Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Маркетингова політика комунікацій

 

1. Визначення цільової аудиторії і стану її купівельної готовності, формулювання мети просування, розробка звернення, вибір каналів комунікацій, визначення бюджету на просування, ухвалення рішення про комплекс засобів просування, оцінка комплексу просування – це:

1.1. елементи процесу комунікації;

1.2. етапи процесу комунікації;

1.3. етапи розробки системи просування;

1.4. елементи процесу створення звернення.

 

2. Визначте цілі комунікації (просування):

2.1. забезпечення збуту товарів і послуг;

2.2. створення, покращення, підтримка іміджу підприємства;

2.3. отримання у відповідь реакції, купівля товару, задоволеність покупкою;

2.4. ваш варіант відповіді.

 

3. Вкажіть правильну, на ваш погляд, послідовність дій маркетолога в розробці звернення:

3.1. визначення змісту звернення, його оформлення, вибір джерела звернення;

3.2. визначення змісту звернення, його структури, оформлення звернення, вибір джерела звернення;

3.3. створення заклику, вибір теми, унікальної торгової пропозиції;

3.4. реклама, СТИЗ, особисті продажі, паблік рилейшнз.

 

4. Для передачі повідомлення відправник може користуватися каналами комунікації:

4.1. особистими, неособистими;

4.2. прямими, непрямими;

4.3. вузькими, широкими, подвійними;

4.4. вертикальними, горизонтальними.

 

5. Які методи можуть бути використані при розробці загального бюджету на просування?

5.1. виходячи з наявних коштів, у відсотках до суми продажів, конкурентного паритету;

5.2. від наявних коштів, у відсотках до суми продажів, конкурентного паритету, на основі зростання або зниження в порівнянні з витратами попереднього періоду, на основі цілей і завдань;

5.3. виходячи з цілей і завдань просування;

5.4. ваш варіант відповіді.

 

6. Розробляючи програми просування-мікс, підприємства повинні враховувати такі чинники:

6.1. переваги і недоліки кожного засобу комунікації;

6.2. розмір бюджету на просування;

6.3. види товарів, їх життєвий цикл, тип ринку, споживачів, стан їх купівельної готовності, характеристику підприємства;

6.4. ваш варіант відповіді.

 

7. Встановлення взаєморозуміння і довірчих відносин між підприємством і громадськістю, створення «позитивного іміджу» підприємства, збереження його репутації, створення у співробітників підприємства відчуття відповідальності і зацікавленості в справах підприємства, розширення сфери впливу підприємства засобами пропаганди і реклами – це:

7.1. функції паблік рилейшнз;

7.2. цілі паблік рилейшнз;

7.3. методи паблік рилейшнз;

7.4. етапи паблік рилейшнз.

 

8. Спонсорська діяльність підприємства, що заснована на взаємній із стороною, що спонсорується, вигоді і є інтерактивною формою відносин за допомогою використання реклами, стимулювання збуту, паблік рилейшнз, особистого продажу – це:

8.1. меценатство;

8.2. спонсоринг;

8.3. продукт-плейсмент;

8.4. брендинг.

 

9. Об'єктами ефективного спонсорингу є:

9.1. особа, групи, організації;

9.2. презентації, заходи;

9.3. реклама, СТИЗ, паблік рилейшнз, особистий продаж;

9.4. ваш варіант відповіді.

 

10. Областями застосування спонсорингу є:

10.1. особа, групи, організації;

10.2. презентації, заходи;

10.3. реклама, СТИЗ, паблік рилейшнз, особистий продаж;

10.4. ваш варіант відповіді.

 

11. Форма просування товару за допомогою ефективної інтеграції функції реклами з товаром у кіно-, відео- і телепрограмах з метою поліпшення позиції товару на ринку і забезпечення його комерційного успіху – це:

11.1. продукт-плейсмент;

11.2. родовий плейсмент;

11.3. іміджевий плейсмент;

11.4. інноваційний плейсмент.

 

12. Діяльність щодо розробки, реалізації і управлінню образом марки даного товару, виділеної покупцем серед конкуруючих товарів – це:

12.1. бренд;

12.2. брендинг;

12.3. продукт-плейсмент;

12.4. спонсоринг.

 

13. Прямі комунікації з відібраним певним покупцем, часто у вигляді індивідуалізованого діалогу з метою отримання негайного відгуку або здійснення операції – це:

13.1. особистий продаж;

13.2. прямий маркетинг;

13.3. маркетинг на основі бази даних;

13.4. індивідуальний продаж.

 

14. Процес створення, підтримки і використання баз даних про покупців, а також інших баз даних з метою встановлення контактів з покупцями і здійснення операцій з продажу – це:

14.1. маркетинг на основі бази даних про покупців;

14.2. прямий маркетинг;

14.3. індивідуальний маркетинг;

14.4. телемаркетинг.

