Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція (2 години)

1. .

2. Склад водного фонду.

3. Поняття та види права водокористування.

4. Правова охорона вод та її особливості.

5. Правові заходи охорони вод.

Семінар (1 година)

1. Поняття та склад водного фонду.

2. Води як об'єкти правового регулювання використання, від­новлення та охорони.

3. Поняття, зміст та види права водокористування.

4. Юридична відповідальність за порушення законодавства про використання, охорону та відновлення вод.

Практичне завдання

При спорудженні водозабірної свердловини на землях сільськогосподарського підприємства були виявлені запаси питної води, яка має цілющі властивості. Сільськогосподарське підприємство пробурило в цьому водоносному місці дві свердловини та організувало подання мінеральної води на свій консервний завод для технічних потреб. Районна рада заборонила використання мінеральної води, але підприємство оскаржило це рішення в суді, вказуючи, що згідно з чинним законодавством (ст. 90 ЗК України) воно має право використовувати не тільки землю, але й підземні води, які знаходяться на його території.

 

Дайте висновок по справі. Охарактеризуйте підстави виникнення спеціального права водокористування.

Завдання для самостійної роботи (2 години)

1. Загальна характеристика права водокористування.

2. Юридична кла­сифікація водних об'єктів.

3. Суб'єкти, об'єкти, підстави ви­никнення, зміни і припинення права власності на води.

4. Підстави виник­нення, зміни і припинення права водокористування.

5. Правові форми охорони вод.

6. Гарантії правової охорони вод від забруднення і виснаження.

7. Водні правопорушення як підстави адміністративної і кримінальної відповідальності.

 

ТЕМА 15. ПРАВО ЛІСОКОРИСТУВАННЯ ТА ЙОГО ОХОРОНА

Лекція (2 години)

1. Ліс як об'єкт правового регулювання використання, відтворення та охорони. Лісовий фонд України.

2. Право власності на ліси.

3. Право лісокористування та його види.

4. Правові форми відтворення лісів.

5. Правове забезпечення охорони та захисту лісів.

Семінар (1 година)

1. Правове регулювання використання, відтворення та охорони лісів.

2. Право власності на ліси.

3. Види права лісокористування.

4. Правове забезпечення охорони лісів.

5. Юридична відповідальність за порушення лісового законодавства.

 


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Заняття . Лекція № .
  9. Заняття 10. Лекція № 8
  10. Заняття 12. Лекція №9.
  11. Заняття 13. Лекція №10.
  12. ЗАНЯТТЯ 2 (2 години)




Переглядів: 668

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовий модуль ІІ. Загальна характеристика правового регулювання охорони, використання і відтворення окремих видів природних об’єктів та їх ресурсів в Україні. Особлива частина | Практичне завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.