Тема 5. Маркетингова цінова політика
5.1. Ціна і цінова політика у маркетинговій діяльності підприємства.
5.2. Формування маркетингової цінової політики.
5.3. Методи маркетингового ціноутворення.
Навчальні цілі:
· розкрити сутність і роль ціни в умовах ринкової економіки;
· визначити зміст маркетингової цінової політики підприємства;
· висвітлити основні етапи процесу формування цінової політики підприємства на основі моделі встановлення цін;
· визначити цілі ціноутворення;
· охарактеризувати чинники, що впливають на встановлення цін;
· розглянути зміст і види цінових стратегій підприємства;
· розкрити підходи до встановлення остаточної ціни;
· висвітлити засоби коригування цін;
· охарактеризувати маркетингові методи ціноутворення.
Ціна і цінова політика у маркетинговій діяльності
Читайте також: - IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
- V розділ. Товарна політика підприємства
- VI розділ. Маркетингова цінова політика
- VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
- VIII. Маркетингова політика комунікацій.
- Аграрна політика
- Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сутність і принципи аграрної політики
- Активна і пасивна державна політика.
- Активна політика зайнятості
- Антиінфляційна державна політика
- Антиінфляційна політика держави
- Антиінфляційна політика держави
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|