Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перспективи розвитку рульового керування.

Порівняльний аналіз конструкції рульового керування

Марка автомобіля_____ Рік випуску____Аналізуємий діапазон пробігу_____

 

№пп Складові аналізу конструкції системи керування. Вимоги стан-дартів.Кращі досягнення аналогів. Мак-сима-льні бали Бали зраз-ку
  І. Загальний аналіз.      
Амортизаційний пробіг. 500 тис. км  
Кількість відказів на 1000 автомобілів ( 10, 100 тисяч кілометрів ).  
Комфортність керування    
Наявність сигналізації та контролю за роботою системи керування.    
Питома маса.    
Технологічність виробництва.    
Собівартість виготовлення.    
Собівартість ремонту.    
Собівартість ТО1 + ТО2.    
Простота та легкість проведення обслуговування та ремонту.    
Коефіцієнт корисної дії    
  ІІ. Аналіз рівня ефективності робочих процесів.      
Відповідність конструкції вимогам безпеки руху та можливість удоскона-лення конструкції встановленням автоматичних електронних, локацій-них, телематичних та інших систем керування.    

 

Наявність автоматичних електронних систем керування та систем стабілізації руху, які підвищують безпеку руху в різноманітних дорожніх умовах.    
Забезпечення високої маневреності шляхом зменшення радіуса повороту та правильної кінематики повороту автомобіля.    
Узгодженість, пропорційність та син- хронність дії між кутом повороту рульового колеса та кутами повороту керованих коліс, між зусиллям на рульовому колесі та моментами опору повороту.    
Зменшення ( усунення ) зворотної сили при передачі ударів від коліс на рульо-ве колесо та постійна стабілізація керованих коліс.    
Наявність слідкуючої дії, мінімальний час спрацювання, уникнення коливань керованих коліс та можливість керуван-ня автомобілем при відмові посилювача чи автоматичної системи керування.    
Забезпечення мінімального зносу біго-вої доріжки та кочення коліс без боко-вого ковзання.    
Мінімальний радіус повороту    
Кутове передаточне число    
Силове передаточне число    
Зусилля на рульовому колесі 60...120Н, (400Н)  
Максимальний кут повороту рульового колеса 540…1080 град.  
  Разом.    

 

Примітка. Разом: позитивних робочих процесів-______одиниць, негативних робочих процесів ______одиниць.

Там де не вказані вимоги стандартів або кращі середньо статичні значення, порівняння здійснюється з кращим існуючим аналогом рульового керування.

При проведенні порівняльного аналізу, проводиться описування позитивних та негативних сторін складових загального аналізу та складових аналізу рівня ефективності робочих процесів.

 

1. Подальша автоматизація робочих процесів рульового керування шляхом впровадження в конструкцію локаційних, навігаційних, телеметричних та інших систем автоматичного керування рухом.

2. Удосконалення існуючих систем рульового керування шляхом впровадження новітніх технологій.

3. Застосування комп’ютерних систем рульового керування шляхом встановлення електродвигунів повороту керованих коліс в самих колесах, що виключить з застосування багато елементів теперішнього рульового керування.


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  6. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  7. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  8. Автократично-демократичний континуум стилів керування.
  9. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  10. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  11. Аналіз конструкції рульового керування.
  12. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ




Переглядів: 746

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз конструкції рульового керування. | Суть методу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.