
в обсязі КР2 1933,8 1595,0 1921,4 1689,3 1659,0 1915,4 1819,7 1638,0 1605,9 1692,6
Пробіг з початку експлуатації, тис. км 2470,1 2098,2 3100,2 2450,5 3397,3 2405,9 3030,4
Кількість виконаних капітальних ремонтів:
в обсязі КР2
в обсязі КР1

 

Розрахунковий добовий пробіг для електровоза ВЛ8 складає 390 км, а для електровоза ДЭ1 433 км.

Для оцінки зносу використовується метод стадії ремонтного циклу. Призначений ресурс Електровоза ВЛ8 складає 3960 тис. км пробігу. По системі планово-попереджувальних ремонтів електровоз проходить капітальний ремонт в обсязі КР1 з міжремонтним ресурсом 660 тис. км і в обсязі КР2 з ресурсом 1980 тис. км.

Методичні вказівки:

Для розрахунку продуктивності за допомогою тягового розрахунку за технічними параметрами електровозів визначається маса потяга брутто.

Маса потягу визначається за формулою:

 

, (33)

 

де - сила тяги локомотива, кГс;

- маса локомотива, т;

- питомий опір електровоза, кГс/т;

- питомий опір вагонів, кГс/т;

- величина керівного підйому, о/оо.

Питомі опори електровоза і вагонів визначаються за формулами:

 

, (34)

, (35)

 

де - швидкість на розрахунковому підйомі;

- осьове навантаження (приймається 22,5 т/вісь).

Розрахункова продуктивність електровозів визначається як добуток розрахункового середньодобового пробігу і розрахункової маси потяга брутто.

Коефіцієнт придатності, що враховує моральний знос електровоза ВЛ8 у порівнянні з електровозом ДЕ1 визначається за формулою:

 

, (36)

 

де - розрахункова продуктивність електровоза ВЛ8 (за паспортними даними і типовими умовами експлуатації), тис. т-км брутто в добу;

- розрахункова продуктивність електровоза ДЭ1, тис. т-км брутто в добу;

- коефіцієнт гальмування ціни (Чилтона).

Залишкова вартість заміщення електровоза ВЛ8 за методом стадії ремонтного циклу визначається за формулою:

 

, (37)

 

де - залишкова вартість заміщення оцінюваного електровоза (витратний підхід);

- вартість нового електровоза ДЭ1 без ПДВ;

- коефіцієнт придатності, що враховує моральний знос електровоза ВЛ8 у порівнянні з електровозом ДЭ1;

-загальна вартість капітальних ремонтів за системою планово-попереджувальних ремонтів (у цінах на дату оцінки), грн.;

- призначений ресурс пробігу для електровоза ВЛ8;

- фактичний пробіг оцінюваного електровоза з початку експлуатації;

-загальна вартість виконаних капітальних ремонтів (у цінах на дату оцінки), грн.;

- вартість ліквідації оцінюваного електровоза, грн.


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 510

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача №8 | Система оцінювання організаційно-технологічної практики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.103 сек.