Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 7. Маркетингова політика комунікацій

 

7.1. Комплекс маркетингових комунікацій (просування-мікс): сутність, види, функції.

7.2. Розробка системи просування в підприємстві.

7.3. Реклама в комплексі маркетингових комунікацій.

7.4. Паблік рилейшнз у комплексі маркетингових комунікацій.

7.5. Стимулювання збуту (СТИЗ): сутність і заходи.

7.6. Прямий маркетинг: сутність і форми.

 

Навчальні цілі:

 

· визначити сутність і функції просування;

· висвітлити склад комплексу просування товару;

· охарактеризувати етапи розробки системи просування товарів;

· розкрити сутність, роль, функції, елементи, закони реклами у комплексі маркетингу;

· визначити сутність, функції і засоби паблік рилейшнз;

· визначити сутність і заходи щодо стимулювання збуту товарів;

· охарактеризувати форми прямого маркетингу і сфери їх застосування.

Комплекс маркетингових комунікацій (просування-


Читайте також:

  1. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  2. V розділ. Товарна політика підприємства
  3. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  4. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  5. VIII. Маркетингова політика комунікацій.
  6. Аграрна політика
  7. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  8. Активна і пасивна державна політика.
  9. Активна політика зайнятості
  10. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  11. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  12. Антиінфляційна державна політика




Переглядів: 459

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рішення в області розробки комплексу маркетингу роздрібного торговельного підприємства. | Мікс): сутність, види, функції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.