МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розрахункова схема мостаНаказом Федерального агентства по технічному регулюванню і метрології від 24 вересня 2007 р. № 250-ст введений в дію ГОСТ Р 52748-2007 «Дороги автомобільні загального користування. Нормативні навантаження, розрахункові схеми вантаження і габарити наближення» [5], який встановив нові значення нормативних значень навантажень від автотранспортних засобів для автомобільних доріг загального користування. В порівнянні з скасованими, ці значення збільшилися на 27…28%. У зв'язку з цим, застосування балок пролітної будови типового проекту серії 3.503.І-81 можливо в наступних варіантах: зменшення прольоту балок, що дозволить використовувати типову опалубку при виготовленні балок і типові схеми поперечного перерізу пролітної будови; збільшення кількості балок в пролітній будові із зменшенням ширини монолітних ділянок, що дозволить використовувати типові балки пролітної будови. Формування розрахункової схеми пролітної будови моста для розрахунку в програмному комплексі «Лира» Необхідно створити розрахункову схему для пролітної будови моста з п'яти залізобетонних балок прольотом 24 м - 2,5 м = 21,5 м - проліт зменшений на 2,5 м в порівнянні з типовим значенням (перший варіант). Тоді розрахунковий проліт (відстань між осями опорних частин балки) складе 21,5 м - 2 × 0,3 м = 20,9 м, де 0,3 м - відстань від краю балки до осі опорної частини. Відстань між осями балок пролітної будови 2,1 м, відстань від осі крайньої балки до краю звісу плитної частини 1,05 м. Розрахункова схема пролітної будови моста є ідеалізованою математичною моделлю, яка застосовується при реалізації методу кінцевих елементів (МКЕ), в якому конструкція представляється у вигляді сукупності стрижньових, плоских або об'ємних кінцевих елементів, що мають загальні точки - вузли. Чим більше кінцевих елементів матиме розрахункова схема, тим точніше будуть результати розрахунку. На цю модель накладають ряд обмежень, що імітують умови закріплення, з'єднання окремих частин, матеріал конструкції, вид армування тощо. Задають навантаження і поєднання навантажень, що діють на конструкцію. Результатом рішення задачі методом переміщень є зусилля, напруги і переміщення в елементах конструкцій, а також дані по армуванню елементів. При формуванні розрахункової схеми пролітної будови моста в програмному комплексі (ПК) «Ліра» необхідно виконати описані нижче етапи. Читайте також:
|
||||||||
|