Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Будову амортизатора

Рама

Несучі системи мости і підвіски

Рама і ресорна підвіска автомобіля ГАЗ-5З А:
1 — буфер; 2 — поздовжня балка (лонжерон); 3 — кронштейн запасного колеса; 4 — поперечні балки (поперечини); 5 — буксирмніі пристрій; 6- кронштейн ресори; 7 і 12— задня і передня ресори; 8 - додатком ресора (підресорник); 9— картер заднього моста; 10 і 11 — стрем'янка і хомутик ресори; ІЗ — передня вісьРама— несуча система автомобіля, до якої кріпляться усі його агрегати і вузли. Рама автомобіля ГАЗ-53А складається з двох поздовжніх балок 2, з'єднаних між собою поперечними балками 4. Балки виготовляють із сталі коритоподібного профілю змінного перерізу. До передніх поперечних балок кріплять двигун, до поздовжніх — кронштейни в для кріплення ресор підвіски. На рамі також є кронштейни рульового механізму і кріплення кабіни. Кронштейни крил, паливного бака, акумуляторної батареї пригвинчують до рами болтами. На кронштейнах передньої частини рами кріплять болтами буфер 1, а в середній її частині — кронштейн 3 запасного колеса. На останній поперечині задньої частини рами встановлено буксирний пристрій 5. В автомобілів-самоскидів і автомобілів-тягачів рами не мають буксирного пристрою. На рамі, що не мають буксирного пристрою, встановлено петлі, призначені тільки для короткочасного буксирування автомобіля, а не для роботи з причепом.
У легкового автомобіля ГАЗ-24 «Волга» замість рами використовують несучий кузоз. ¥ автомобілях з несучим кузовом для кріплення двигуна, радіатора, переднього моста, підвіски і рульового механізму застосовують коротку раму (підрамник), жорстко приєднану до передньої частини основи кузова.
Автобуси здебільшого мають цільнометалеві кузеви вагонного типу а несучою основою і каркасом. Жорстка основа кузова замінює раму.
Передній міст автомобіля ГАЗ-53А Передній міст автомобіля ГАЗ-53А:
а — деталі моста; б — деталі маточини колеса; в — рульова трапеція; 1 — поворотні цапфи; 2 — балка передньої осі; З — бронзова втулка цапфи; 4 — шворні; 5 — гальмовий барабан; 6 — корончаста гайка; 7 —- підшипники; 8 — маточина; 9 — колесо; 10 — поворотні важелі; 11- поперечна рульова тяга

Передній міст автомобіля ГАЗ-53А складається з балки 2 фасонного профілю, в якій на нерухомо закріплених шворнях 4 встановлюють поворотні цапфи (кулаки) 1. У провушини кулака запресовано втулки 3, які зменшують тертя із шворнем. На конічних роликових підшипниках поворотних цапф установлюють маточини 8 коліс 9, до яких кріплять гальмові барабани 5 і диски з ободами і шинами. Обидві поворотні цапфи з'єднані між собою поперечною рульовою тягою 11. Це дає можливість, повертаючи одне переднє колесо, погоджено повертати і друге. Відстань між шворнями, розміри поворотних важелів 10 і поперечної рульової тяги 11 вибирають так, що вони утворюють так звану рульову трапецію. Від неї залежить правильність руху автомобіля під час повороту.

Маточина переднього колеса автомобіля ЗИЛ-130:
1 — гайка; 2— конічні роликові підшипники; 3— маточина; 4 — ковпакАналогічну будову має передній міст автомобіля ЗИЛ-130. Маточини передніх коліс автомобіля ЗЙЛ-130 встановлено надвох конічних роликових підшипниках, кріпляться вони гайками, які потім стопорять і закривають ковпаками.Підвіска переднього моста автомобіля ГАЗ-53А змонтована на поздовжніх ресорах, які пом'якшують поштовхи, що виникають унаслідок нерівності доріг. Кожна ресора складається із стальних листів різної довжини, які з'єднані стяжним болтом. Середню частину ресори кріплять до балки моста за допомогою стрем'янок. До кінців двох найдовших (корінних) листів приклепують штамповані чашки, які утворюють опорні поверхні для гумових подушок. Кінці ресор разом з гумовими подушками затискують у кронштейни 6, приклепані до рами. Довжина ресори змінюється під час прогинання за рахунок переміщення (ковзання) її заднього кінця між верхньою і нижньою подушками кронштейна. Хомутики, встановлені вздовж ресори, утримують її листи від розходження.


