Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Знайдіть папку Ігри за допомогою головного меню або команди Пошук. Запустіть гру Мінер (Сапер). Спробуйте виграти.

Ознайомтеся з правилами гри, користуючись довідковою системою програми (рис. 10). Спробуйте виграти.

Знайдіть і запустіть гру Пасьянс (Косинка). Ознайомтеся з правилами гри, користуючись довідковою системою програми. Спробуйте виграти.

Закінчіть роботу. Продемонструйте файл Mytext1.txt.

Висновки

Ви ознайомилися з головним меню ОС MS Windows. Вмієте створювати найпростіші текстові та графічні файли і зберігати їх на диску, знаходити папки і файли та запускати програми на виконання; вмієте користуватися панеллю керування і налаштовувати комп'ютер; розташовувати власний рисунок на робочому столі, а також ознайомилися з найпростішими комп'ютерними іграми, які розвивають логічне мислення і правильні навички користування мишею.

Як звіт слід продемонструвати графічний файл, а також файл mytextl.txt, де міститься інформація про трьох осіб, а також про виконання пунктів 11, 13, 16.

 

Практична робота № З

Тема

MS Windows. Папки, файли та ярлики.

Мета

Уміти створювати, вилучати, копіювати, переміщати, перейменовувати папки і текстові файли, а також створювати і використовувати ярлики.

План

1. Створення папок та дії з ними.

2. Створення текстових файлів та дії з ними.

3. Створення ярликів та дії з ними.

4. Вилучення об'єктів. Поняття про кошик.

5. Поняття про буфер обміну.


Читайте також:

  1. I. Оболонки та підоболонкові порожнини головного мозку
  2. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  3. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  4. Аналіз цін конкурентів проводиться за допомогою
  5. Асиметрія півкуль головного мозку
  6. Б) Перекладіть текст з урахуванням Вашого фаху, знайдіть у ньому займенникові форми і охарактеризуйте особливості їх вживання у науковому тексті.
  7. Буріння свердловин і розкриття продуктивних пластів з допомогою промивних рідин із органоколоїдними складовими
  8. Варіанти неврологічних і мовних порушень залежно від характеру перинатального ураження головного мозку.
  9. Вертикальне наведення.Вертикальне наведення виконується за допомогою прицілу, бічного рівня і підйомного механізму.
  10. Ви дивіться за допомогою мозку, а не око
  11. Вибір головного циркуляційного кільця і нумерація ділянок
  12. Вибір кращих альтернатив за допомогою бінарних відношень




Переглядів: 437

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відкрийте файл mytexti .txt за допомогою пункту Недавні документи з головного меню. | Теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.