 

15. Які форми прямого маркетингу відомі Вам?

15.1. традиційні;

15.2. нові;

15.3. маркетинг по каталогу, телемаркетинг, покупки в інтерактивному режимі;

15.4. ваш варіант відповіді.

 

16. Індивідуальний продаж, прямий маркетинг поштою, маркетинг по каталогу, телефонний маркетинг – це:

16.1. традиційні форми прямого маркетингу;

16.2. нові форми прямого маркетингу;

16.3. види маркетингових комунікацій;

16.4. основні елементи комплексу маркетингових комунікацій.

 

17. Телемаркетинг прямого відгуку, покупки в інтерактивному режимі:

17.1. традиційні форми прямого маркетингу;

17.2. нові форми прямого маркетингу;

17.3. види маркетингових комунікацій;

17.4. основні елементи комплексу маркетингових комунікацій.

 

18. Факсимільна, електронна, голосова пошта – це:

18.1. традиційні форми прямого маркетингу;

18.2. нові форми прямого маркетингу;

18.3. телемаркетинг;

18.4. форми поштової розсилки.

 

19. Інтегрований прямий маркетинг передбачає:

19.1. використання множинних засобів доставки маркетингових повідомлень і багатоступеневих рекламних кампаній;

19.2. використання каналів зв'язку в режимі реального часу і засобів електронної торгівлі;

19.3. використання Інтернет;

19.4. використання комерційних інтерактивних служб.

 

20. Реклама – це:

20.1. неособисте і не оплачуване спонсором стимулювання попиту на товар, послугу або діяльність за допомогою розповсюдження про них комерційно важливих відомостей у пресі, шляхом презентації по радіо, телебаченню, зі сцени;

20.2. будь-яка платна форма неособистого подання і просування товарів, послуг, ідей певним спонсором;

20.3. усне представлення товару в бесіді з потенційними покупцями з метою його продажу;

20.4. короткочасні спонукальні заходи заохочення купівлі або продажу товару, послуги.

 

21. Паблісіті – це:

21.1. будь-яка платна форма неособистого подання і просування товарів, послуг, ідей певним спонсором;

21.2. усне представлення товару в бесіді з потенційними покупцями з метою його продажу;

21.3. короткочасні спонукальні заходи заохочення купівлі або продажу товару, послуги;

21.4. неособисте і не оплачуване спонсором стимулювання попиту на товар, послугу, діяльність за допомогою розповсюдження про них комерційно важливих відомостей у пресі, шляхом презентації по радіо, телебаченню, з сцени.

 

22. Персональні продажі – це:

22.1. неособисте і не оплачуване спонсором стимулювання попиту на товар, послугу або діяльність за допомогою розповсюдження про них комерційно важливих відомостей у пресі, шляхом презентації по радіо, телебаченню, з сцени;

22.2. будь-яка платна форма неособистого подання і просування товарів, послуг, ідей певним спонсором;

22.3. усне представлення товару в бесіді з потенційними покупцями з метою його продажу;

22.4. короткочасні спонукальні заходи заохочення купівлі або продажу товару, послуги.

 

23. Стимулювання збуту – це:

23.1. усне представлення товару в бесіді з потенційними покупцями з метою його продажу;

23.2. короткочасні спонукальні заходи заохочення купівлі або продажу товару, послуги;

23.3. будь-яка платна форма неособистого подання і просування товарів, послуг, ідей певним спонсором;

23.4. неособисте і не оплачуване спонсором стимулювання попиту на товар, послугу або діяльність за допомогою розповсюдження про них комерційно важливих відомостей у пресі, шляхом презентації по радіо, телебаченню, з сцени.

 

24. Паблік рилейшнз – це:

24.1. усне представлення товару в бесіді з потенційними покупцями;

24.2. система зв'язків з громадськістю, пресою, виборними організаціями;

24.3. будь-яка платна інформація неособистого подання і просування товарів;

24.4. спонукальні заходи заохочення покупки або продажу товарів.

 

25. СТИЗ – це:

25.1. форма подання і просування товару;

25.2. безкоштовне розповсюдження зразків товару у розрахунку на велику купівлю товару;

25.3. надання знижок з продажної ціни;

25.4. набір різних методів стимулюючого впливу на покупців, посередників, продавців.

 

26. Які характеристики і особливості властиві рекламі?

26.1. особистий характер, встановлення відносин, спонукання до реакції у відповідь;

26.2. привабливість і інформативність, спонукання і запрошення до здійснення покупки;

26.3. достовірність, широке охоплення покупців і кидається у вічі;

26.4. суспільний характер, спроможність до умовляння, експресивність і знеособленість.

