Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Система оцінювання організаційно-технологічної практики

Національний авіаційний університет

Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

 

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА ПРАКТИКА

Методичні рекомендації для проходження практики студентами 2 курсу напряму «Менеджмент»

Київ, 2014


 

Національний авіаційний університет

Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

 

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА ПРАКТИКА

Методичні рекомендації для проходження практики студентами 2 курсу напряму «Менеджмент»

Київ, 2014


ЗМІСТ

 

Система оцінювання організаційно-технологічної практики. 4

Теоретична частина. 6

Аудиторна робота 1. 6

Аудиторна робота 2. 12

Аудиторна робота 3. 20

Аудиторна робота 4. 30

Аудиторна робота 5. 39

Аудиторна робота 6. 48

Аудиторна робота 7. 55

Аудиторна робота 8. 61

Практична частина. 67

Аудиторна робота 1. 67

Аудиторна робота 2. 67

Аудиторна робота 3. 67

Аудиторна робота 4. 68

Аудиторна робота 5. 68

Аудиторна робота 6. 69

Аудиторна робота 7. 69

Аудиторна робота 8. 69

Аудиторна робота 9. 69

Аудиторна робота 10. 70

Індивідуальні завдання. 71

 

Система оцінювання організаційно-технологічної практики

 

Тема (вид роботи) Бали
Управління організацією. Завдання та функції менеджменту
Поняття обліку робочого часу
Діловодство на підприємстві
Засідання керівництва, збори, наради
Охорона праці на підприємстві
Інформаційна система організації
МКР №1
Маркетинг у менеджменті. Засоби просування товарів (послуг) на ринку
ЗЕД підприємства. Менеджер із ЗЕД. Обов’язки, завдання, компетенції.
Документація із ЗЕД. QD Professional.
Здійснення поставок. ІНКОТЕРМС
МКР №2
Виконання індивідуального домашнього завдання
Агітаційна та позааудиторна робота
Захист звітів по практиці
Всього

Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. III. центральная нервная система
  5. ISO9000. Як працює система управління якістю
  6. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  7. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  8. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  9. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  10. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  11. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ




Переглядів: 512

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача №9 | Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.