МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Студент повинен бути готовий під час заліку до детальної розповіді з питань, включених до контрольних робіт.17.Контрольна роботи, яка представлена без дотримання зазначених правил, а також робота, виконана не за своїм варіантом, зараховуватись не буде; 18. Робота повинна бути систематизована, для чого: 1) при відповіді на кожне питання студент повинен докладно викласти матеріал (матеріал не повинен повністю копіюватися з відповідного джерела, а бути осмисленим і переробленим власними думками і поглядами студента на питання яке розглядається); 2) в процесі виконання контрольної роботи студент повинен керуватися методичними вказівками, які підготовлені викладачем до кращого та повного сприяння матеріалу; 3) в роботі необхідно відповідати безпосередньо на поставлене питання в завданні, не відходячи від умов самого питання; 4) відповідно відповіді показати наочність питання – графічне, ідентифікаційне відображення процесу (модель – науковий підхід), який викладається; 5) обов’язково вносити в роботу відповідні концептуальні думки стосовно новин про застосовувані електротехнічні та енергозбережувальні технології, які розглядаються при вимогах виготовлення та аналізу характеристик матеріалів в розглянутих питаннях; 6) якщо в матеріалі зустрічаються незнайомі слова, необхідно застосовувати словники для розуміння сутності понять, якими оперує питання і виписувати ці слова в власний словник, який треба розпочати в кінці контрольної роботи, окремим пунктом; 7) при зустрічі в матеріалі ряду виводів і формулювань описувати кожен етап виводу з коротким власним поясненням змінних, або кроків в цілому; 8) необхідно також показати галузь застосування матеріалу, що розглядається в енергетичних технологіях; 9) при використанні міжпредметного зв’язку в роботі посилатися на джерела, які використовуються в іншій дисципліні.
Під час сесій проводяться лабораторні роботи. Мета лабораторного практикуму – не тільки вивчити ті або інші фізичні явища, переконатися в правильності теоретичних висновків, придбати відповідні навички у використанні електротехнічних приладів, але і більш глибоко оволодіти теоретичним матеріалом. На заліку у першу чергу з'ясовується засвоєння: основних теоретичних положень програми та уміння творчо застосовувати отримані знання до вирішення практичних задач. Фізична сутність явищ, законів, процесів повинна викладатися чітко і досить докладно, вирішувати задачі необхідно без помилок і впевнено. Тільки при виконанні цих умов знання за курсом «Електротехнічні матеріали» можуть бути визнані задовільними. Читайте також:
|
||||||||
|