Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Початкові дані

МІнІстерство ОСВІТИ і науки України

Національний університет "Львівська політехніка"

РОЗРАХУНОК ПРОЛІТНОЇ БУДОВИ БАЛОЧНОГО РОЗРІЗНОГО
ЗАЛІЗОБЕТОННОГО МОСТА

Методичні вказівки

до лабораторних робіт

для студентів базового напряму <<Номер і назва напряму>>

cпеціальності <<Назва спеціальності>>

Затверджено

на засіданні кафедри

<<Назва Кафедри>>.

Протокол № 14 від 5.03.2010

Львів 2013

<<НАЗВА МЕТОДИЧКИ>>.Методичні вказівки до лабораторних робітдля студентів базового напряму <<Номер і назва напряму>> спеціальності <<Назва спеціальності>>/ Укл. A – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2013. – 39 с.

 

 

Укладач: A, канд. техн. наук, доц.

 

Відповідальний за випуск: Прізвище, Ініціали., д-р техн. наук, проф.

 

 

 
 
 


Рецензенти: Прізвище, Ініціали., канд. техн. наук, доц.

 

Прізвище, Ініціали., канд. техн. наук, доц.

 


У навчальному посібнику приведений приклад розрахунку балочної пролітної будови моста з використанням програмного комплексу «Ліра». Навчальний посібник призначений для студентів спеціальності 66666666666 «МТТ».

 


ВСТУП

Навчальний посібник є складовою частиною методичного забезпечення навчальної дисципліни «АПТС» і призначено для студентів спеціальності 5555555555 «МТТ».

Дана допомога не виключає і не замінює підручник або норми, а припускає додаткове їх використання для успішного освоєння дисципліни

Допомога орієнтована на практичне застосування студентами і надає допомогу при статичному розрахунку пролітної будови балочного розрізного залізобетонного моста.

РОЗРАХУНОК БАЛОЧНОЇ ПРОЛІТНОЇ БУДОВИ МОСТА

Постановка завдання

Потрібно виконати статичний розрахунок пролітної будови балочного розрізного залізобетонного моста на дію постійних і тимчасових навантажень. Статичним розрахунком визначити зусилля і переміщення від нормативних і розрахункових значень навантажень, що виникають в пролітній будові.

Початкові дані

Матеріал балки пролітної будови: бетон класу В35, подовжня напружувана арматура класу В-ІІ, ненапружувана арматура класу А-ІІІ [3].

Даний міст розташовується на автомобільній дорозі загального користування IV категорії згідно [4].

Згідно класифікації, приведеної в табл. 1 [5], габарит моста Г-8, тобто міст має ширину проїзної частини 6 м, до країв якої примикають смуги безпеки, кожна шириною по 1 м.

До їздового полотна шириною 6 + 2 × 1 = 8 м примикають тротуари шириною по 1 м для руху пішоходів.

Пролітна будова моста виконана з п'яти попередньо напружених балок таврового перерізу висотою 1,23 м. Конструктивна схема пролітної будови розрізна бездіафрагмова.

Об'єднання балок пролітної будови проводиться замонолічуванням швів петлевого стику, який сполучає полиці примикаючих балок уздовж всього прольоту. Для цього проміжні балки мають випуски арматури з двох сторін на бічних поверхнях звісів верхньої полиці. Крайні балки мають випуски з одного боку для зв'язку з проміжними балками.

На крайніх балках пролітної будови розташовуються тротуарні блоки з бордюром. Кріплення тротуарних блоків до балок проводять за допомогою зварки заставних деталей.


Читайте також:

  1. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.
  2. Відчуття, сприймання як початкові рівні пізнання
  3. Закони комутації й початкові умови
  4. Зовнішня політика СРСР: зміцнення геостратегічних позицій у початковій фазі війни
  5. Інтерактивні технології в початковій школі
  6. Комплексна діагностика дошкільної зрілості як головної умови успішного навчання дитини в початковій школі.
  7. Мета і завдання предмету образотворче мистецтво в початковій школі
  8. Організаційні форми навчання у початковій школі.
  9. Пожеж у початковій стадії їх розвитку силами персоналу об’єктів
  10. Початкові відомості
  11. Початкові відомості про двополюсники
  12. Початкові відомості про хвилі




Переглядів: 232

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Навантаження на пролітну будову моста

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.