Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Реклама в комплексі маркетингових комунікацій

 

Реклама - це мистецтво ХХІ століття, наука, форма бізнесу, функція маркетингу, елемент маркетинг-мікс, засіб та функція просування-мікс, поетична форма споживання. Рекламу можна розглядати як функцію комунікації, яка намагається перекласти якість товарів і послуг, а також ідей на мову потреб і запитів споживачів.

Мета реклами - підвищити попит на товар, втримати або збільшити частку ринку і забезпечити ефективну роботу підприємства, а також сформувати позитивний імідж товарів і фірми.

Реклама повинна вирішувати наступні задачі:

· встановити зв'язок з потенційним покупцем, представити йому товар і запропонувати його купити;

· створити образ товару;

· створити образ підприємства;

· реклама покликана почати і завершити торгову операцію;

· здійснити позиціювання товару;

· забезпечити вихід нового товару на ринок;

· забезпечити вихід підприємства на новий ринок або на нові сегменти ринку;

· розширити уявлення споживачів про цілі і способи можливого використання товарів.

Реклама виконує наступні функції: інформаційну; комунікативну, стимулюючу і таку, що спонукає до певної дії, пропагандистську.

Для дослідження реклами студентам необхідно здійснити її класифікацію за певними ознаками (таблиця 7.4).

 

Таблиця 7.4 – Класифікація реклами

Ознаки класифікації Види реклами
1. Предмет реклами 1.1. Реклама товарів: 1.1.1. товарна реклама; 1.1.2. конкурентна реклама; 1.1.3. порівняльна реклама. 1.2. Реклама підприємства: 1.2.1. престижна (інституційна); 1.2.2. пропагандистська реклама.
2. Об'єкт реклами 2.1. реклама для широкої публіки; 2.2. реклама для покупців - професіоналів; 2.3. реклама для типів потенційних покупців, що використовують певні види товарів.
3. Способи рекламного впливу 3.1. раціональна реклама; 3.2. емоційна реклама (асоціативна); 3.3. комбінаційна (3.1. і 3.2.).
4. Спосіб вираження 4.1. жорстка реклама; 4.2. м'яка реклама.
5. Джерела коштів на фінансування реклами 5.1. загальнонаціональна реклама; 5.2. місцева; 5.3. кооперативна.
6. Задачі, що вирішуються рекламою 6.1. інформативна, 6.2. умовляюча; 6.3. нагадуюча, 6.4. підкріплююча.
7. Форма здійснення реклами 7.1. відкрита (пряма) реклама, 7.2. прихована (непряма) реклама, 7.3. комбінована (7.1 і 7.2).

 

Реклама як процес включає 4 елементи:

v 1 елемент. Рекламодавці (виробники, посередники, некомерційні організації, державні організації, приватні особи, політичні діячі).

v 2 елемент. Рекламні агентства - посередники, що пропонують послуги рекламодавцям з розробки, підготовки і розміщення реклами

v 3 елемент. Засоби реклами - носії, канали, що доставляють рекламні звернення аудиторії. В залежності від засобів реклами виділяють:

ü Пряму рекламу: реклама поштою (директ мейл), рекламні матеріали, що особисто вручаються, листівки, інформаційні листи.

ü Рекламу в пресі,

ü Друковану рекламу (проспекти, каталоги, буклети, плакати, листівки, календарі),

ü Екранну рекламу (реклама на телебаченні, в кіно, на відео, на дисплеї),

ü Зовнішню рекламу (щити, вітрини).

ü Рекламу на радіо,

ü Рекламу на транспорті, у транспорті, на талонах міського електротранспорту,

ü Рекламу не місці продажу,

ü Рекламу на землі, на підлозі,

ü Сувенірну рекламу,

ü Рекламу в Інтернет.

v 4 елемент. Споживачі реклами

Теорія і практика виробила і сформулювала закони реклами. У цей час можна виділити 8 законів реклами:

1 закон. Споживач схильний запам'ятовувати з рекламних оголошень щось одне, або один сильний довід, або одну сильну думку. Тому потрібно концентрувати всі елементи реклами в один смисловий фокус, який називається унікальна торгова пропозиція.

2 закон. При однаковій рекламі більш довершений товар вийде переможцем (пріоритет унікальності товару).

3 закон. Реклама стимулює збут хорошого товару і прискорює невдачу поганого.

4 закон. Реклама, яка підкреслює мікроскопічну відмінність, яку покупець не взмозі розпізнати, прискорює невдачу відповідного товару.

5 закон. Якщо товар не служить задоволенню якої-небудь вже існуючої потреби або вже існуючого бажання споживача, то реклама обов'язково провалиться.

6 закон. У рекламі немає нічого неможливого.

7 закон. У рекламі головну роль відіграють не гроші, а ідея.

8 закон. Внаслідок рекламної діяльності покупець купить все, якщо при цьому вдасться його переконати.

В Україні у 2003 році прийнято Закон "Про рекламу". Він визначає основні принципи рекламної діяльності в Україні, регулює правові відносини, які виникають в процесі створення, поширення і використання реклами.

Розділи Закону "Про рекламу":

1. Загальні положення.

2. Загальні вимоги до реклами.

3. Особливості рекламування деяких видів товарів.

4. Контроль за дотриманням законодавства про рекламу і відповідальність за порушення законодавства.

5. Заключні положення.

 


Читайте також:

  1. D моделювання ландшафтних комплексів
  2. PR-реклама іміджу
  3. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  4. VIII. Маркетингова політика комунікацій.
  5. Алгоритм виконання непараметричного тестів Спірмана та Кендалла у програмному комплексі SPSS (Statistica)
  6. Алгоритм виконання у програмному комплексі Gretl
  7. Алгоритм виконання у програмному комплексі SPSS (Statistica)
  8. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  9. Аналіз виробничого травматизму і професійних захворювань в рослинницькому технологічному комплексі
  10. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  11. Архітектура захисту інформації в мережах телекомунікацій
  12. БМД-1 підготовленая до десантування на ПБС-915 (комплексі «Шельф»)




Переглядів: 1186

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробка системи просування в підприємстві | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.134 сек.