МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Навантаження на пролітну будову мостаНавантаження і дії ділять на постійні і тимчасові [3]. До постійнихнавантажень і дій відносять: власна вага конструкцій; дія попередньої напруги (зокрема регулювання зусиль); тиск грунту від ваги насипу; гідростатичний тиск; дія усадки і повзучості бетону; дія осідання грунту. Тимчасовінавантаження і дії діляться на дві групи: 1) Від рухомого складу і пішоходів: вертикальні навантаження; тиск грунту від рухомого складу; горизонтальне поперечне навантаження від відцентрової сили; горизонтальні поперечні удари рухомого складу; горизонтальне подовжнє навантаження від гальмування або сили тяги. 2) Інші: вітрове навантаження; льодове навантаження; навантаження від навалювання судів; температурні кліматичні дії; дія морозного пучення грунту; будівельні навантаження; сейсмічні. Частина навантажень сприймається безпосередньо пролітною будовою і передається на опори, частина навантажень може впливати на пролітну будову через опори або не робити на пролітну будову помітного впливу, залежно від конструктивної схеми моста. У нашому випадку приймемо наступні допущення: а) дія попереднього напруження, а також усадки і повзучості бетону не враховуватимемо у зв'язку з тим, що конструкція пролітної будови є збірно-монолітною і вмонтовується з готових балок; б) оскільки конструктивна схема пролітної будови розрізна балочна (статично визначна), не враховуватимемо навантаження, що передаються на пролітну будову опорами, - тиск грунту від ваги насипу, тиск грунту від рухомого складу, гідростатичний тиск, дію осідання грунту, льодове навантаження, навантаження від навалювання судів і дію морозного пучення грунту; також не враховуватимемо температурні кліматичні дії; в) у зв'язку з тим, що міст має велику жорсткість у вертикальній площині уздовж своєї осі, а пролітна будова має велику жорсткість в горизонтальній площині, не враховуватимемо вітрове навантаження, горизонтальне поперечне навантаження від відцентрової сили, горизонтальні поперечні удари рухомого складу і горизонтальне подовжнє навантаження від гальмування або сили тяги; г) приймемо, що будівельні і сейсмічні навантаження відсутні. Таким чином, виконаємо розрахунок пролітної будови тільки на два види навантажень: постійне навантаження від власної ваги конструкцій і тимчасове вертикальне навантаження від рухомого складу і пішоходів. Читайте також:
|
||||||||
|