Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практично-семінарське заняття №4

Запитання і завдання для контролю

1. Суть і мета інноваційної політики.

2. Інноваційна політика підприємства і чинники, що впливають на ЇЇ формування.

3. Інноваційна політика підприємства в загальній стратегії його
розвитку.

4. Прогнозування і планування інноваційної діяльності підприємства.

5. Оціночні показники інноваційної діяльності підприємства, їх суть і порядок визначення.

6. Зовнішнє і внутрішнє середовище, їх вплив на інноваційну діяльність підприємства.

7. Інноваційна стратегія фірми і зв’язок інноваційної стратегії фірми з її загальною стратегією розвитку.

8. Науково-технічний прогрес і інноваційна діяльність. Загальні та пріоритетні напрямки.

9. Суть економічного аналізу інноваційної діяльності.

Теми рефератів

1. Конкуренція як важливий засіб контролю в ринковій системі

2. Охарактеризувати види інноваційних процесів

3. Проаналізувати чинники, які сприяють або протидіють розвиткові інноваційних процесів

4. Економічний аналіз – один із методів визначення найоптимальнішого напрямку розвитку інноваційної діяльності

Практично-семінарське заняття №4

Запитання і завдання для контролю

1. Маркетингові дослідження і їх роль в інноваційній діяльності.

2. Чим обґрунтовується доцільність виробництва нового виду

продукції?

3. Виробничі можливості створення нової продукції. Оціночні

показники.

4. Охарактеризуйте здатність підприємства до технологічних змін.

5. Проаналізуйте основні оціночні показники техніко-технологічного стану підприємства.

6. Охарактеризуйте зміст концепції нового товару.

7. Проаналізуйте чинники на яких комплексно базується концепція нового товару.

 

Практично-семінарське заняття №5

Запитання і завдання для контролю

1. Маркетингові дослідження і їх роль в інноваційній діяльності.

2. Чим обґрунтовується доцільність виробництва нового виду продукції?

3. Виробничі можливості створення нової продукції. Оціночні показники.

4. Охарактеризуйте здатність підприємства до технологічних змін

5. Проаналізуйте основні оціночні показники техніко-технологічного стану підприємства

6. Охарактеризуйте зміст концепції нового товару

7. Проаналізуйте чинники на яких комплексно базується концепція нового товару

 


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 339

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практично-семінарське заняття №1 | Практично-семінарське заняття №6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.