МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Маркетингова цінова політика
Ситуація № 36
Корпорація «ОЛІМП» — один з найбільших в Україні виробників алкогольних напоїв. На сьогоднішній день «ОЛІМП» займає упевнені позиції в п'ятірці лідерів алкогольного ринку країни, випускаючи продукцію під торговельними марками «Олімп», «5 крапель», «Бiленька», «Вдала», «Приватна колекцiя», Russian Shot, «ЖЗЛ», «Марсель», «Вінко», Fantasy, SAMBA, «Ювента» і «925». Лікеро-горільчані вироби торговельних марок «Олімп», «5 крапель» і «Вдала» виробляються на Донецькому лікеро-горільчаному заводі «Лік» — молодому сучасному підприємстві, обладнаному за останнім словом техніки. Кращі в Україні лінії розливу, найсучасніше устаткування лабораторії, ретельна водопідготовка, найтонша потрійна фільтрація продукту й автоматичний контроль якості на всіх етапах виробничого процесу є запорукою стабільно високої якості продукції, що випускається. Корпорація «ОЛІМП» у процесі здійснення своєї діяльності постійно використовує стратегію інновацій, про що говорить виробництво усе більш нових товарів. Однак попит на ці товари, незважаючи на переваги, залишається на низькому рівні, що обумовлює необхідність формування попиту на нові товари підприємства, використовуючи маркетингові методи. У зв`язку з цим визначте, які цінові стратегії підприємству доцільно застосовувати для традиційної і нової продукції.
Ситуація № 37
Фірма "ЮКО" є єдиною фірмою на Сході України, що досконально опанувала обидві технології декоративного світла з динамічними кольоровими ефектами, а також розробила власну систему підсвічування, що представляє синтез технологій Fiber Optic lighting і LEDs. Ця система використовується фахівцями при розписі інтер'єру і при створенні "оживлених" картин. Фірма "ЮКО" є шанувальницею всесвітньо відомої австрійської фірми SWAROVSKI і пропонує клієнтам як оптико-волоконні системи висвітлення SWAROVSKI, так і різноманітні світильники, вишукані панелі, вітражі, дзеркала зі стразами з кольорового кришталю, що додають пишноту будь-якому інтер'єрові. Розміщення замовлення на виготовлення подібних виробів у фірмі "ЮКО" гарантує Вам найкоротший шлях від розробки ексклюзивного дизайну до реального утілення Вашої мрії у Вас в інтер'єрі. В зв`язку з цим обґрунтуйте мету цінової політики підприємства. Дайте рекомендації щодо вибору методу маркетингового ціноутворення на підприємстві.
Ситуація № 38
Керівництвом ТД „Литва” ухвалене рішення про закупівлю елітних наборів офісних меблів „Лексус”. Прийняттю даного рішення передувало проведення фахівцями підприємства маркетингових досліджень. Так, було встановлено, що відносно даного товару у м. Донецьку існує обмежена кількість конкурентів. Вкажіть, який вид цінової стратегії доцільно використати ТД „Литва” відносно набору офісних меблів „Лексус”. Поясніть свій вибір.
Ситуація № 39
В таблиці 13 представлені результати дослідження стану попиту на різні товарні групи підприємства та рівня цін конкурентів на них. Таблиця 13 – Стан попиту на товари підприємства та рівень цін конкурентів на них
Виходячи з інформації таблиці, розробіть цінові стратегії для традиційних, нових і удосконалених (модернізованих) товарів підприємства.
Ситуація № 40
За результатами аналізу цінової чутливості споживачів, проведеного працівниками комерційного відділу ЗАТ „Фірма Меблі” було встановлене наступне: - коефіцієнт еластичності попиту за ціною на набори м’яких меблів „Бернд” (постачальник – ТОВ „Киянка”, м. Львів) складає 0,85; - коефіцієнт цінової еластичності попиту на набори меблів для спальні „Аліна” (постачальник – Артемівська меблева фабрика) складає 2,3; - коефіцієнт еластичності попиту за ціною на набори меблів для кухні „Асторія” (постачальник – СП „Супермаш”, м.Київ) складає 1. Для вирішення ситуації визначте види попиту на вищезазначені товари в залежності від величини коефіцієнту еластичності попиту за ціною. Які управлінські рішення відносно зміни рівня цін на набір м’яких меблів „Бернд”, набір меблів для спальні „Аліна”, набір меблів для кухні „Асторія” потрібно прийняти у підприємстві? Якими повинні бути очікувані наслідки даних управлінських рішень?
Ситуація № 41
ЗАТ "Донецький ЦУМ" здебільшого використовує вільне ціноутворення, але іноді підприємство має зобов’язання перед своїми постачальниками щодо використання рекомендованої роздрібної ціни. Майже всі товари підприємства є традиційними, частково модифікованими, що позбавляє ЗАТ "Донецький ЦУМ" можливості використання цінових стратегій щодо нових товарів, які є найбільш прибутковими. Цінова політика ЗАТ "Донецький ЦУМ" проводиться безсистемно та не завжди кваліфіковано, що пояснюється наступним: ціна використовується без зв’язку з іншими елементами маркетингу; ціни не адаптовані до змін ринкової ситуації; часто використовується витратний метод. Підприємство недостатньо використовує знижки: тільки сезонні та при виведенні товару з асортименту. Не приділяється увага знижкам на нові продукти, знижкам при акціях, поверненнях, ціновим стимулам, психологічним цінам. ЗАТ "Донецький ЦУМ" не пов’язує цінову політику з загальною стратегією розвитку підприємства. Охарактеризуйте цінову політику підприємства, визначте її сильні та слабкі сторони.
Ситуація № 42
Дані спостережень про попит на відеомагнітофони марки “Samsung”, що реалізуються у ТОВ ТД „Побут техніка”, залежно від ціни представлені у таблиці 14. На основі наведеної інформації проведіть дослідження еластичності попиту до ціни на конкретний товар, побудуйте графік кривої попиту на товар та розробіть рекомендації щодо формування цінової політики на даний товар. Таблиця 14 – Дані спостережень про попит на відеомагнітофони “Samsung” залежно від ціни
Ситуація № 43
Проаналізуйте дані спостереження попиту на лотерейні квитки банку «Фінанси і кредит» у залежності від ціни, побудуйте графік кривої попиту, розрахуйте коефіцієнт еластичності попиту і дайте рекомендації з формування цінової політики за даними, наведеними у таблиці 15. Таблиця 15 – Попит на лотерейні квитки банку «Фінанси і кредит»
Ситуація № 44
Середня ціна на туристичні набори в серпні поточного року склала 400 грн, у грудні поточного року – 200 грн. При цьому реалізація зменшилася з 50 до 10 шт. Очікується, що в квітні наступного року середня ціна зросте до 300 грн. На основі цієї інформації розрахуйте коефіцієнт еластичності попиту за ціною. Використовуючи коефіцієнт еластичності, спрогнозуйте попит у квітні.
Ситуація № 45
ТОВ „Фокстрот” в червні поточного року закупило велику партію холодильників „Атлант” різних модифікацій. При встановленні ціни на даний товар використовувався витратний метод ціноутворення. Аналіз, проведений працівниками відділу маркетингу, показав, що споживачі визначають невідповідність у співвідношенні „ціна-якість” на даний товар. Це обумовило низькі показники обсягу збуту холодильників „Атлант” у підприємстві. Вкажіть, які помилки в ціноутворенні призвели до виникнення труднощів зі збутом товарів. Які методи ціноутворення, з Вашої точки зору, доцільно було б використати відносно холодильників „Атлант”?
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|