МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант 261. Задане натуральне число N . Одержати дійсну матрицю Aij , для якої Аij = 1/( i + j ) , де i, j = 1,2,3, ... , N . 2. Задана матриця M*N . Стовпець, в якому знаходиться мінімальний елемент переставити на перше місце. 3. Задана квадратна матриця N*N . Підрахувати середнє арифметичне додатних елементів 1) вище побічної діагоналі; 2) нижче побічної діагоналі; 3) двох з вказаних вище випадків.
Варіант 27 1. Одержати цілочисельну матрицю Aij , для якої Аij = i + 2* j , де i, j = 1,2,3, ... , 12 . 2. Задана матриця M*N . Рядок з максимальною кількістю парних елементів треба переставити на перше місце. 3. Задана квадратна матриця N*N . Підрахувати суму від‘ємних елементів 1) вище побічної діагоналі; 2) нижче побічної діагоналі; 3) двох з вказаних вище випадків.
Bapiaнт 28 1. Задані дійсні числа А1 , А2 , ... , А10 та В1 , В2 , ... , В10 , де i, j = 1,2, ... , 10 .Одержати матрицю Сij , для якої Сij = Aj /( 1 + АВS ( Bj )) . 2. Знайти максимальне з чисел, які зустрічаються в заданій матриці більше одного разу. 3. Задана квадратна матриця N*N цілих чисел. Підрахувати добуток парних елементів 1) рядках, які починаються з від‘ємних елементів; 2) рядках, які починаються з додатних елементів; 3) двох з вказаних вище випадків.
Варіант 29 1. Задані цілі числа А1 , A2 , А3 , А4 . Одержати матрицю цілих чисел Bij , для якої Bij = 2*Ai + 3*Aj , де i, j = 1,2,3,4 . 2. Задана матриця M*N . Рядки, в яких знаходиться більше ніж два однакових елемента, записати в зворотному порядку. 3. Задана квадратна матриця N*N . Підрахувати добуток додатних елементів в 1) стовпцях, які починаються з додатних елементів; 2) стовпцях, які починаються з від‘ємних елементів; 3) двох з вказаних вище випадків.
Варіант 30 1. Задані цілі числа А1 , A2 , А3 , А4 . Одержати матрицю цілих чисел Bij , для якої Bij = Ai * Aj , де i, j = 1,2,3,4 . 2. Знайти мінімальне з чисел, які зустрічаються в заданій матриці більше трьох разів. 3. Задана квадратна матриця N*N . Підрахувати середнє геометричне від‘ємних елементів в 1) рядках, які починаються з від‘ємних елементів; 2) рядках, які починаються з додатних елементів; 3) двох з вказаних вище випадків.
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ 3.1 Дати означення поняття „Одновимірний масив”. 3.2 Як позначається кожен об‘єкт масиву? 3.3 Як задається одновимірний масив у програмному коді? 3.4 Що таке номер(індекс) змінної масиву? 3.5 Призначення оператора Redim . 3.6 Дайте означення поняття „Матриця”. 3.7 Як позначається кожен об‘єкт двовимірного масиву? 3.8 Що означають перший та другий індекси в кожному елементі матриці? 3.9 Як організувати ввід і вивід усіх елементів двовимірного масиву? 3.10 За яким індексом треба організувати зовнішній цикл для розрахунків в кожному стовпці?
ЗРАЗОК ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ Загальні відомості Читайте також:
|
||||||||
|