Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахунок передаточних чисел рульового керування.

.

Елементи рульового керування та параметри розрахунку

Перелік робочих процесів в рульовому керуванні

Робочі процеси та основи розрахунку рульового керування

№пп Найменування процесів Позитивні(+), негативні(-) наслідки Заходи по усуненню
Пропорційна передача кута повороту (зусиль) від рульового колеса до коліс, або підсилювача рульового керування (-) Знос шарнірних з’єднань та поява зазорів, збільшення люфта рульового колеса.  
Пропорційна передача кута повороту (зусиль) від вихід-ого вала підсилювача рульового керування до коліс. Постійна робота насоса. (-) Знос шарнірних з’єднань та поява зазорів, збільшення ліфта рульового колеса.  
Передача зусиль моменту опору повороту від коліс до рульового колеса. (-) Знос шарнірних з’єднань та поява зазорів, збільшення ліфта рульового колеса.  
Передача ударних навантажень від коліс до рульового колеса, при дисбалансі коліс та при заносу. (-) деформація приводних тяг,послаблення місця кріплення рульового механізму до несучої системи , вібрація рульового колеса.  
Знос та зміна зазорів в рульовому приводі та в рульовому механізмі. (-) Порушуються кути установки коліс, що веде до зносу, збільшується люфт рульового колеса.  

 

№пп Елементи рульового керування. Параметри (види) розрахунку та визначення. Примітка
Рульове керування. Кутового та силового передаточного числа.  
Рульовий механізм (кулі. зуб’я сектора та рейки). Кутового передаточного числа, контактної напруги в зачепленні та міцності на згинання зуба.  
Рульовий вал. Напруги кручення та кута закрутки вала.  
Вал сошки. Міцності на скручування.  
Сошка. Міцності на згинання та скручування.  
Палець сошки. Міцності на згинання.  
Повздовжня та поперечна тяги. Міцності на стискання (розтя-гування)та згинання.  
Поворотний важіль. Міцності на згинання та кручення.  
Бічні тяги трапеції. Міцності на згинання та кручення.  
Посилювачі. Коефіцієнта підсилення, чутливості та потужності гідронасоса на подачу оливи.  

 

В рульовому керуванні розрізняють кутове та силове передаточні числа. Кутове передаточне число - це відношення кута повороту рульового колеса до кута повороту керованого колеса.

Силове передаточне число - відношення сумарної сили опору повороту керованих коліс при їх повороті на максимальний кут до зусилля, котре прикладається до рульового колеса.

Кутове передаточне число характеризує зручність керування, а силове – легкість.

Кутове передаточне число рульового керування визначається добутком передаточних чисел рульового механізму та рульового привода

 

тобто де

, - кут повороту відповідно рульового колеса та вала рульової сошки. , - довжини поворотного важеля та рульової сошки ( без урахування кутів їх нахилу ).

Силове передаточне число рульового керування визначається добутком силових передаточних чисел рульового механізму та рульового привода ,

тобто , (1) де

- зусилля, що виникає у зчленуванні рульової сошки з повздовжньою рульовою тягою.

- сумарне зусилля, яке прикладається до керованих коліс при повороту автомобіля.

, (2) де

- момент опору повороту керованого колеса,

С - радіус повороту ( обкочування ) керованого колеса, довжина перпендикуляра, опущенного з центра пятна контакту шини з полотном дороги на подовження осі шкворня.

Зробивши перетворення отримаємо

 

(3) де

- момент, що прикладається до рульового колеса для подолання моменту опору повороту керованих коліс.

R – радіус рульового колеса. Якщо знехтувати втратами тертя, то тоді отримаємо

 

.


Читайте також:

  1. N – чисельність популяції
  2. Автократично-демократичний континуум стилів керування.
  3. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  4. Аеродинамічний розрахунок
  5. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  6. Аксіома неперервності дійсних чисел
  7. Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу
  8. Аналіз конструкції рульового керування.
  9. Аналіз чисельності, складу і руху персоналу
  10. Аналітичний розрахунок завантаження горловин
  11. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  12. Введення чисел.




Переглядів: 1457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конструкція рульового керування. | Рульовий механізм.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.023 сек.