МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
Реклама в комплексі маркетингових комунікацій
Реклама - це мистецтво ХХІ століття, наука, форма бізнесу, функція маркетингу, елемент маркетинг-мікс, засіб та функція просування-мікс, поетична форма споживання. Рекламу можна розглядати як функцію комунікації, яка намагається перекласти якість товарів і послуг, а також ідей на мову потреб і запитів споживачів. Мета реклами - підвищити попит на товар, втримати або збільшити частку ринку і забезпечити ефективну роботу підприємства, а також сформувати позитивний імідж товарів і фірми. Реклама повинна вирішувати наступні задачі: · встановити зв'язок з потенційним покупцем, представити йому товар і запропонувати його купити; · створити образ товару; · створити образ підприємства; · реклама покликана почати і завершити торгову операцію; · здійснити позиціювання товару; · забезпечити вихід нового товару на ринок; · забезпечити вихід підприємства на новий ринок або на нові сегменти ринку; · розширити уявлення споживачів про цілі і способи можливого використання товарів. Реклама виконує наступні функції: інформаційну; комунікативну, стимулюючу і таку, що спонукає до певної дії, пропагандистську. Для дослідження реклами студентам необхідно здійснити її класифікацію за певними ознаками (таблиця 7.4).
Таблиця 7.4 – Класифікація реклами
Реклама як процес включає 4 елементи: v 1 елемент. Рекламодавці (виробники, посередники, некомерційні організації, державні організації, приватні особи, політичні діячі). v 2 елемент. Рекламні агентства - посередники, що пропонують послуги рекламодавцям з розробки, підготовки і розміщення реклами v 3 елемент. Засоби реклами - носії, канали, що доставляють рекламні звернення аудиторії. В залежності від засобів реклами виділяють: ü Пряму рекламу: реклама поштою (директ мейл), рекламні матеріали, що особисто вручаються, листівки, інформаційні листи. ü Рекламу в пресі, ü Друковану рекламу (проспекти, каталоги, буклети, плакати, листівки, календарі), ü Екранну рекламу (реклама на телебаченні, в кіно, на відео, на дисплеї), ü Зовнішню рекламу (щити, вітрини). ü Рекламу на радіо, ü Рекламу на транспорті, у транспорті, на талонах міського електротранспорту, ü Рекламу не місці продажу, ü Рекламу на землі, на підлозі, ü Сувенірну рекламу, ü Рекламу в Інтернет. v 4 елемент. Споживачі реклами Теорія і практика виробила і сформулювала закони реклами. У цей час можна виділити 8 законів реклами: 1 закон. Споживач схильний запам'ятовувати з рекламних оголошень щось одне, або один сильний довід, або одну сильну думку. Тому потрібно концентрувати всі елементи реклами в один смисловий фокус, який називається унікальна торгова пропозиція. 2 закон. При однаковій рекламі більш довершений товар вийде переможцем (пріоритет унікальності товару). 3 закон. Реклама стимулює збут хорошого товару і прискорює невдачу поганого. 4 закон. Реклама, яка підкреслює мікроскопічну відмінність, яку покупець не взмозі розпізнати, прискорює невдачу відповідного товару. 5 закон. Якщо товар не служить задоволенню якої-небудь вже існуючої потреби або вже існуючого бажання споживача, то реклама обов'язково провалиться. 6 закон. У рекламі немає нічого неможливого. 7 закон. У рекламі головну роль відіграють не гроші, а ідея. 8 закон. Внаслідок рекламної діяльності покупець купить все, якщо при цьому вдасться його переконати. В Україні у 2003 році прийнято Закон "Про рекламу". Він визначає основні принципи рекламної діяльності в Україні, регулює правові відносини, які виникають в процесі створення, поширення і використання реклами. Розділи Закону "Про рекламу": 1. Загальні положення. 2. Загальні вимоги до реклами. 3. Особливості рекламування деяких видів товарів. 4. Контроль за дотриманням законодавства про рекламу і відповідальність за порушення законодавства. 5. Заключні положення.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|