МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Загальна характеристика дисципліниМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ХАРКІВСЬКА НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА Мамонов К.А., Скоков Б.Г., Чечетова Н.Ф.
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК З ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ» (для студентів напряму 0305 «Економіка і підприємництво», спеціальності 6030509 «Облік і аудит»)
Мамонов К.А., Скоков Б.Г., Чечетова Н.Ф.Навчальний посібник з дисципліни «Економіко-математичне моделювання» (для студентів напряму 0305 «Економіка і підприємництво», спеціальності 6030509 «Облік і аудит»). – Харків: ХНАМГ, 2009. – 231 с.
Рекомендовано кафедрою обліку і аудиту Протокол № від Рецензенти: доцент, к.е.н. Димченко В.В. професор, д.е.н. Гриньова В.М. професор, д.е.н. Тридід О.М.
ЗМІСТ
ВСТУП Загальна характеристика дисципліни В сучасних економічних умовах господарювання України формування фундаментальних засад розвитку підприємств є актуальним завданням. В цьому аспекті виникає необхідність використання інструментарію, який органічно поєднує математичні методи для вирішення економічних проблем з метою отримання кількісних оцінок і моделей в процесі прийняття ефективних управлінських рішень. Для спеціалістів з напряму «Економіка і підприємництво» запропонована дисципліна «Економіко-математичне моделювання». В умовах трансформаційних процесів вивчення цієї дисципліни дає можливість спеціалістам в цій сфері заволодіти сучасними інструментами і підходами для формування фінансової й економічної політики, укріплення потенціалу підприємства та виробничої бази. Зміст курсу «Економіко-математичне моделювання» для студентів з напряму «Економіка і підприємство» представлено в темах: 1. Концептуальні аспекти математичного моделювання економіки. 2. Оптимізаційні економіко-математичні моделі. 3. Задача лінійного програмування та методи її розв’язування. 4. Теорія достовірності та аналіз лінійних моделей оптимізаційних задач. 5. Цілочислове програмування. 6. Нелінійні оптимізаційні моделі економічних систем. 7. Аналіз та управління ризиком в економіці. 8. Система показників кількісного оцінювання ступеня ризику. 9. Принципи побудови економетричних моделей. Парна лінійна регресія. 10. Лінійні моделі множинної регресії. 11. Узагальнені економетричні моделі. 12. Економетричні моделі динаміки. В рамках цього курсу виділяють 5 змістових модулів: Організація економіко-математичного моделювання. Лінійне програмування в економічних процесах. Цілочислове програмування і нелінійні оптимізаційні моделі. Оцінка і управління ризиком в економіці. Економетричне моделювання. В результаті вивчення дисципліни студент повинен Знати: v Основні підходи до організації аналітичної роботи на підприємстві. v Застосування методику і техніку економіко-математичного моделювання в фінансово-господарській діяльності. v Особливості проведення економіко-математичного моделювання на вітчизняних підприємствах в сучасних економічних умовах господарювання. v Інформаційно-методичне забезпечення економіко-математичного моделювання. v Місце та роль економіко-математичного моделювання в системі управління економікою підприємства. Вміти: v Використовувати інструментарій економіко-математичного моделювання для прийняття управлінських рішень. v Застосовувати методи економіко-математичного моделювання в економічних процесах. v Проводити економіко-математичне моделювання на підприємстві. v Застосовувати результати економіко-математичного моделювання для прийняття управлінських рішень. v На основі розроблених економіко-математичних моделей, будувати ефективно діючий організаційно-економічний механізм управління підприємством. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|