МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок передаточних чисел рульового керування.. Елементи рульового керування та параметри розрахунку Перелік робочих процесів в рульовому керуванні Робочі процеси та основи розрахунку рульового керування
В рульовому керуванні розрізняють кутове та силове передаточні числа. Кутове передаточне число - це відношення кута повороту рульового колеса до кута повороту керованого колеса. Силове передаточне число - відношення сумарної сили опору повороту керованих коліс при їх повороті на максимальний кут до зусилля, котре прикладається до рульового колеса. Кутове передаточне число характеризує зручність керування, а силове – легкість. Кутове передаточне число рульового керування визначається добутком передаточних чисел рульового механізму та рульового привода
тобто де , - кут повороту відповідно рульового колеса та вала рульової сошки. , - довжини поворотного важеля та рульової сошки ( без урахування кутів їх нахилу ). Силове передаточне число рульового керування визначається добутком силових передаточних чисел рульового механізму та рульового привода , тобто , (1) де - зусилля, що виникає у зчленуванні рульової сошки з повздовжньою рульовою тягою. - сумарне зусилля, яке прикладається до керованих коліс при повороту автомобіля. , (2) де - момент опору повороту керованого колеса, С - радіус повороту ( обкочування ) керованого колеса, довжина перпендикуляра, опущенного з центра пятна контакту шини з полотном дороги на подовження осі шкворня. Зробивши перетворення отримаємо
(3) де - момент, що прикладається до рульового колеса для подолання моменту опору повороту керованих коліс. R – радіус рульового колеса. Якщо знехтувати втратами тертя, то тоді отримаємо
. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|