Задня підвіска автомобіля ГАЗ-53А:1- болт кришок кронштейнів, 2 і 20 - кришки переднього і заднього кронштейну, 3, 5 і 7 - гумові подушки 4,6,18,19 опорні чашки передньогоі заднього кінця ресори, 8,17 передній й задній кронштейн задньої ресори, 9- гумова подушка додаткової ресори, 10 кронштейн додаткової ресори, 11- накладки, 12- стрем'янка, 13- додаткова задня ресора, 21 основна задня ресора, 23- гайки стрем'янокПередня підвіска автомобіля ЗИЛ-130 також змонтована за допомогою ресор, на передніх кінцях яких прикріплені знімні подушки, якими ресори кріпляться до рами за допомогою пальців. Задні кінці ресор спираються на подушку і при зміні довжини ковзають по ній.
Задні листові ресори автомобіля ГАЗ-53А мають додаткові ресори (підресорники), які розміщені вздовж лонжеронів рами. Основні ресори і підресорники симетричні. Усі листи ресори і підресорника з'єднані в середній частині центровими стяжними болтами 14 і 16. Крім того, основна ресора стягнута чотирма хомутиками, а підресорники — двома хомутиками, які запобігають їх бічному зміщенню. Ресорні кронштейни 8 і 17 основної ресори вилиті з ковкого чавуну, не взаємозамінні з кронштейнами передньої ресори. Підресорник 13 розміщений над основною ресорою 21. Між ними є лита чавунна прокладка 15. Підресорник 13 під час роботи кінцями верхніх листів спирається на гумові подушки 9, пригвинчені до литих чавунних кронштейнів 10, які прикріплені до вертикальної стінки лонжеронів рами.
Задня підвіска автомобіля ЗИЛ-130:1— стрем'янка вушка ресори; 2 — стрем'янка ресори; З — підресорник; 4 — ресораЗадні ресори автомобіля ЗИЛ-130 мають таку саму будову, що й в автомобіля ГАЗ-53А, але замість стяжного болта в листах ресор виштамповані виступи і заглиблення, які перешкоджають переміщенню листів ресор під час роботи. Описану підвіску, що називається залежною, застосовують на вантажних автомобілях, де необхідні проста будова і міцність.
Задні ресори автомобіля ГАЗ-24 «Волга» передніми кінцями кріпляться до кронштейна з гумовою втулкою, а задні кінці, щоб ресори могли подовжуватися,— до днища кузова за допомогою серги і двох пальців з гумовими втулками.
Ресори кріплять до кожухів ведучих мостів або до осі стрем'янками. Ресори пом'якшують поштовхи, які передаються на нерівній дорозі від коліс до кузови, нле після кожного поштовху спричиняють вертикальні коливання кузова. Ці коливання гасять телескопічні амортизатори двосторонньої дії. У вантажних автомобілях амортизатори встановлюють у підвісці переднього моста, в легкових — у підвісках обох мостів

Розріз амортизатори автомобіля ГАЗ-53А:

1 — нижня провушина; 2 — корпус клапана стиску; 3 — впускний клапан; 4 — циліндр; 5 — резервуар; 6— клапан стиску; 7—поршень; 8 — клапан віддачі; 9 — чавунне кільце поршня; 10 — перепускний клапан; 11 — кожух; 12 — шток; 13 — напрямна втулка; 14 — гумове кільце; 15 і 17 — гумові кільця ущільнення циліндра амортизатора; 16 — пружина сальника; 18 — стопорна шайба; 19 — гумовий сальник; 20 — повстяний сальник; 21 — гайка; 22 — фіброва шайба; 23 — гумовий сальник; 24 — обойма сальника; 25 — верхня провушина; 26 — стальна прокладка; 27 — отвір в поршні


Читайте також:

  1. Будова атомів та хімічний зв’язок між атомами визначають будову сполук, а отже і їх фізичні та хімічні властивості.
  2. Вбудовування об’єктів
  3. Вибудовування ДС зв’язків зі споживачами як фактор зростання
  4. Виникнення Народного Руху України за перебудову. Роль цієї організації у розвиткові політичних подій в республіці протягом 1989-1991 р.
  5. Вироблення початкових уявлень про речення і його будову
  6. Завдання приватизації: забезпечення підвищення соціально-економічної ефективності виробництва, залучення коштів на структурну перебудову економіки.
  7. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО БУДОВУ ЗЕМЛІ ТА ГІРСЬКІ ПОРОДИ
  8. Загальні уявлення про будову клітин прокаріотів та еукаріотів
  9. Конкурсні проекти на відбудову Хрещатика.
  10. Короткі дані про будову атома
  11. Найважливіші відомості про будову і розвиток Всесвіту




Переглядів: 1984

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технічне обслуговування головної передачі, диференціала ведучого моста | Будова колес і шин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.