Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначте та обгрунтуйте вірну відповідь

1. Що не є характеристикою глобальних проблем?

а) мають всесвітній характер;

б) торкаються цілого континенту;

в) не вирішення їх являє загрозу всьому людству;

г) потребують невідкладних скоординованих дій світової співдружності.

2. Самостійна галузь знання про глобальні проблеми називається:

а) глобалознавство;

б) глобалістика;

в) глобаловедення;

г) основи глобальної проблематики.

3. Що не є сферою дії глобальних проблем?

а) виробничі відносини;

б) розвиток людини;

в) взаємодія природи та суспільства;

г) суспільні взаємовідносини.

4. В якому з положень неправильно названі глобальні проблеми людства:

а) відвернення світової ядерної війни і забезпечення стабільного миру;

б) поглиблення екологічної кризи й погіршення охорони довкілля;

в) ліквідація відсталості країн, що розвиваються;

г) прискорення темпів економічного розвитку.

5. Що є основним джерелом забруднення довкілля:

а) викиди теплових електростанцій;

б) вихлопні гази автомобілів;

в) низький рівень впровадження екологічно чистих технологій.

6. Що, за даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, спричиняє переважну більшість захворювань:

а) проживання на екологічно забруднених територіях;

б) споживання неякісної питної води;

в) викиди в атмосферу вуглецю.

7. Зазначте найважливіші ознаки екологічної кризи:

а) глобальні зміни клімату та виникнення парникового ефекту;

б) поступове знищення озонового шару планети;

в) зростання кількості жертв від природних катастроф (повеней, циклонів тощо);

г) поступове вичерпання сировинних ресурсів.

8. Що належить до глобальних проблем людства?

а) Проблеми, що набули життєво важливого значення для долі всієї цивілізації, і які можна вирішити лише спільними зусил­лями.

б) Зрошення певних ланів Північного Криму.

в) Газифікація ряду населених пунктів у кількох областях України.

г) Подолання наслідків землетрусів.

9. Яка з вищезазначених екологічних проблем є локальною?

а) Забруднення в окремих місцевостях ґрунту ядохімікатами.

б) Забруднення Світового океану.

в) Кислотні опади.

г) Вичерпування мінеральних ресурсів.

10. Що не є глобальною проблемою соціально-економічного характеру?

а) Інфляція.

б) Зростання населення на планеті та безробіття.

в) Забруднення атмосфери.

г) Нестача продовольства та поширення зубожіння.

 

 

Література:5, 6, 10, 21.

 

 


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. Виберіть ОДНУ вірну відповідь
  3. Виберіть та обгрунтуйте вірний варіант відповіді
  4. Виберіть та обгрунтуйте вірний варіант відповіді
  5. Визначте відповідність. Обкресліть правильну відповідь.
  6. Визначте загальну площу плодоягідних насаджень.
  7. Визначте кордони Галицько – Волинського князівства на історичній карті [Див.істор.карту].
  8. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  9. Визначте місце України в планах імперіалістичних держав напередодні та на початку Першої Світової війни. В чому полягала трагедія українського народу в цій війні?
  10. Визначте причини появи українського козацтва.
  11. Визначте причини появи українського козацтва.
  12. Визначте причини, характер і рушійні сили визвольної боротьби українського народу під проводом Б. Хмельницького.




Переглядів: 648

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Понятійний апарат | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.