Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Кожна контрольна робота виконується в окремому зошиті.

2. Титульний лист оформити за зразком (дивись додаток А).

3. На початку викласти перелік всіх питань, що містяться в завданні.

4. Контрольну роботу виконувати акуратно, залишаючи наприкінці зошита вільні листи (для зауважень рецензента та доопрацювання матеріалу в разі необхідності).

5. Кожне завдання починати з окремої сторінки.

6. Для пояснення розв’язування задачі, де це потрібно, акуратно зробити малюнок.

7. Розв’язування задач супроводжувати поясненнями. У поясненнях необхідно вказувати ті основні закони і формули, на яких базується розв’язок даної задачі.

8. Розв’язок задачі спочатку зробити в загальному вигляді, тобто тільки в літерних позначеннях, пояснюючи застосовувані при написанні формул літерні позначення.

9. Обчислення проводити шляхом підстановки заданих числових величин у розрахункову формулу з обов’язковою вказівкою одиниць вимірювання величин. Бажано перевірити одиниці вимірювання отриманих величин за розрахунковою формулою і тим самим підтвердити її правильність (можна це зробити окремо в квадратних дужках).

10. Числові значення величин бажано виражати в одиницях системи СІ.

11. Константи фізичних величин і інших довідкових даних вибираються з таблиць у різних збірниках задач.

12. Наприкінці контрольної роботи вказати підручники і навчальні посібники, що використовувалися при розв’язуванні задач та відповіді на теоретичні питання. Для правильного оформлення списку літератури дивись приклад нижче.

13. У випадку, якщо робота не зарахована, студент повинен виправити помилки, доопрацювати матеріал на залишеному чистому полі в зошиті.

14. Контрольну роботу здати завчасно для письмового рецензування викладачем.

15. При відсиланні роботи на повторне рецензування обов'язково представляти роботу з першою рецензією.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 432

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання в контрольних роботах охоплюють наступні розділи курсу:«Провідникові матеріали», «Магнітні матеріали», «Діелектрики», «Напівпровідники». | Студент повинен бути готовий під час заліку до детальної розповіді з питань, включених до контрольних робіт.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.