 

27. Які характеристики і особливості властиві пропаганді?

27.1. особистий характер, встановлення відносин, спонукання до реакції у відповідь;

27.2. привабливість і інформативність, спонукання і запрошення до здійснення покупки;

27.3. достовірність, широке охоплення покупців і кидається у вічі;

27.4. суспільний характер, спроможність до умовляння, експресивність і знеособленість.

 

28. Які характерні якості має стимулювання збуту?

28.1. особистий характер, встановлення відносин, спонукання до реакції у відповідь;

28.2. привабливість і інформативність, спонукання і запрошення до здійснення покупки;

28.3. достовірність, широке охоплення покупців і кидається у вічі;

28.4. суспільний характер, спроможність до умовляння, експресивність, знеособленість.

 

29. Характерними особливостями особистого продажу є:

29.1. особистий характер, встановлення відносин, спонукання до реакції у відповідь;

29.2. привабливість і інформативність, спонукання і запрошення до здійснення покупки;

29.3. достовірність, широке охоплення покупців і кидається у вічі;

29.4. суспільний характер, спроможність до умовляння, експресивність і знеособленість.

 

30. Комплекс маркетингових комунікацій складається з таких основних засобів впливу, як:

30.1. формування попиту, реклама, особистий продаж;

30.2. реклама, пропаганда, паблік рилейшнз, особистий продаж, стимулювання збуту, прямий маркетинг;

30.3. відправник, одержувач, кодування, зворотний зв'язок;

30.4. знання, розташування, перевага, покупка.

 

31. Якщо предметом реклами є товари, то розрізняють наступні її види:

31.1. товарна, конкурентна, порівняльна, престижна, пропагандистська;

31.2. товарна, корпоративна;

31.3. товарна, конкурентна, порівняльна;

31.4. престижна, пропагандистська.

 

32. Вид реклами за способом вираження:

32.1. жорстка, м'яка;

32.2. інформативна, підкріплююча, порівняльна;

32.3. умовляюча, нагадуюча, підкріплююча;

32.4. інформативна, умовляюча, нагадуюча, підкріплююча.

 

33. Види реклами залежно від встановлених цілей:

33.1. жорстка, м'яка, інформативна;

33.2. інформативна, підкріплююча, порівняльна;

33.3. умовляюча, підкріплююча, нагадуюча;

33.4. інформативна, умовляюча, нагадуюча, підкріплююча.

 

34. Характеристики реклами, що забезпечують привертання уваги - це:

34.1. інтенсивність, унікальність, рух;

34.2. повторюваність, контрастність, стислість;

34.3. все перераховане;

34.4. серед вказаних немає вірної відповіді.

 

35. Просування виконує наступні функції:

35.1. створює імідж підприємства і його товарів, послуг, інформує споживачів про товари і зберігає їх популярність;

35.2. породжує пізнавання нових товарів, інформує покупців про місце і час придбання товарів, обгрунтовує ціни товарів;

35.3. створює зацікавленість учасників розподілу товару в успішній реалізації товарів;

35.4. все перераховане.

 

36. На ваш погляд вислів: «В результаті рекламної діяльності покупець придбає все, якщо при цьому його вдається переконати» - це:

36.1. закон реклами;

36.2. послідовність відчуттів і емоцій;

36.3. відмінна риса реклами;

36.4. закон унікальної торгової пропозиції.

 

37. На ваш погляд вислів: «У рекламі немає нічого неможливого» - це:

37.1. закон реклами;

37.2. відмінна риса реклами;

37.3. думка рекламіста;

37.4. закон унікальної торгової пропозиції.

 

38. Форма комунікації, яка намагається перекласти якість товарів і послуг, а також ідеї мовою потреб і запитів споживача - це:

38.1. стимулювання попиту, потреб;

38.2. реклама;

38.3. «паблік рилейшнз»;

38.4. пропаганда.

 

39. «Директ мейл» – це:

39.1. рекламні матеріали, що особисто вручаються;

39.2. друкована реклама;

39.3. пряма поштова розсилка рекламних матеріалів;

39.4. реклама на місці продажу.

 

40. На якій стадії ЖЦТ реклама повинна формувати добру пам'ять про товар?

40.1. впровадження на ринок;

40.2. зростання;

40.3. зрілості, насичення;

40.4. спаду.



Читайте також:

  1. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  2. V розділ. Товарна політика підприємства
  3. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  4. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  5. VIII. Маркетингова політика комунікацій.
  6. Аграрна політика
  7. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  8. Активна і пасивна державна політика.
  9. Активна політика зайнятості
  10. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  11. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  12. Антиінфляційна державна політика




Переглядів: 1194

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Змістовий модуль 3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.