МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практична частина завданняПерелік розрахункових задач Варіант відповідає останній цифрі номеру залікової книжки. Задача 1. Від генератора напругою Uг необхідно на відстань L передати електричну енергію за допомогою двопровідної лінії. Характеристика споживача: потужність Р, напруга U, струм І. Провідники лінії виконані з матеріалу ЕТМ з питомим опором ρ. Площина перерізу провідника S, а маса М. Густина струму в проводах j, а витрати потужності Рпр в них не повинні перевищувати . Визначити параметри, позначені в табл. 1 з вихідними даними знаком “?”.
Таблиця 1
Задача 2. Для виготовлення нагрівального елементу потужністю Р в колі напругою 220 V використовуються проволока з матеріалу ЕТМ діаметром d. Робоча температура нагрівального елементу дорівнює tp. Визначити необхідну для виготовлення елементу довжину L проволоки. Властивості ЕТМ приведені в табл. Д2 додатку. Значення величин приведені в табл. 2.
Таблиця 2
Задача 3. На конденсатор з розмірами пластин на відстані між ними подана напруга U. Необхідно знайти ємність С та опір ізоляції Rіз конденсатора, а також втрати активної потужності в ньому якщо напруга U: а) постійного струму; б) змінного струму (U – діюче значення) частотою 50 Hz. Значення необхідних характеристик діелектрика взяти з табл. Д3.
Таблиця 3
Задача 4.Між двома шарами товщиною h плоского діелектрика конденсатора є повітряна щілина шириною 1 . На електроди конденсатора подається постійно зростаюча напруга частотою 50 Hz. Визначити напругу на конденсаторі, при якій матиме місце розряд в повітряній щілині. Необхідні дані приведені в табл. 4, а також в табл. Д3. N – номер матеріалу діелектрика в табл. Д3.
Таблиця 4
Задача 5.Соленоїд з числом витків N має феритове осереддя довжиною l з площиною поперечного перерізу S. Знайти індуктивність соленоїду, якщо по його котушці проходить струм І. Залежність В(Н) фериту приведена в табл. 5.1, а решта параметрів в табл. 5.2.
Таблиця 5.1
Таблиця 5.2
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|