Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Етап 13. Складання індивідуального тексту

Основою розповіді екскурсовода є індивідуальний текст. Такий текст кожний екскурсовод складає самостійно. Даний етап передбачає написання студентом вступної частини, основного тексту та заключної частини екскурсії з логічним переходом від однієї підтеми до іншої з пропонованого контрольного тексту.

Загальні вимоги до написання тексту:

- чіткість побудови та конкретність викладання;

- логічно-послідовне викладання матеріалу;

- доказовість аргументації та доказовість висновків;

- наочність.

Зібраний, опрацьований та систематизований матеріал студент розподіляє за окремими підтемами екскурсії. Загальний обсяг роботи становить – 10-15 сторінок, з них: текст вступу - 1 стор., текст основної частини – 5-7 стор., висновків – 1 стор.

 

Етап 14. Прийом (здача екскурсії)

При позитивній оцінці контрольного тексту й методичної розробки екскурсії, а також при наявності укомплектованого «портфеля екскурсовода» і карти-схеми маршруту призначається дата прийому (здачі) нової екскурсії. У прийомі (здачі) екскурсії беруть участь усі студенти, які працювали над створенням екскурсії. Прийом (здача) екскурсії має діловий характер, проводиться у формі творчої дискусії, обміну думками, виявлення недоліків. Учасники прийому екскурсії повинні бути попередньо ознайомлені з усіма необхідними документами екскурсії.

 

Етап 15. Затвердження екскурсії

При позитивному висновку про контрольний текст і методичну розробку видається наказ про затвердження нової екскурсійної теми й списку студентів, допущених до її проведення.

До роботи допускаються студенти, які брали активну участь у розробці теми й прослуховаванні на маршруті або в ході співбесіди.

 

 

ОБОВ’ЯЗКОВА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗА ТЕМОЮ ЕКСКУРСІЇ

Підготовка нової екскурсійної теми є складним процесом. Ця робота вважається завершеною, коли підготовленими будуть всі необхідні документи.

Документація по екскурсійних темах зберігається в методичному кабінеті.

1. Технологічна карта екскурсії.

2. Схема (карта) маршруту.

3. Картки (паспорта) об’єктів, включених у маршрут.

4. Контрольний текст екскурсії.

5. Індивідуальні тексти екскурсоводів.

6. «Портфель екскурсовода».

7. Матеріали екскурсії.

8. Список екскурсоводів які допущені до проводення екскурсії по темі.

9. Список літератури з теми.

 

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  3. III. Аудіювання тексту з метою розуміння
  4. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  5. III.4 Форматування тексту.
  6. TRichEdit - введення і відображення тексту
  7. А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)
  8. Автоматизація зведеного обліку та складання звітності засобами універсального програмного продукту
  9. Б) Комплексне складання таблиць (За підручником Рівкінд Ф.М.)
  10. Бонітування ґрунтів: діагностичні ознаки та складання шкал бонітування ґрунтів.
  11. Бюджетні запити: їх суть, необхідність складання та аналіз
  12. Бюджетні запити: їх суть, необхідність складання та аналіз




Переглядів: 522

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етап 12. Складання методичної розробки | IV. Оформлення екскурсії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.