Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перелік теоретичних питань

1. Електрична провідність провідникових матеріалів. Визначення питомого опору та його температурного коефіцієнту. Методи експериментального визначення їх значень.

2. Матеріали високої провідності. Наведіть їх головні фізико-хімічні властивості та області використання.

3. Властивості твердої та м’якої міді. Наведіть приклади їх використання в електротехніці.

4. Наведіть порівняльну оцінку характеристик міді і алюмінію. Обґрунтуйте техніко-економічну доцільність використання алюмінію замість міді.

5. Опишіть мідні та алюмінієві сплави, їх властивості та призначення.

6. Поясніть явище надпровідності в провідниках при температурах, близьких до абсолютного ноля.

7. Опишіть явище термо ЕРС, її залежність від металів термопари та різниці температур. Наведіть характеристики основних матеріалів, що використовують при виготовлені термопар.

8. Опишіть матеріали, які використовують як припої та флюси.

9. Графіт та його використання в електротехнікі.

10. Наведіть основні характеристики та області використання металів: вольфрам, нікель, кобальт, свинець, золото, срібло, та платина.

11. Опишіть процес намагнічення феромагнетиків. Наведіть характеристики феромагнітних матеріалів в постійних та змінних полях.

12. Призначення магнітом’яких матеріалів та вимоги до них. Наведіть приклади 4-5 таких матеріалів та їх основні магнітні властивості.

13. Опишіть основні властивості електротехнічних сталей. Наведіть приклади маркіровки цих сталей та поясніть її призначення.

14. Явище магнітострикції та його використання на практиці. Наведіть приклади.

15. Призначення магнітотвердих матеріалів. Наведіть приклади та основні характеристики цих матеріалів.

16. Основні властивості та області використання магнітом’яких та магнітотвердих феритів.

17. Види втрат в феромагнітних матеріалах та способи їх оцінки.

18. Явище гістерезісу в магнітних матеріалах. Петля гістерезісу як джерело інформації про властивості магнітного матеріалу.

19. Осцилографічний метод дослідження характеристик магнітних матеріалів.

20. Особливості визначення залежності індукції від напруженості в магнітних колах постійного та змінного струмів.

21. Сформулюйте основні положення зонної теорії твердих тіл та обґрунтуйте різницю між діелектриками, напівпровідниками та провідниками з точки зору цієї теорії.

22. Дайте визначення процесу поляризації та поясніть його фізичну суть. Основні види поляризації. Діелектрична проникність.

23. Наведіть приклади залежності діелектричної проникності твердих діелектриків від температури та частоти і поясніть їх.

24. Наведіть приклади залежності діелектричної проникності рідких діелектриків від температури та частоти і поясніть їх.

25. Електрична провідність діелектриків. Об’ємний та поверхневий опір діелектриків. Постійна часу саморозряду конденсатора.

26. Електропровідність рідких та твердих діелектриків. Вплив температури на питому електропровідність таких діелектриків.

27. Діелектричні втрати. Природа втрат в постійних та змінних полях. Характеристики діелектричних втрат. Питомі діелектричні втрати.

28. Схеми заміщення діелектриків з втратами. Векторні діаграми для цих схем. Умови еквівалентності схем.

29. Діелектричні втрати в газах та рідких діелектриках. Вплив температури та частоти на тангенс куту втрат.

30. Діелектричні втрати в твердих діелектриках молекулярної, іонної, аморфної та неоднорідної структури.

31. Загальна характеристика явища пробою. Пробій газу в однорідному та неоднорідному полях.

32. Види та механізми пробою рідких діелектриків. Перелічіть фактори, що впливають на електричну міцність рідких діелектриків.

33. Види пробою твердих діелектриків. Електротепловий пробій твердих діелектриків та закономірності його розвитку.

34. Назвіть класи нагрівостійкості електричної ізоляції та Наведіть приклади матеріалів що відносяться до них.

35. Перелічіть найбільш важливі природні синтетичні рідкі електроізоляційні матеріали. Наведіть їх основні особливості та області використання.

36. Трансформаторне масло: призначення, характеристики, старіння, очистка, регенерація.

37. Смоли. Їх класифікація по походженню. Характеристики та області використання природних смол.

38. Синтетичні смоли. Поліетилен, полістірол, полівінілхлорид – порівняльні характеристики, області використання.

39. Фторорганічні полімери. Їх особливості та області використання.

40. Поліефірні та епоксідні смоли. Їх властивості та області використання.

41. Бітуми та воскоподібні діелектрики. Їх властивості та області використання.

42. Електроізоляційні лаки та комкаунди. Призначення та вимоги до їх характеристик.

43. Волокнисті матеріали. Наведіть приклади та опишіть властивості.

44. Наведіть характеристики найбільш важливих видів лакотканин та області їх використання.

45. Слоїсті пластики. Характеристики та області використання.

46. Наведіть класифікацію електроізоляційного скла та характеристики кожної групи.

47. Керамічні діелектричні матеріали. Фарфор. Особливості виготовлення. Кераміка з низькою та високою діелектричною проникністю. Області використання.

48. Слюда. Назвіть основні групи матеріалів на основі слюд та Наведіть їх властивості.

49. Азбест та азбестові матеріали. Характеристики та області використання.

50. Наведіть приклади та основні властивості рідких та твердих фторорганічних електроізоляційних матеріалів.

51. Порівняйте фізичну суть процесів електричної провідності в напівпровідниках, провідниках та діелектриках.

52. Поясніть, як і чому впливають зовнішні фактори (температура) на опір напівпровідних матеріалів.

53. Опишіть різні види провідності напівпровідників. Чим відрізняються напівпровідники типу p і n ?

54. Перечисліть хімічні елементи, які найбільш широко використовуються як напівпровідники та опишіть їх властивості і області використання.

55. Опишіть властивості та області використання напівпровідних хімічних сполучень.

56. Фотоелементи та фоторезистори. Властивості та матеріали для їх виготовлення.

57. Опишіть методи визначення типу електричної провідності напівпровідників.

58. Наведіть характеристики напівпровідних терморезисторів та області їх застосування в техніці.

59. Опишіть напівпровідні матеріали на основі карбіду кремнію та вкажіть області їх застосування.

60. Поясніть вплив світла на електропровідність напівпровідних матеріалів.

 


Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  3. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  4. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  5. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  6. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.
  7. Бланк питань
  8. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  9. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  10. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  11. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  12. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен




Переглядів: 578

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ | Практична частина завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.