Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розв’язання

Електрон у воднеподібному атомі рухається по коловій орбіті, тому кулонівська сила взаємодії електрона й ядра є доцентровою силою, тобто

,

де z – номер елемента, е – заряд електрона, Кл, r – радіус орбіти, v – швидкість електрона на орбіті, e0 – електрична стала, m – маса електрона, m=9,1×10-31 кг.

За другим постулатом Бора момент імпульсу електрона на будь-якій орбіті задовольняє умову: ,

де n – номер орбіти, h – стала Планка, h=6.63×10-34 Дж×с, r, v – відповідно радіус орбіти та швидкість електрона на ній.

Розв’яжемо систему рівнянь:

поділимо перше рівняння на друге й отримаємо:

або

,

за умовою z=2, n=1.

Відповідно:

V = = ,

розрахуємо:

.

З другого постулату Бора визначимо радіус орбіти:

,

відповідно:

,

якщо n=1, то

,

розрахуємо:

(м).

Відповідь: , м.

 


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.
  3. Алгоритм розв’язання
  4. Алгоритм розв’язання
  5. Алгоритм розв’язання задачі
  6. Алгоритм розв’язання задачі
  7. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  8. Аналіз причин виникнення проблеми та обґрунтування її розв’язання програмним методом
  9. Варіанти для самостійного розв’язання
  10. Визначення оптимального варіанта розв’язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів
  11. Визначення оптимального варіанта розв’язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів
  12. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма




Переглядів: 609

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача № 3 | Електрика та електромагнетизм

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.