Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виступи інших осіб

На засіданні ДЕК може виступати керівник магістерської роботи, а з дозволу голови (головуючого на засіданні) ДЕК й інші особи — керівник магістерської практики студента, керівник наукового студентського гуртка чи проблемної групи, член ДЕК тощо. У своїх виступах вони можуть зупинитися на окремих позитивних чи негативних моментах магістерської роботи, вказати на її наукову цінність чи недоліки, звернути увагу на особливості, що були наявні під час написання магістерської роботи та її захисту на засіданні ДЕК.

Завершуватись такі виступи повинні конкретними пропозиціями щодо врахування в остаточній оцінці магістерської роботи тих чи інших "особливих уваг".

Виступи на засіданні ДЕК інших осіб надають членам ДЕК повнішу інформацію про індивідуальні особливості написання та захисту магістерської роботи, допомагають визначити позицію щодо можливості врахування цих особливостей при остаточній оцінці роботи.

Відповіді студента на зауваження рецензента та інших осіб

Як правило, свій виступ студент має почати з подяки керівникові магістерської роботи, її рецензентові та іншим особам, які сприяли її написанню та захисту.

Відповідаючи, студент повинен чітко визначити свою позицію по суті зроблених йому зауважень. Для цього він має здійснити певне узагальнення і вивішити з якими зауваженнями необхідно безумов­но погодитися; які зауваження є спірними і чому; які зауваження він не приймає і на яких підставах.

Відповіді студента мають бути конкретними, обґрунтованими, коректними і по можливості короткими. Такі відповіді дають змогу членам ДЕК переконатись у здатності студента самокритично реалізувати її.


Читайте також:

  1. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  2. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  3. Аверсивную терапію використовують, як правило, при лікуванні алкоголізму, нікотиновій залежності і деяких інших захворювань.
  4. Амортизація інших необоротних матеріальних активів
  5. Аналіз фінансових результатів від інших видів діяльності
  6. Антиколоніальні виступи в 30-х роках.
  7. Антиколоніальні виступи в Індії 1945-1946 років і поділ колонії на два домініони.
  8. Аудит основних та інших необоротних активів
  9. Валентність — це здатність атомів одного елемента сполу­чатися з певним числом атомів інших елементів під час утворення хімічних сполук.
  10. Введення інших залишків
  11. Взаємодія з ЛП інших фармакологічних груп
  12. Взаємодія з ЛП інших фармакологічних груп




Переглядів: 513

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виступ студента | Оцінка магістерської роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.